quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nah, lijkt er niet op.
Maar vriendin die hier vanavond langskwam en ik gaan in vol ornaat.
Milfen gaan los.
![]()
MissJ had lapoquote:
Echt waar ! Nee niet aan de prednison beginnen krijg je nierproblemen van en dan moet je aan de dyalise. Met je gezicht is nog niks misquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Echt waar?Damn dan heb ik prednison nodig, zie je het erg, toch niet in mijn gezicht he.....
je ziet er beeldschoon uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:22 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Echt waar?Damn dan heb ik prednison nodig, zie je het erg, toch niet in mijn gezicht he.....
Vaag, maar ze doen het weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik heb al 20 keer gefreshed, nieuwe pagina gemaakt etc etc. Lijkt wel alsof ik iets raars geinstalleerd heb.
En nu is het opgelost, bedankt Bol!
Ja reakties ook beter,alleen zijn we Ceetje verloren ergens........quote:
k heb al een linkje in mijn topic gezet, die vind de weg zo welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja reakties ook beter,alleen zijn we Ceetje verloren ergens........
Ceetje we zitten hierrrrrrrrrrr.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen misschien?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zie hier een boer zoekt vrouw momentjequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik heb al 20 keer gefreshed, nieuwe pagina gemaakt etc etc. Lijkt wel alsof ik iets raars geinstalleerd heb.
En nu is het opgelost, bedankt Bol!
ja, had het al gezien, zat tussen die van Jesje en jou door ook nog effe bij de burenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen misschien?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, had het al gezien, zat tussen die van Jesje en jou door ook nog effe bij de buren
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Springen misschien?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah fout gedacht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een boer zoekt vrouw momentje
ik word gewoon duizelig van die dingenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
merci!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou vergeten?
snel vuurtje geeft
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nah fout gedacht.
Tis Vrouw Moet Boer.
Na;
man in uniform
Man in bouwvakkerstenue
en dont miss him;
man in foute slip
Wilde ik nou een boer.
En kiek eens waar ik hem vind.
En wat van mij is........(vijlt nagels)
Zucht...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nah fout gedacht.
Tis Vrouw Moet Boer.
Na;
man in uniform
Man in bouwvakkerstenue
en dont miss him;
man in foute slip
Wilde ik nou een boer.
En kiek eens waar ik hem vind.
En wat van mij is........(vijlt nagels)
* MaryMousekan haar bouncing smileys niet meer vindenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMousekan haar bouncing smileys niet meer vinden![]()
t is rustig idd, dan moeten we ons hier maar vermaken niet danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Ceetje.. het volgende:
bij de buren is ook niet veel loos hè, beetje tamme bedoeling wel
Doe nog maar zo'n zelfgestookte borrel Bol, lekker
Alleen zwaaien bij je echte laatste eitje hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef jesje1982 het volgende:
gaat mn laatse peuk 1e laatstse peuk opsteken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen zwaaien bij je echte laatste eitje he
ik vind mikado, dammen en schaken thuis al niet om te doen, laat staan dat ik er naar moet kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t is rustig idd, dan moeten we ons hier maar vermaken niet dan
Dank je wrijf het maar even lekker in ... wacht maar tot ik ze weer gevonden hebquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Ceetje.. het volgende:
wat jij zegt, tamme boel in het huis nu, ach morgen een paar liter drank erin, dat maakt het vast goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind mikado, dammen en schaken thuis al niet om te doen, laat staan dat ik er naar moet kijken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je wrijf het maar even lekker in ... wacht maar tot ik ze weer gevonden heb
tuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
heb net m'n "er zijn hier opnames bezig" pleister van m'n oog gehaald. Het ziet er niet uit! En ik kan er alleen wazig door zien. Maar heb nu wel een echt Streamlock-oog, het knippert als een gek
Weet niet hoe het nu bij de buren is. Ik heb mijn connecties gereset bij COS 625. Lees morgenochtend wel weer bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
heb zelf ook een lekkere gin/tonic genomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja dat moet vaag zijn in het begin. heb je nu ook een zonnebrilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
heb net m'n "er zijn hier opnames bezig" pleister van m'n oog gehaald. Het ziet er niet uit! En ik kan er alleen wazig door zien. Maar heb nu wel een echt Streamlock-oog, het knippert als een gek
Ja vroeg me al af hoe het afgelopen was Ceetje,misschien helpt een zonnebril even?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
Twee zielen,een gedachte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat moet vaag zijn in het begin. heb je nu ook een zonnebril
Rustig blijven knipperen..... adem in en adem uit....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef bollokus het volgende:
heb zelf ook een lekkere gin/tonic genomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
juistquote:
ach, gewoon een pleister erop, en het is weer overquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig blijven knipperen..... adem in en adem uit....
quote:
zonnebril is een must zonder die pleister!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af hoe het afgelopen was Ceetje,misschien helpt een zonnebril even?
Night Night MissJ.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou graag willen blijven maar mijn leven wacht,de nacht is nog jong.
(ga dus gewoon mijn bed in waar mijn jochie al slaapt en morgen lekker naar de voetbal met die kleine patser)
Weltrusten Fok,spreek jullie snel weer.
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
(ga dus gewoon mijn bed in waar mijn jochie al slaapt en morgen lekker naar de voetbal met die kleine patser)
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
doeg MissJ, tot snelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker en droom zachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe stom moet dat eruit zien. Om 00.45 komt er iemand langs mijn huis gelopen die zijn hondje uitlaat, kijkt naar binnen, ziet mij op de bank zitten, met TV en laptop aan, weinig licht aan, en een dikke vette grote zonnebril op m'n kop. wahahahahahahaaaaaa. Ik zweer het je, hij bleef stilstaan om te kijken offie het wel goed gezien hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zonnebril is een must zonder die pleister!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe stom moet dat eruit zien. Om 00.45 komt er iemand langs mijn huis gelopen die zijn hondje uitlaat, kijkt naar binnen, ziet mij op de bank zitten, met TV en laptop aan, weinig licht aan, en een dikke vette grote zonnebril op m'n kop. wahahahahahahaaaaaa. Ik zweer het je, hij bleef stilstaan om te kijken offie het wel goed gezien had![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
hoe stom moet dat eruit zien. Om 00.45 komt er iemand langs mijn huis gelopen die zijn hondje uitlaat, kijkt naar binnen, ziet mij op de bank zitten, met TV en laptop aan, weinig licht aan, en een dikke vette grote zonnebril op m'n kop. wahahahahahahaaaaaa. Ik zweer het je, hij bleef stilstaan om te kijken offie het wel goed gezien had![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft vast naar SST gekeken en wilde controleren of je ook niet een marmotje op je hoofd hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Kussie Bol.
![]()
![]()
![]()
![]()
waar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
iedereen van de kruk gevallen??
jesje ze hebben het weer over gtst
jesje au rugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
iedereen van de kruk gevallen??
jesje ze hebben het weer over gtst
zal ik je ff masseren meis???quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook bijna mijn holletje op... nog ff de laatste 30 min WIDM afkijken. Morgen om 10:00 uur SST tijd ben ik er weer om een eitje te tikken![]()
slaap lekker, geniet nog van de laatste minuten WIDM heb je de mol al bekent.... hij heeft het wel goed gedaan vind ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook bijna mijn holletje op... nog ff de laatste 30 min WIDM afkijken. Morgen om 10:00 uur SST tijd ben ik er weer om een eitje te tikken![]()
doei MaryMouse, see youquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k weet niet ik liep gewoon en in eens au
Nee nog niet... maar sinds afl. 3 op Art.... nog steeds 50% dat ik het goed heb, we zullen het zo zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap lekker, geniet nog van de laatste minuten WIDM heb je de mol al bekent.... hij heeft het wel goed gedaan vind ik!
slaap wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k heb ibrufen 600 gaat ik zo nemen als ik naar bed gaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?
Geen prednison gaan je nieren van naar de klote en moet je aan de dyalise. Neem de massage van Bollokus maar....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nie fijn. warm houden ofzo? prednison?
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k heb ibrufen 600 gaat ik zo nemen als ik naar bed ga
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en nu ga ik echt verder met WIDM....
Ceetje succes met je oog, Jess succes met je rug... Bol liev zijn voor de muisjes meisjes hè![]()
![]()
dat spul heb ik ook, gebruik het altijd als ik verkouden ben en als ik hoofdpijn heb, nog nooit op m'n rug uitgeprobeerd. Zou het op m'n oog ook werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Oh en nu ga ik echt verder met WIDM....
Ceetje succes met je oog, Jess succes met je rug... Bol liev zijn voor de muisjes meisjes hè![]()
![]()
Ja super spul !!!....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je morgen nog last van de rug hebt moet je bij de drogisterij toko tholin halen..... een verwarmende balsem werkt super!
ga ik zeker proberen als ik er dan nog last van heb, ik heb trouwens nog wel tijgerbalsem liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |