Ik lijk Schindler welquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Asap heeft het blijkbaar al gehad met onze non kennis van Aziatische bad guys
En waarschijnlijkomdat dit karakternamen uit de proloog zijn, en de karakters de rest van de film niet meer opduiken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Dopekoe het volgende:
Zat te twijfelen, kon het op zich wel aan scream koppelen maar die karakternamen niet.... Komt misschein omdat het heel lang geleden is en ik scream eigenlijk helemaal niet leuk vond
Errm... de enige proloog die ik mee een beetje voor de geest kan halen is die van de 1e scary movie, amar dat had denk ik met 2 andere zaken te makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En waarschijnlijkomdat dit karakternamen uit de proloog zijn, en de karakters de rest van de film niet meer opduiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en/of ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |