quote:Jos Heymans
Nu met Rutte van ambassade naar Elysee. Overleg start om half twee.
12 minutes ago from Twitter for BlackBerry®
Rebellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Drifter__ het volgende:
Al bekend, wie dat toestel neergehaald heeft?
Uberhaupt al bekend van wie die jet was?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:19 schreef Drifter__ het volgende:
Al bekend, wie dat toestel neergehaald heeft?
Mischien knalt ie wel keihard op de grond en breekt zijn nek, want hij is er pas vrij laat uitgesprongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
Hoezo is die piloot eik dood? Je ziet hem toch op tijd zn schietstoel gebruiken?
Wel een dubieuze bron natuurlijk, het kan best zijn dat de staats-TV voor verwarring wil zorgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef aerdt het volgende:
1217: Crowds of Libyans are moving towards targets which France has threatened to attack, Libyan state TV reports.
Om eerlijk te zijn, dat zou me niets verbazen. Misschien vrijwillig, maar Khadaffi is gek genoeg daar ook wat politieke gevangenen aan een paaltje te binden.
Probleem is...wat doe je dan...?
Vertel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:15 schreef Monidique het volgende:
Vrijwel exact acht jaar geleden sinds de agressie tegen Irak. Frappant, op een manier.
Dat lijkt me eigenlijk vrijwel zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
het kan best zijn dat de staats-TV voor verwarring wil zorgen.
Rutte is dus ook al binnen.quote:Jos Heymans
Rutte afgeleverd. Waar wij heen gaan, is onduidelijk. Rijden rondjes op Champs Elysee. Ook leuk.
1 minute ago from Twitter for BlackBerry®
Dat begrijp ik. Maar ik herinner me de beelden van navo soldaten aan een paaltje gebonden in voormalig joegoslavie. Dat was ook om bombardementen te verhinderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk vrijwel zeker
Hij mag de koffie brengen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:25 schreef Monidique het volgende:
Premier Markje mag meepraten met de grote jongens. Ik voel me trots als Nederlander.
En dat is frappant omdat....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Acht jaar geleden sinds de agressie tegen Irak.
Jongeh wees eens blij dat we erbij mogen zitten als klein landje dat straks geeneens tanks meer tot zijn beschikking heeftquote:
Jemen is Sanaa, de rest is anarchie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
Als we hier aanvallen moeten we eigenlijk ook in Jemen aanvallen toch?
Merkel ook gearriveerd korte tijd geledenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Dekatria het volgende:
Ze komen dus nu pas aan om te gaan praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |