Hebben ze gezegd hoelang je nog een knipperoog bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik loop hier trouwens in huis met een zonnebril op, oog kan nog steeds weinig licht verdragen
het zou met een weekje over moeten zijn (max, had de dokter het over)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd hoelang je nog een knipperoog hebt?
hopelijk ben je er snel vanaf!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zou met een weekje over moeten zijn (max, had de dokter het over)
doei Mary, shop ze op de marktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu echt even naar buiten. Tot later![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu echt even naar buiten. Tot later![]()
tot later meisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook even vandoor. Even wat telefoontjes plegen en ook wat boodschappen doen. tot later allemaal![]()
![]()
Gelukkig! Eruit om te gaan roken da's minder, kan ik niet meer zeggen: doe je effe een peukie mee.... maar hier is het ook verboden te roken boven (op de slaapkamers).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja word goed verzorgt moet er alleen telkens uit om te roken
goeiemiddag!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik rook ook niet op mijn slaapkamer
Goedemiddag.
Hoi C-tjequote:
ja, naar buiten gaan is geen optie nu ivm de zon. Zit hier binnen al met een vette zonnebril opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi C-tje![]()
En nog een beetje verslaafd aan de (saaie) streams?
tien minuten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef versabommie het volgende:
Eens kijken hoe snel ik PearlBitch hier kan krijgen:
HEY! KIJK NOU! EEN BISCHIERIGE JONGE DEERNE DIE HIER ZONDER SLIP DOOR DE SC LOOPT!!!
begint tot 10 te tellen
Ja denk dat haar rollator kapot isquote:
bongquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik rook ook niet op mijn slaapkamer
Goedemiddag.
Ze staat waarschijnlijk weer es vast op de oranjelaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja denk dat haar rollator kapot is
Een psychiatrischequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:34 schreef pietpaniek het volgende:
hallo allemaal, net even terug gelezen, tis hier net een ziekenhuis he
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |