ik ben aan t trachten om de toko op orde te krijgen, maar zit ff met hoe en waar ik moet beginnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Wat gaat niet lukken? Ik mis weer e.e.a. geloof ik.
pijnlijkquote:
k kan me wel voorstellen als je nog in de periode net bevallen zit, en thuis bent dat t moeilijk is om over wat anders te praten, maar als je weer werkt zal dat toch wel weer terug komen lijkt mequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook normaalLijkt mij dan? Je wil toch allemaal weleens even uit de dagelijkse beslommeringen weg? En of dat nou werk, vriend/vriendin, of kind is maakt niet uit.
Dat was expre-hesssssssssquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
DNA flushen Greys?
Als ze dat net heeft ontvangen is het wel handig dat miss ff te flushen ja, anders gaat het zo plakken na een tijdje
heb je een beetje geslapen vannacht?quote:
No prob :8quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Goodbye het volgende:
Whehehehe, goeie TT
Ik ga even boodschappen doen en dat jouw tips proberen, Ll. Thanks a bunch!
Zo liefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:46 schreef Greys het volgende:
Maar Gb, hoe weet je dat het dan aan 'iets met je proxy' ligt?
Oh, zie mijn tuig lekker in de zon![]()
[ afbeelding ]
Ja ging wel, van half 3 tot 8 ongeveer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je een beetje geslapen vannacht?
Roep maar dat de Wilde Wieven onverwachts voor de deur staan!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo ook es douchen en kijken of ik meneer I. wakker kan krijgen.
Intussen luister ik alweer ruim een uur naar z'n wekker
Oh jammer, ik dacht dat het een opsom-topic was, ik had wel een lijstjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat het een opsom-topic was, ik had wel een lijstje
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan het vast altijd aanvullen hoor
En waag het niet om 'mannen' te zeggen!
Hele mannen sowieso niet neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan het vast altijd aanvullen hoor
En waag het niet om 'mannen' te zeggen!
Vrouwen zijn kieskeuriger dan mannen volgens mijquote:
Dan trekt ie het dekbed nog ff wat verder over z'n hoofd denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Roep maar dat de Wilde Wieven onverwachts voor de deur staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |