Dat betwijfel ik hoor, volgens ben jij al een stap verder in de evolutie!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
gha ik ben ook homo ..."homo sapiens"
bi curiousquote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd dat bij nieuwe topics eerst een lading heul grappige usertjes even hun plasje moeten plegen?
Ik wou al zeggen!quote:
SMS 'm?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn Spaanse date liet weten of ie nog wel zin heeft om dit weekend iets te doen. Mañana, mañana.
Ga hem de Brabantse cultur leren: Eftelingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn Spaanse date liet weten of ie nog wel zin heeft om dit weekend iets te doen. Mañana, mañana.
Dat heb ik vanochtend al gedaan. Maar hij heeft gisteren een feestje gehad en ligt nu waarschijnlijk zijn roes uit te slapenquote:
Nou danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend al gedaan. Maar hij heeft gisteren een feestje gehad en ligt nu waarschijnlijk zijn roes uit te slapen.
Hij heeft niet zo'n hippe telefoon. Dat is denk ik ook de reden dat ie er niet zo aan vastgeplakt zit als ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik Whatsapp daarom ook liever, net zoveel onzekerheid, maar wel gratis
Waarom zouden wij ons plasje hier niet mogen plegen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd dat bij nieuwe topics eerst een lading heul grappige usertjes even hun plasje moeten plegen?
Heb je Grindr al?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft niet zo'n hippe telefoon. Dat is denk ik ook de reden dat ie er niet zo aan vastgeplakt zit als ik.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ons plasje hier niet mogen plegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |