jesje au rugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
iedereen van de kruk gevallen??
jesje ze hebben het weer over gtst
zal ik je ff masseren meis???quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook bijna mijn holletje op... nog ff de laatste 30 min WIDM afkijken. Morgen om 10:00 uur SST tijd ben ik er weer om een eitje te tikken![]()
slaap lekker, geniet nog van de laatste minuten WIDM heb je de mol al bekent.... hij heeft het wel goed gedaan vind ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook bijna mijn holletje op... nog ff de laatste 30 min WIDM afkijken. Morgen om 10:00 uur SST tijd ben ik er weer om een eitje te tikken![]()
doei MaryMouse, see youquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k weet niet ik liep gewoon en in eens au
Nee nog niet... maar sinds afl. 3 op Art.... nog steeds 50% dat ik het goed heb, we zullen het zo zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap lekker, geniet nog van de laatste minuten WIDM heb je de mol al bekent.... hij heeft het wel goed gedaan vind ik!
slaap wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k heb ibrufen 600 gaat ik zo nemen als ik naar bed gaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?
Geen prednison gaan je nieren van naar de klote en moet je aan de dyalise. Neem de massage van Bollokus maar....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k heb ibrufen 600 gaat ik zo nemen als ik naar bed ga
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en nu ga ik echt verder met WIDM....
Ceetje succes met je oog, Jess succes met je rug... Bol liev zijn voor de muisjes meisjes hè![]()
![]()
dat spul heb ik ook, gebruik het altijd als ik verkouden ben en als ik hoofdpijn heb, nog nooit op m'n rug uitgeprobeerd. Zou het op m'n oog ook werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en nu ga ik echt verder met WIDM....
Ceetje succes met je oog, Jess succes met je rug... Bol liev zijn voor de muisjes meisjes hè![]()
![]()
Ja super spul !!!....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!
ga ik zeker proberen als ik er dan nog last van heb, ik heb trouwens nog wel tijgerbalsem liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
dan heb je wel lef!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat spul heb ik ook, gebruik het altijd als ik verkouden ben en als ik hoofdpijn heb, nog nooit op m'n rug uitgeprobeerd. Zou het op m'n oog ook werken![]()
![]()
![]()
ik had meer baad bij tokoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga ik zeker proberen als ik er dan nog last van heb, ik heb trouwens nog wel tijgerbalsem liggen
nee, ik heb helemaal geen lef, ik ben heel laf, wat toko tholin op m'n oog smeren betreft dan hèquote:
ben je nu overgestapt naar alleen maar 2e laatste peuken ??quote:
*doet mee, maar kan nog niet beslissen of het de laatste is voor ze gaat slapenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu overgestapt naar alleen maar 2e laatste peuken ??
ok, voor deze keer danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag wel, trek deze stoel niet langer, kan het beste gaan liggen denk ik
uiteraard ik zou niet durven om niet te komen morgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok, voor deze keer dan
we willen je morgen er natuurlijk weer bij hebben![]()
denk het wel, lekker languit, pilletje, tijgerbalsem, en morgen de toko erop, komt het dik in ordequote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag wel, trek deze stoel niet langer, kan het beste gaan liggen denk ik
komt vast en zeker goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel, lekker languit, pilletje, tijgerbalsem, en morgen de toko erop, komt het dik in orde
doei jesje, truste, slaapze en beterschap met je au rug!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
peukie is op ga jullie verlaten tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker jes!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
peukie is op ga jullie verlaten tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van het zelfde slaap lekker!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mijn ene oogje te rusten leggen. Tot morgen allemaalllllllllll Sweat Dreams
doeiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mijn ene oogje te rusten leggen. Tot morgen allemaalllllllllll Sweat Dreams
doeiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snuffel, sniffel....Wat is het hier schoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:10 schreef bollokus het volgende:
de boel ziet er nog netjes uit
zo u een bakje! en tot vanaaf!!
quote:
Ladies...quote:
Gezelligquote:
Markquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef markvanrinsum het volgende:
goeiemiddag Jesje Ceetje Marymouse en de rest ook goeiemiddag![]()
![]()
markquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:45 schreef Ceetje.. het volgende:
pak ook even een peuk en een bakkie. Al zat gedaan
oh shit, niet goed met je rug? Al toko gehaald laten halen/bezorgen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
ik kom net verder dan 5 stappen en dan moet ik weer gaan zitten
Nog last van je rug dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
ik kom net verder dan 5 stappen en dan moet ik weer gaan zitten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh shit, niet goed met je rug? Al toko gehaald?
niet zo mooi, maarja, als liggen goed gaat en je hebt je laptopje bij de hand, ook goed, toch? Wij slepen je de dag wel door hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:47 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga zo met laptop en al verkassen naar slaapkamer
liggen gaat prima namelijk
laten halen door mn man, ook al ingesmeerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh shit, niet goed met je rug? Al toko gehaald laten halen/bezorgen?
jeetje! dat is zeker heftig wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb nog een heftig verhaal. Goeie vriend van ons is vanochtend overvallen. Ligt nu in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb nog een heftig verhaal. Goeie vriend van ons is vanochtend overvallen. Ligt nu in het ziekenhuis
lief van julliequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet zo mooi, maarja, als liggen goed gaat en je hebt je laptopje bij de hand, ook goed, toch? Wij slepen je de dag wel door hoor
hij is bakker in een grote supermarkt. Begint altijd om 4.00 al. Er drongen zich vlak nadat hij binnen was twee mannen naar binnen, hebben hem bedreigd met een vuurwapen en hem in elkaar geschopt. Hij heeft zijn kaak op meerdere plaatsen gebroken en een hersenschudding. Ze waren uit op geld in de kluis (lag echter niets) en zijn er toen met wat sloffen sigaretten rennend vandoor gegaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jeetje! dat is zeker heftig wat is er gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |