Excuus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Sje vol te twa ontbreekt, verder is het vloeibaar
Grappig toch!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Zo fijn dit dude, dan kan ik beneden oefenen en kijken of het lukt
Zo niet dan heb ik gewoon zulke leuke oefensessies zo in m'n eentje in de tuinkamer studio!
Ze is nog steeds heel leuk trouwens. Zag haar onlangs nog eens op de BBC voorbij komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:00 schreef golfer het volgende:
En dan ga ik weer in mijn jongenskamertje van haar dromen:
[ afbeelding ]
Nemen jullie ook teksten met zijn allen door?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:03 schreef Bluezz het volgende:
Dat is ook het leuke van dit koor.
Je luister en kijkt echt met een heel andere blik naar/ ontleed zo'n liedje helemaal
Ik zag een foto van haar in MUZ die mij deed schrikken:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze is nog steeds heel leuk trouwens. Zag haar onlangs nog eens op de BBC voorbij komen.
Per rep/sessie nemen we het hele nr door zingen we. Dan oefenen we een eerste keer de partijen qua koor/2 of 3 stemmig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Nemen jullie ook teksten met zijn allen door?
Of doe je dat zelf en oefen je daarna vooral de zang met zijn allen?
Dat is wel een leuke manier, vind ik. En dat jij er dan meteen bovenop springt isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Per rep/sessie nemen we het hele nr door zingen we. Dan oefenen we een eerste keer de partijen qua koor/2 of 3 stemmig.
Dan vraagt B(oris) of er iemand is die de lead wil proberen/doen. In het eerste begin willen 2 of 3 dat doen. Zo gaat het met alle 13 nrs. Vanaf de 1e rep krijgen we de originelen en teksten en per rep. de verschillende koorpartijen op de server aangeleverd om te oefenen.
Als ik 1 of 2 nrs leuk vind ga ik dus meteen oefenen en als er om een lead gevraagd wordt ik meteen eigenlijk al auditie doe/tekst wil kennen.
Maar de meesten proberen ff wat.
Zo zien wij er ook al lang uit golfer, al willen we het niet weten. Het is vorbei mit de Prett.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in MUZ die mij deed schrikken:
[ afbeelding ]
Ik ben natuurlijk nog frips en fruitig en jong en mijn klusjesman (ja, ik mag hem zo noemen en voor allerlei klussen inhuren in de toekomst) wilde niet geloven dat ik steeds meer richting de 60 ga dan mijn uiterlijk nog steeds doet geloven,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo zien wij er ook al lang uit golfer, al willen we het niet weten. Het is vorbei mit de Prett.
Ik ga ook billen achterna.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk nog frips en fruitig en jong en mijn klusjesman (ja, ik mag hem zo noemen en voor allerlei klussen inhuren in de toekomst) wilde niet geloven dat ik steeds meer richting de 60 ga dan mijn uiterlijk nog steeds doet geloven,
Ik ga trouwens die B. achterna kruipen en achter de billen liggen.
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:28 schreef freecell het volgende:
Ow en heee, Blondie!
Blue, je lost eindelijk voor me op waarom een vrouw zingt over een Denise! Het is geen denise, het is een Dennis!
Iedereen mee laten helpen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
Het zou minder vervelend zijn als het vandaag geen instuif was hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |