waar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
iedereen van de kruk gevallen??
jesje ze hebben het weer over gtst
jesje au rugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
iedereen van de kruk gevallen??
jesje ze hebben het weer over gtst
zal ik je ff masseren meis???quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook bijna mijn holletje op... nog ff de laatste 30 min WIDM afkijken. Morgen om 10:00 uur SST tijd ben ik er weer om een eitje te tikken![]()
slaap lekker, geniet nog van de laatste minuten WIDM heb je de mol al bekent.... hij heeft het wel goed gedaan vind ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook bijna mijn holletje op... nog ff de laatste 30 min WIDM afkijken. Morgen om 10:00 uur SST tijd ben ik er weer om een eitje te tikken![]()
doei MaryMouse, see youquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k weet niet ik liep gewoon en in eens au
Nee nog niet... maar sinds afl. 3 op Art.... nog steeds 50% dat ik het goed heb, we zullen het zo zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap lekker, geniet nog van de laatste minuten WIDM heb je de mol al bekent.... hij heeft het wel goed gedaan vind ik!
slaap wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k heb ibrufen 600 gaat ik zo nemen als ik naar bed gaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?
Geen prednison gaan je nieren van naar de klote en moet je aan de dyalise. Neem de massage van Bollokus maar....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k heb ibrufen 600 gaat ik zo nemen als ik naar bed ga
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en nu ga ik echt verder met WIDM....
Ceetje succes met je oog, Jess succes met je rug... Bol liev zijn voor de muisjes meisjes hè![]()
![]()
dat spul heb ik ook, gebruik het altijd als ik verkouden ben en als ik hoofdpijn heb, nog nooit op m'n rug uitgeprobeerd. Zou het op m'n oog ook werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en nu ga ik echt verder met WIDM....
Ceetje succes met je oog, Jess succes met je rug... Bol liev zijn voor de muisjes meisjes hè![]()
![]()
Ja super spul !!!....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!
ga ik zeker proberen als ik er dan nog last van heb, ik heb trouwens nog wel tijgerbalsem liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |