Bittere ellende. Gelukkig zat er een follow-up bij en had de hulp de kinderen uit die verhalen bereikt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog opnemen, maar het was een vervolg (meen ik) op iets wat ik niet had gezien. Nu ben ik eigenlijk blij dat ik het niet heb gezien.
Het is altijd nuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Voor nu? Morgen mag hier niet worden gepost?
Ziet eruit als een Fransman.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Deze had ik vorige week dinsdag gepost:
[ afbeelding ]
Dat is fijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Bittere ellende. Gelukkig zat er een follow-up bij en had de hulp de kinderen uit die verhalen bereikt.
Een internet- of computerman?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Deze had ik vorige week dinsdag gepost:
[ afbeelding ]
Ja, het is niet gisteren. Maar het is wél al "morgen".quote:
Nee, nu is altijd vandaag. Nou ja, morgen is het ook weer nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, het is niet gisteren. Maar het is wél al "morgen".
Brrrr. Ik vraag me sinds die reportage af hoe het met moeder en dochter is. Misschien zijn ze nog eens bij ze gaan kijken, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Anders had ik niet geslapen, denk ik.
tong is een held?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat plaatje in de OP trouwensToooong!
Whehehe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben iemand van de F-side van NIVO-Sparta in het topic?
Dank je, knul.quote:
Wyccie is ook een held(je).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
Hoor (lees) je dat, Scrutiziner? Wij praten al jaren met een held!![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Meedogenloos saneerder van grote bedrijven of lijfwacht van Geert Wilders?
En het is hier nog wel voor dummies! Moet je eens bij de buren gaan kijken.quote:
Goeiemorgen.quote:
quote:
Hij was laatst in Nederland voor een optreden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |