Weet niet hoe het nu bij de buren is. Ik heb mijn connecties gereset bij COS 625. Lees morgenochtend wel weer bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Ceetje.. het volgende:
bij de buren is ook niet veel loos hè, beetje tamme bedoeling wel
Doe nog maar zo'n zelfgestookte borrel Bol, lekker
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
heb zelf ook een lekkere gin/tonic genomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja dat moet vaag zijn in het begin. heb je nu ook een zonnebrilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
heb net m'n "er zijn hier opnames bezig" pleister van m'n oog gehaald. Het ziet er niet uit! En ik kan er alleen wazig door zien. Maar heb nu wel een echt Streamlock-oog, het knippert als een gek
Ja vroeg me al af hoe het afgelopen was Ceetje,misschien helpt een zonnebril even?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
heb net m'n "er zijn hier opnames bezig" pleister van m'n oog gehaald. Het ziet er niet uit! En ik kan er alleen wazig door zien. Maar heb nu wel een echt Streamlock-oog, het knippert als een gek
Twee zielen,een gedachte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat moet vaag zijn in het begin. heb je nu ook een zonnebril
Rustig blijven knipperen..... adem in en adem uit....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
heb zelf ook een lekkere gin/tonic genomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
juistquote:
ach, gewoon een pleister erop, en het is weer overquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig blijven knipperen..... adem in en adem uit....
quote:
zonnebril is een must zonder die pleister!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af hoe het afgelopen was Ceetje,misschien helpt een zonnebril even?
Night Night MissJ.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou graag willen blijven maar mijn leven wacht,de nacht is nog jong.
(ga dus gewoon mijn bed in waar mijn jochie al slaapt en morgen lekker naar de voetbal met die kleine patser)
Weltrusten Fok,spreek jullie snel weer.
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
(ga dus gewoon mijn bed in waar mijn jochie al slaapt en morgen lekker naar de voetbal met die kleine patser)
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
doeg MissJ, tot snelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker en droom zachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe stom moet dat eruit zien. Om 00.45 komt er iemand langs mijn huis gelopen die zijn hondje uitlaat, kijkt naar binnen, ziet mij op de bank zitten, met TV en laptop aan, weinig licht aan, en een dikke vette grote zonnebril op m'n kop. wahahahahahahaaaaaa. Ik zweer het je, hij bleef stilstaan om te kijken offie het wel goed gezien hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zonnebril is een must zonder die pleister!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe stom moet dat eruit zien. Om 00.45 komt er iemand langs mijn huis gelopen die zijn hondje uitlaat, kijkt naar binnen, ziet mij op de bank zitten, met TV en laptop aan, weinig licht aan, en een dikke vette grote zonnebril op m'n kop. wahahahahahahaaaaaa. Ik zweer het je, hij bleef stilstaan om te kijken offie het wel goed gezien had![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
hoe stom moet dat eruit zien. Om 00.45 komt er iemand langs mijn huis gelopen die zijn hondje uitlaat, kijkt naar binnen, ziet mij op de bank zitten, met TV en laptop aan, weinig licht aan, en een dikke vette grote zonnebril op m'n kop. wahahahahahahaaaaaa. Ik zweer het je, hij bleef stilstaan om te kijken offie het wel goed gezien had![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft vast naar SST gekeken en wilde controleren of je ook niet een marmotje op je hoofd hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |