en jij ook!quote:
Nouja, tis toch raar als er allemaal gleufdieren lelijk tegen me gaan doen op twitter!quote:
ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom gleufdieren lelijk tegen jou zouden doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, tis toch raar als er allemaal gleufdieren lelijk tegen me gaan doen op twitter!
psies!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom gleufdieren lelijk tegen jou zouden doen
Waarschijnlijk omdat ze met smart op een koude parkeerplaats hoopvol staan af te wachtenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom gleufdieren lelijk tegen jou zouden doen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze met smart op een koude parkeerplaats hoopvol staan af te wachten
Neuh, Flugel misschien welquote:
haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef bollokus het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bolloquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jesje! hoe is het met je rug????quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
balen!!! en manlief al om een massage gevraagd???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mooi kut![]()
k lig plat, alleen eruit om te roken en wc enzo
hmm gaat lastig met zn lamme handje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
balen!!! en manlief al om een massage gevraagd???
mmm niet echt tof !!! ik zal de spullen wel weer even zoeken kom ik straks wel even langsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hmm gaat lastig met zn lamme handje.
ik heb een echte ziekenboeg hier, dochter ook ziek.
buikgriep. de detaills zal ik weglaten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm niet echt tof !!! ik zal de spullen wel weer even zoeken kom ik straks wel even langs
ben nog ff hier de boel weer op orde brengen voor vanavond vandaag de hele dag met 3 kids opgescheept gezeten dus het is hier een zwijnenstal!
tot straks
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef Ceetje.. het volgende:
jesje, echt balen voor je, ik hoop dat het snel beter met je gaat! En met je dochter ook.
ik ga hier man en kids even van eten voorzien, tot laters!!![]()
Jes iedereen sterkte bij je thuis....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef Ceetje.. het volgende:
jesje, echt balen voor je, ik hoop dat het snel beter met je gaat! En met je dochter ook.
ik ga hier man en kids even van eten voorzien, tot laters!!![]()
eetsequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jes iedereen sterkte bij je thuis....
Ik ga mijzelf van eten voorzien
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:09 schreef versabommie het volgende:
ohw kudt.. Gerard gaat drukken op Aafke: Ik ben Crimineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |