Ik schrok even, en toen zag ik de bronquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
#BBC Arabic: Libyan State TV: The Green Libyan flag (of Gaddafi) has been raised in most parts of Benghazi #Libya
laat ik effe een gadaffi fan zijn ...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
#BBC Arabic: Libyan State TV: The Green Libyan flag (of Gaddafi) has been raised in most parts of Benghazi #Libya
Dat heeft ie nooit overleefd. Veel te laag met parachute niet geopend, veel te dicht bij de crash, explosie en brand.quote:
Volgens de rebellen 4quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
De livestreams spreken dat bericht van SultanAlQassemi echt nonstop tegen
hoeveel tanks zijn er overgenomen? ik hoorde 1 en 4
Waardoor komt dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
laat ik effe een gadaffi fan zijn ...![]()
![]()
hehe ik ook, originele bron was uiteraard Libyan State TV, hoe kon het ook andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik schrok even, en toen zag ik de bron
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is het eerder emotioneel, irrationeel beleid dan geopolitiek, want we hebben haast evenveel belang in Ivoorkust als in Libie, in dit geval.
Je hebt het over landbouw? Olie is veel belangrijker. Daarnaast heb je gelijk dat wij meer sympathie hebben en overeenkomsten zien met samenlevingen in de Arabische wereld dan met donker Afrika. De Arabische wereld heeft een beschaving, hoewel het frappante is dat Libië juist tribaal is. Hoe dan ook, donker Afrika mag je niet over één am scheren, maar ze moeten vooral zelf zch ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is het eerder emotioneel, irrationeel beleid dan geopolitiek, want we hebben haast evenveel belang in Ivoorkust als in Libie, in dit geval.
Hard gezegd maar waar. Er zijn bovendien ook landen in doner Afrika waar mensen gelukkig zijn zonder enige ontwikkeling. We hoeven niet allemaal op elkaar te lijken, en zeg nou zelf: zijn mensen die als sardientjes door Mannhattan of Tokyo bewegen om 8 uur 's ochtens gelukkig? Mensen uit Kenia of Ethiopië hebben medelijden met ze.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Die negerlanden in Afrika zijn hopeloos. Zonde om tijd en moeite daarin te steken.
Zo zegt AJE het in elk geval wel ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dus "eigen" toestel neergehaald..... ?
Er is al heel veel ingegrepen in Jemen, met steun aan het regime. Als het volk het regime weg wil hebben wat moeten we dan van Jemen verwachten? Het is hypocriet, maar Jemen leek al een failed state te worden, maar met onrust gaat het ook zo eindigen. Heel triest, arm land is het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:34 schreef aerdt het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt. Als we bereid zijn militair in te grijpen in Libie
, dan moeten we ook consequent zijn en een veel harder standpunt innemen in wat er gebeurd in Jemen.
Over Bahrain nog maar niet te spreken, waar het westen het toe laat dat Saoedi Arabie met tanks binnentrekt om demonstraties uiteen te slaan. Maar ja, Bahrain is nu eenmaal een bevriend land.
[b]Libya And Bahrain: A Tale Of American Hypocrisy [/b
http://www.voxy.co.nz/pol(...)hypocrisy/1273/85880
Ik werk zelf in zo'n 'negerland' met vluchtelingen die komen uit andere 'negerlanden' waar oorlog is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hard gezegd maar waar. Er zijn bovendien ook landen in doner Afrika waar mensen gelukkig zijn zonder enige ontwikkeling. We hoeven niet allemaal op elkaar te lijken, en zeg nou zelf: zijn mensen die als sardientjes door Mannhattan of Tokyo bewegen om 8 uur 's ochtens gelukkig? Mensen uit Kenia of Ethiopië hebben medelijden met ze.
Hoor het net ook op AJE...auw.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo zegt AJE het in elk geval wel ja.
Je moet wat als je keihard afgeslacht wordt en het Westen niets doet he.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
Waarom vliegt de oppositie met vliegtuigen, is dat toegestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |