Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
dit vraagt om de mono jingle met 20 negerlullen
EN ook:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
dit vraagt om de mono jingle met 20 negerlullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Sopje-sopje
JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooooh nu ben ik natquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Vind je dat lekker, ja?
Hierrrr pak aan![]()
![]()
dat inderdaad jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Jezus wat een baggernummer![]()
Ik ben echt geneigd om te muten
Dat ga ik doen ook gewoon.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Jezus wat een baggernummer![]()
Ik ben echt geneigd om te muten
Dat ga ik doen ook gewoon.
Foutvis_ is te liev om te negerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:40 schreef Lama443 het volgende:
Kunnen we niet een keer een uurtje zonder Foutvis verzoekjes doen
Die verzoekjes zijn bijna net zo erg als de knetterverzoekjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:40 schreef Lama443 het volgende:
Kunnen we niet een keer een uurtje zonder Foutvis verzoekjes doen
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Arme Ez die krijgt als enige geen spanking van sopje sopje
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die verzoekjes zijn bijna net zo erg als de knetterverzoekjes
HEUL NIET IK DOE OOK GOEDE VERZOEKJES!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je echt je best doet, dan lukt het welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foutvis_ is te liev om te negeren
Goudvis_ heeft bijna altijd briljante verzoekjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja, alleen bij snufquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HEUL NIET IK DOE OOK GOEDE VERZOEKJES!
Oh ja? Jij negeert me nooit andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als je echt je best doet, dan lukt het wel
Flikker op 15 jarige breezerdoos top 40 meuk vraag jij aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
en ik niet dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh ja? Jij negeert me nooit anders
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op 15 jarige breezerdoos top 40 meuk vraag jij aan
nuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
De eerste keer dat ik koelkast heb gemute![]()
Geef een gil als die bagger voorbij is aub
Thnxquote:
Gilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
De eerste keer dat ik koelkast heb gemute![]()
Geef een gil als die bagger voorbij is aub
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef quaas het volgende:
Ik ben quaas en droevig en hebt aandacht nodig.
Misschienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef dragems het volgende:
wie komt er 2 april op me verjaardagsfeest
Eric Johnsonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
Hey Dragems zullen we gitaar muziek aanvragen?
lol de eerste was al. 2de is minder gitarenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
Hey Dragems zullen we gitaar muziek aanvragen?
DON'T SAY flikker op / breezerdoos / meuk /quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op 15 jarige breezerdoos top 40 meuk vraag jij aan
Uhuh en koelkast is haar Kenquote:
Dat zei ik ook niet schatquote:
Of anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DON'T SAY flikker op / breezerdoos / meuk /TO FOUTFISH_!
Als goudvis ineens met de Editors komt aanzetten vind je het wel leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DON'T SAY flikker op / breezerdoos / meuk /TO FOUTFISH_!
Oeffffquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan laat ik je uitwonen en misbruiken door dragems.
met zijn enorme Niggercockquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sexy ben nu al natquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat wil ze maar al te graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DUM DUM DUUUUMquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen andere keuze dan gehoorzamen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ekskjoes miiiquote:
goed zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen andere keuze dan gehoorzamen dus
Jij snapt mequote:
Hij zei bijna altijd goede verzoekjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als goudvis ineens met de Editors komt aanzetten vind je het wel leuk...
jum jumquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je koelkast![]()
Nu wil dragems mij op mn housewarming uitwonen
en minderjarigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Lama443 het volgende:
koelkast dat is echt niet ok
Het zusje van Snuf. is niet geil...
Helaas voor jou doet hij het heel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver wat een kutaccent maak jij ervan![]()
![]()
serieus.. mag toch hopen dat ik daar niet naar klink![]()
ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Goudvis_ het volgende:
De berenboot is denk ik flink voor mijn tijd
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Goudvis_ het volgende:
De berenboot is denk ik flink voor mijn tijd
toch 15 jaar dan?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas voor jou doet hij het heel goed
Ja denk het. Even mn paspoort checkenquote:
Snap je nu waarom ik een hekel aan dat drents heb?quote:
neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik een hekel aan dat drents heb?
dan blijft ie staanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:51 schreef quaas het volgende:
Wat gebeurt er als je een week niet trekt?
Het klinkt gewoon nergens naar.quote:
Wanneer je weer een rukje gaat doen moet je dan ineens heul veul spuitenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:51 schreef quaas het volgende:
Wat gebeurt er als je een week niet trekt?
Verschrikkelijk nummer, met die enorm lelijke manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een kerstboom versieren met jou![]()
Komt vanzelf ooit een keer voorbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu weet ik nog niet wat dockx ingesproken heeft![]()
even in t drents:
nou week nog nie wat dockx ingesprook'n hef
Lalalalalaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Lama443 het volgende:
Hey Marloes, ik wil met je onder de douche
Zucht, ok als ik moet kiezen..... dan maar dat kerstbomen liedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Sopje sopje als ik nou gorillaz had aangevraagd dan had ik gesnapt dat je het niet wil horen maar deze toch wel
ja duh.. maar wil dr niet op wachtenquote:
HOAX!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu weet ik nog niet wat dockx ingesproken heeft![]()
even in t drents:
nou week nog nie wat dockx ingesprook'n hef
is it me your looking forquote:
dat is toch gruns?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX!!
In drenthe zeggen ze geen 'ge'
ABN: ik heb gefietst
Drents: ik heb fietst
ligt eraan in welk gedeelte je bent.. verschillende dialecten nog weer in drenthe hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX!!
In drenthe zeggen ze geen 'ge'
ABN: ik heb gefietst
Drents: ik heb fietst
Zeggen ze hier ook allemaal.quote:
Wat jij wilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan in welk gedeelte je bent.. verschillende dialecten nog weer in drenthe he![]()
ik spreek Coev'ns
dat is iets meer abn dan echt plat drents
jawolquote:
Dat kan zijn: Utopie, fanta, knetterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef utopie het volgende:
luisterd met een d.. dan weet je wel wie het is natuurlijk.
hij kan het gewoon niet laten heh!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeggen ze hier ook allemaal.
Na 3 jaar had ik dat eindelijk door![]()
Ik begrijp nu iets meer van dat taaltje
in coev'n is het abd algemeen beschaafd drentsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
ABN heb ik ook in coevorden nog niet gehoord
soppig spulquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat gooi je de hele tijd over je heen dat je telkens nat wordt?
ik denk die laatstde of die tweedequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan zijn: Utopie, fanta, knetter
geilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MYV het volgende:
Ik heb vandaag een lammetje geboren zien woden![]()
wodenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MYV het volgende:
Drents en beschaafd in 1 zinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in coev'n is het abd algemeen beschaafd drents
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MYV het volgende:
Lentequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MYV het volgende:
Laatstdequote:
maar niet drentsquote:
En dat is dus Almelo en dus geen drenthequote:
en geen drentquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe verdorie eens lief jongens
lammetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef MYV het volgende:
Het was vies je zag pootjes uit de achterkant van het schaapje(of geitje?)
Bevallingen zijn altijd viesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef MYV het volgende:
Het was vies je zag pootjes uit de achterkant van het schaapje(of geitje?)
Ook nietquote:
echt nietquote:
Ja op die fiets kan je je eigen faal vanzelf wel corrigeren zonder je faal toe te gevenquote:
Ik geloof je ook nogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij utopie worden lammetjes uit andere lammetjes geboren
lol. tuurlijk jonkiequote:
nee sjaak. ze heeft het er toch over dat ze een geit of een schaap had zien geborenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij utopie worden lammetjes uit andere lammetjes geboren
zien geborenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef utopie het volgende:
[..]
nee sjaak. ze heeft het er toch over dat ze een geit of een schaap had zien geboreneen baby schaap of geit is toch een lammetje
Ik heb jou gemistquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef utopie het volgende:
[..]
nee sjaak. ze heeft het er toch over dat ze een geit of een schaap had zien geboreneen baby schaap of geit is toch een lammetje
als ik zeg dat foppe de haan een beschaafd iemand is, en we hebben het over onbeschaafde groningers, dan kom ik aan met dezelfde streek ja. (en dan ga je me nu zeker vertellen dat foppe niet friesch isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja op die fiets kan je je eigen faal vanzelf wel corrigeren zonder je faal toe te geven_!
sjeek tet boetie sjeek tet essquote:
ik doe met je meequote:
friesland en groningen dezelfde streek?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik zeg dat foppe de haan een beschaafd iemand is, en we hebben het over onbeschaafde groningers, dan kom ik aan met dezelfde streek ja. (en dan ga je me nu zeker vertellen dat foppe niet friesch is)
ja, noorden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
friesland en groningen dezelfde streek?
lolquote:
Ik ookquote:
Nee echt naat. Je faaltquote:
aan de jappen gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef dragems het volgende:
ik heb vandaag 5 dollar gevonden. wat kan ik daarmee doen
Sucky sucky 5 dollahquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef dragems het volgende:
ik heb vandaag 5 dollar gevonden. wat kan ik daarmee doen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)
Slaap lekkerquote:
die hebben al 2 boten op de oprit en een auto op zolderquote:
Dat bedoelde hij vast wel.quote:
that's a bingoquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Zo kan ik ook zeggen dat Zuid-Limburg in het oosten ligtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef utopie het volgende:
[..]
groningen ligt in het oostenfriesland int noorden
Jij hoopte dat ik iets anders zou zeggen en niet zou doorhebben wat mn eigen ondertitel is hequote:
jij bent echt dom heh. zuid-limburg. zuid dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo kan ik ook zeggen dat Zuid-Limburg in het oosten ligt_!
lol dat krijg je als je al je info uit de bijbel haaltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo kan ik ook zeggen dat Zuid-Limburg in het oosten ligt_!
zo iets wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoopte dat ik iets anders zou zeggen en niet zou doorhebben wat mn eigen ondertitel is he
het ligt op dezelfde lijn, dohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef utopie het volgende:
[..]
jij bent echt dom heh. zuid-limburg. zuid dus.
Jij stelt echt stomme vragen op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef quaas het volgende:
Wat doe je als je agressief bent en je kan niemand wakker maken met je gesloop enzo?
Ik ben niet zo dom als jij denktquote:
Ik bent depressiefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij stelt echt stomme vragen op dit tijdstip.
nee was nie opzoek naar jouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:08 schreef dragems het volgende:
HELLO, is it me your looking for. i can see it in your eyes. i can see it in your smile
poging is een pogingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom als jij denkt
Oh ja dit nummerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:08 schreef dragems het volgende:
HELLO, is it me your looking for. i can see it in your eyes. i can see it in your smile
oeiquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee was nie opzoek naar jou
wutt.. ik weet toch waar jij bent? dan hoef ik toch niet te zoekenquote:
ik wil vindt word'nquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. ik weet toch waar jij bent? dan hoef ik toch niet te zoeken
misschien vind utopie jou..quote:
nee die vindt mi nooitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misschien vind utopie jou..
Nee ik ben heel lelijk en dik en vadsigquote:
HALLON SNUFquote:
QFTquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben heel lelijk en dik en vadsig
meer om te neukenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAquote:
Laatmaar dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiquote:
You're this . close to getting uninvited!!quote:
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Friesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Utopie praat fries. Dat is helemaal onverstaanbaar
Naat leer nou eens een keer dat een discussie op een gegeven moment is afgelopen.quote:
hahaha sollie. dacht dat je het wel aan konquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're this . close to getting uninvited!!
Neeeeeeejjquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:13 schreef MYV het volgende:
Popje zou eventueel ook een eigen show moeten hebben vind ik
IS ER EEN TOLK IN THE HOUSE!!!????quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
DIT IS MODDERFOKKING ONZINquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naat leer nou eens een keer dat een discussie op een gegeven moment is afgelopen.
We waren al bij een ander onderwerp!
Kan ik ook wel maar ik heb geen idee hoe wanhopig jij bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:13 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha sollie. dacht dat je het wel aan kon
als je die zin niet kan uitspreken, ben je geen oprechte friesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IS ER EEN TOLK IN THE HOUSE!!!????
net als de bijbelquote:
Kwam ze net uit de baarmoeder?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb chica gehosseld net dus niet haten
Randstadse hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef utopie het volgende:
[..]
als je die zin niet kan uitspreken, ben je geen oprechte fries
bijna hoor, bijnaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb chica gehosseld net dus niet haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |