* DaMart pakt Paracetamol uit de tas van Toek.quote:
lijkt wel op een bepaald konijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
Nou Mart, vind je het vreemd dat je zoveel posts hebt? Je post er net 3 achter elkaar
He he he he, welk record heb je verbroken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik elke ochtend wel hoor.
Maar ik was gisterenavond bijna non-stop online geloof ik, en de vorige nacht tot iets na een uur flink aan het posten, dus dan krijg je dit.
Oh?quote:
postrecord van zichzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He he he he, welk record heb je verbroken?
Goedemorgen Martjequote:
Snoetjequote:
Ik ken het hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik elke ochtend wel hoor.
Maar ik was gisterenavond bijna non-stop online geloof ik, en de vorige nacht tot iets na een uur flink aan het posten, dus dan krijg je dit.
He, het lijkt wel een bepaald konijnquote:
neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Martje
[..]
Snoetje![]()
Voel jij je al wat geruster?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, het lijkt wel een bepaald konijn
Persoonlijk dagrecord... ergens in 2008 was ik met MPG eens flink aan het doorposten, en toen kwam ik tot 320... gisteren ongemerkt flink meer dan dat... al 374 voor de schermen en nog wat achter de schermen die niet zijn meegeteldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He he he he, welk record heb je verbroken?
Liefje, moet ik je komen knuffelen van de week?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
neeen op het werk gaat het ook beetje beroerd dus helpt allemaal niet mee.
Kon het niet latenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Persoonlijk dagrecord... ergens in 2008 was ik met MPG eens flink aan het doorposten, en toen kwam ik tot 320... gisteren ongemerkt flink meer dan dat... al 374 voor de schermen en nog wat achter de schermen die niet zijn meegeteld.
Hai meisjequote:
Het is een gemiddelde, geen uitschieterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen een keer een uitschieter en dagelijks een uitschieter.
Oh haha jawel hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisjeIk maak maar grapjes he, dat weet je wel toch?
En nu echt weg
hi nijnie!quote:
toekquote:
pienquote:
rockyquote:
PGquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen !![]()
Ik ga even genieten van het weer en naar de bossen met de hond. Bis später !
DMquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen.
Zo maar even de paracetamol opzoeken.
marijkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |