YAAAAAAAY daar ben jequote:
Jupquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Hier blijft het nu goed gaan, er stond telkens een dubbele balk met een ad dr tussen onderaan he
Vertel es iets leuks jaquote:
Tssss de playerquote:
Hihihi, die gaat scorenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat een skills he?
"Hoi, ben je desperate?'
Intercourse zag ik ook ergens als durp voorbij komen laatst in Top Gearquote:
Het is echt grappigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Intercourse zag ik ook ergens als durp voorbij komen laatst in Top Gear
Heb jij geen BBC?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig vermaakt oh oh zich altijd zo geweldig in der uppie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig vermaakt oh oh zich altijd zo geweldig in der uppie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte vanmorgen trouwens een hele charmante foto van Noche nadat Diaz m ondergescheten had, maar ik heb geen zin om te uppen
Zeg het dan nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte vanmorgen trouwens een hele charmante foto van Noche nadat Diaz m ondergescheten had, maar ik heb geen zin om te uppen
TE LAAAAAAAAAATquote:
Jankzakquote:
Saaaaaaaineeeeeeeus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jankzak![]()
![]()
Ik heb niets te vertellen
Ik spoilerde bijnaquote:
Comic Relief, BBC1, maar ik geloof dat ik de enige benquote:
*zappen gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Comic Relief, BBC1, maar ik geloof dat ik de enige ben
quote:
Ooooooooh jij ook al nietquote:
Je moet altijd zorgen dat de zapper binnen handbereik ligt domboquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen zin om op te staan en te zappen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Elbow treed nu op, met een koor![]()
Multi, ze grommen al , de pupjes
Had dat ff eerder gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet altijd zorgen dat de zapper binnen handbereik ligt dombo
enge naakte hondjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Zo leuk, Noche lag bij me te slapen gisteren, en hij droomde, met grommetjes, en pootbewegingen, ik vond het zo grappig, want waar kunnen ze nou al over dromen helemaal?
Nah, ze zien echt nog amper wat hoorquote:
Oh dat wordt zo nog ff heel grappigquote:
Ik stuur binnenkort wel ff wat basilicum zaad je kant opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, die basilicumsoorten wil ik ook nog steeds, maar dat ging ff mis met die busgek toen, weet je nog![]()
Ik heb niks te zaaien en niks te laden![]()
Maar ik hoorde het vanmiddag al op de radio idd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik stuur binnenkort wel ff wat basilicum zaad je kant op
Ja, en echt zo groot als je hem in jaren niet gezien hebt!quote:
Nah, Greys, das psychischquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en echt zo groot als je hem in jaren niet gezien hebt!
Nee, ik oogst altijd voor die tijd, zaad kan beter zuidelijk gewonnen worden.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik oogst altijd voor die tijd, zaad kan beter zuidelijk gewonnen worden.
Nja, hij staat zeg maar erg dicht bij!quote:
Ja, maar volgens die expert was het dus minimaal zichtbaar dat verschil.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nja, hij staat zeg maar erg dicht bij!
Oh Godin, bedenk ik me net, je Griek komt morgen natuurlijk.quote:
Nee, die komt woensdag pas weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Godin, bedenk ik me net, je Griek komt morgen natuurlijk.
Die is ook zuidelijk!
Dat ben ik dan niet met hem eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar volgens die expert was het dus minimaal zichtbaar dat verschil.
Alleen omdat iedereen er zo mee bezig is denkt iedereen idd dat ie dan morgen ineens huge is
Die gaat dus extreem goed "wortelen"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef APK het volgende:
Volle maan voor mijn plantjes.
Ik heb momenteel een of andere bordeelplant op mijn balkon
Nee dat klopt en het zal mensen zoals ik die volgens de maankalender leven eerder opvallen dan iemand die nooit naar de maan kijkt .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar hij is nu optisch niet eens zo veel groter dan een normale grote lage maan zeg maar, dat zei hij.
Ja psies, hij zei dat iedereen er vast heel lyrisch over zou doen morgen terwijl ze eigenlijk niks speciaals zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee dat klopt en het zal mensen zoals ik die volgens de maankalender leven eerder opvallen dan iemand die nooit naar de maan kijkt .
Nu echt
Vind je ook niet dat Jonathan Ross vadsig geworden is en dat ie zich moet scheren???????quote:
Joh, ik kijk al minstens een uur niet meer naar de BBC.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat Jonathan Ross vadsig geworden is en dat ie zich moet scheren???????
Waarom?quote:
quote:Even een leuk muziekje zoeken![]()
quote:
quote:
I carequote:
Wat is vroeg?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerder, want ik moet zo vroeg op morgen
Voor mij is 9:00 vroeg, maar morgen moet ik om 8:15 up & purky zijnquote:
Ai, dat is vroegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij is 9:00 vroeg, maar morgen moet ik om 8:15 up & purky zijn
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij is 9:00 vroeg, maar morgen moet ik om 8:15 up & purky zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanavond twee nieuwe spijkerbroeken gekocht. Omdat het moest
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het is echt werkelijk absurdquote:
Nou mooi dat je er iig nu achter bent toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb overigens wellicht (en naar ik vurig hoop) ontdekt waardoor onze kater Sooty de laatste maanden zoveel last van zijn longen heeft: de nieuwe kattenbakvulling! De beeb gaat ervan piepen (maar blijft uit de buurt als er verschoond en dus gestoft wordt), ik heb er last van bij het storten, maar het is dus nooit in me opgekomen dat die kater er ook last van zou hebben (en dat terwijl hij er steeds op 10 cm vanaf staat).
Hoe dom is dat
Nou ja, dat wel. Maar we zeiden toch minimaal 2 keer per week tegen elkaar: "Wat is het toch een kolere-spul. Jakkes; zet de deuren open!"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:26 schreef vamperotica het volgende:
Nou mooi dat je er iig nu achter bent toch?
Direct maandag toen het me te binnenschoot ander spul gehaald en alle bakken verschoond. Of het werkt, moet nog even blijken; Sooty zit nu op de pillen, omdat hij van het weekend weer helemaal pruttelde van de volle longen. Over een week of anderhalf zullen we het wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dat zou wel mooi zijn als dat zo een simpele oplossing heeft zeg.
Heb je al nieuwe gekocht?
Ik heb een jaar met zo'n rooie neus / tomaat voorop mijn auto rondgeredenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff opzoeken tot hoe laat Comic Relief duurt
Wat....zijn ze mooi, zijn ze lang, kun je ermee krabben?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:32 schreef ElisaB het volgende:
Ow, oh-oh.... had ik al eens verteld over mijn nagels? Het is weer zover
Die denken dat het al bijna ochtend is... maar dat zit tussen de oren van die arme beestjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef ElisaB het volgende:
Even iets heel idioots: ik heb het raam open en er zitten buiten gewoon vogeltjes te fluiten
Wat is dat voor rarigs
Ja ik wandelde net en dr ging dr ook eentje tekeer als een dolle!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef ElisaB het volgende:
Even iets heel idioots: ik heb het raam open en er zitten buiten gewoon vogeltjes te fluiten
Wat is dat voor rarigs
Alledriequote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:33 schreef vamperotica het volgende:
Wat....zijn ze mooi, zijn ze lang, kun je ermee krabben?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef vamperotica het volgende:
Die denken dat het al bijna ochtend is... maar dat zit tussen de oren van die arme beestjes
Ik dacht ff dat ik psychotisch aan het worden was. Zou dat de volle maan zijn of zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wandelde net en dr ging dr ook eentje tekeer als een dolle!
Echt absurd he, gisternacht ook al
Om de dag zowatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
AlledrieMaar de clou van het verhaal is dat ze zo achterlijk hard groeien. En steeds als ze te lang zijn, blijk ik hier verontwaardigs te posten dat mijn nagels weer zo lang zijn en dat ze onnatuurlijk hard groeien
Ja, hoiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Om de dag zowat![]()
Ik had mn nagels toen de pups kwamen voor het eerst snel snel geknipt, zoooooo lelijk
Nou, dat is dus echt niet normaal hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:36 schreef oh-oh het volgende:
Nee hier was dr ook een bezig en gisternacht viel het me ook al op dat die vogels zo een kabaal maakten![]()
Oh, toen hoorde ik zelfs een zooi kraaien
Hoe denk je dat de nachtegaal aan zijn naam komt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef ElisaB het volgende:
Wat is dat voor rarigs
Geeeen vogeltjes.. niet nu iig..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat? Vogeltjes of hardgroeiende nagels?
Gekregen van Godquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:38 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe denk je dat de nachtegaal aan zijn naam komt?
Ik hoef alleen mezelf maar te verplaatsen... maar zelfs dat is al teveelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar bed nu, maar ik heb echt zo geen zin om de hele zooi naar de slaapkamer te verhuizen
Jawelllllllllllll.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:48 schreef Barbaaf het volgende:
Loopt het meeste niet gewoon achter je aan dan?
Goedemorgenquote:
Aha! Thnxquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:40 schreef Barbaaf het volgende:
En er is al een topic over: Waarom fluiten er nu al/nog vogels?
MIjn moeder zou dan eerst moeten leren hoe een computer aan moet (jawel; letterlijk)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Kindle kun je Calibre gebruiken, dat is een programma dat alle bestanden om kan zetten naar het bestandsformaat dat je nodig hebt (hè Cat?)Het werkt heel simpel, zelfs jij kunt het en je moeder misschien ook wel
![]()
Ik heb zelf 7" en daarop leest ze op een iets groter lettertype. Ze geeft zelf aan dat het wat haar betreft best iets groter zou mogen. Wat ze erg prettig vindt, is dat ze niet meer met een lijvig boek in haar handen zit dat ze niet alleen omhoog moet houden, maar ook nog eens open. Daarbij: ze heeft niet de beste ogen en ze merkt dat die langzaam achteruit gaan.quote:Die PBP heeft een 9 inch scherm, dat is prettig, maar wel minder prettig vasthouden misschien. Ik denk dat de lettergrootte van een reader belangrijker is. De Kindle bijvoorbeeld heeft variabele lettergroottes en die kun je dus naar wens instellen. Als ik moe ben zijn grotere letters fijnDat kan bij de PBP ook, vind ik net.
Ze zal 'm niet meenemen; de erader krijgt een vaste logeerplek op het tafeltje naast de bank. Ik zou 'm het liefste in de winkel gaan bekijken, maar het lijkt wel alsof ie alleen in de e-shop te krijgen is.quote:Ik denk dat het, net als bij een camera, afhangt van wat prettig in de hand ligt. Misschien vindt ze een grote reader prettig, misschien ook niet. Je zou ze eigenlijk eens met haar moeten bekijken in een winkel. Mijn Kindle past makkelijk in mijn tas. Een grotere reader niet, of je moet een grote tas hebben
Thuis komen van mn vriendinnenavondjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, wat was jij zo laat nog aan het doen vannacht?
Okee, maar dat kun jij dus voor haar doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:59 schreef ElisaB het volgende:
MIjn moeder zou dan eerst moeten leren hoe een computer aan moet (jawel; letterlijk)
Dat kun je dus ondervangen door het lettertype groter in te stellen. Mijn Kindle is 6 inch geloof ik. Ik vraag me nog steeds af of groter wel prettig is om langere tijd vast te houden. Ik heb er een hoesje bij gekocht waarmee je hem kunt neerzetten (alsof het een fotolijstje is), dat bevalt goed.quote:Ik heb zelf 7" en daarop leest ze op een iets groter lettertype. Ze geeft zelf aan dat het wat haar betreft best iets groter zou mogen. Wat ze erg prettig vindt, is dat ze niet meer met een lijvig boek in haar handen zit dat ze niet alleen omhoog moet houden, maar ook nog eens open. Daarbij: ze heeft niet de beste ogen en ze merkt dat die langzaam achteruit gaan.
Dat is lastig ja. Toch moeten ze wel ergens fysiek te koop zijn lijkt me. Kijk eens rond in het ereadertopic, of vraag het daar. Vast wel iemand die het weet daarquote:Ze zal 'm niet meenemen; de erader krijgt een vaste logeerplek op het tafeltje naast de bank. Ik zou 'm het liefste in de winkel gaan bekijken, maar het lijkt wel alsof ie alleen in de e-shop te krijgen is.
Maar het was wel gezellig?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Thuis komen van mn vriendinnenavondje
Ik was meegereden dus ik kon niet eerder weg
Vorig weekend was gezelliger eigenlijkquote:
Oh bahquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorig weekend was gezelliger eigenlijk
10.000 kinder- echo- en trouwfoto's gezien
Zoals het hoort iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Oh wat vreselijk, zulke vriendinnenavonden die alleen maar daarover gaan
Volgende keer moet je gewoon roepen "Zeg, zullen we gewoon eens gaan zuipen en over mannen klagen?"
Ik zou gek worden van al die kinderfoto'squote:
quote:
Ja zie, dáár hebben we wat an!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
Goedemorgen, het is zaterdagochtend kwart over tien. De zon schijnt, het is een graadje of 10 en de vogeltjes fluiten?
Bijna net zo erg als verplicht naar iemand z'n vakantiefoto's / film te moeten kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van al die kinderfoto's
Die mensen snappen nooit dat die kinderen voor hen misschien wel heel geweldig en interessant zijn, maar dat een ander het na 3 foto's wel gezien heeft.
[..]JONGUH!
Zo was er ook eens een topic in OUD, van die vrouwen (ja meestal vrouwen jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van al die kinderfoto's
Die mensen snappen nooit dat die kinderen voor hen misschien wel heel geweldig en interessant zijn, maar dat een ander het na 3 foto's wel gezien heeft.
Het ergste vind ik nog dat ze de profielfoto van het kind nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo was er ook eens een topic in OUD, van die vrouwen (ja meestal vrouwen ja) die ook echt ineens 100 graden draaien zodra ze zwanger zijn en bv. echt hun hele Hyves/Facebook etc. voorpleuren met 300 kinderfoto's, achtergrond foto van het het kind, 100 updates per dag als het apparaat weer een boertje of scheetje heeft gelaten etc.
Nu is het digitaal nog wel te ontwijken, maar ik denk dan altijd 'er is echt nog meer op de wereld hoor'. Maar misschien voor die mensen op dat moment niet
Oh ja ook zo'n dramaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als verplicht naar iemand z'n vakantiefoto's / film te moeten kijken.
Ja dat moeten ze idd maar lekker zelf weten, van die snottebellen showenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo was er ook eens een topic in OUD, van die vrouwen (ja meestal vrouwen ja) die ook echt ineens 100 graden draaien zodra ze zwanger zijn en bv. echt hun hele Hyves/Facebook etc. voorpleuren met 300 kinderfoto's, achtergrond foto van het het kind, 100 updates per dag als het apparaat weer een boertje of scheetje heeft gelaten etc.
Nu is het digitaal nog wel te ontwijken, maar ik denk dan altijd 'er is echt nog meer op de wereld hoor'. Maar misschien voor die mensen op dat moment niet
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Ben je de enige ongetrouwde kinderloze dan?
Met 2 zwangeren en een borstvoeding gevende gaat dat niet zo goed, zuipen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Oh wat vreselijk, zulke vriendinnenavonden die alleen maar daarover gaan
Volgende keer moet je gewoon roepen "Zeg, zullen we gewoon eens gaan zuipen en over mannen klagen?"
Dat soort dingen jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ze de profielfoto van het kind nemen.
WTF....tis toch jouw account
Vreselijk zulke mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou idd, dat laatste wat je zegt, je zóu zeggen dat ze daar ook hun vriendinnenavonden voor gebruiken idd, om het eens over iets anders te hebben, maar neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Als wij vriendinnenavond hebben, moet ik meestal vragen hoe het met de kindjes is en af en toe komen ze voor in een verhaal, maar verder valt het gelukkig reuze-mee.
De 2 "mama-vriendinnen" vinden het juist heerlijk om es lekker bij te roddelen en te borrelen zonder kindjes. Maar goed....dat zijn ook zeker geen standaardmeiden
Maar dat is toch ook normaalquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Als wij vriendinnenavond hebben, moet ik meestal vragen hoe het met de kindjes is en af en toe komen ze voor in een verhaal, maar verder valt het gelukkig reuze-mee.
De 2 "mama-vriendinnen" vinden het juist heerlijk om es lekker bij te roddelen en te borrelen zonder kindjes. Maar goed....dat zijn ook zeker geen standaardmeiden
Idd, erg is dat he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:23 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook van die vriendinnen die hun hyves hebben verandert in "naam vriendin en naam kind". Dan denk ik wtfJe kind is pas 1, het is toch jouw hyves
Wij hebben het tijdens onze kroegavonden ook alleen maar over onze katten en hondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook normaalLijkt mij dan? Je wil toch allemaal weleens even uit de dagelijkse beslommeringen weg? En of dat nou werk, vriend/vriendin, of kind is maakt niet uit.
Of een gezamenlijk emailadresquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Of mensen die samen 1 hyves hebben![]()
Hebben m'n schoonzusjes ook, ik vind dat raar
Ik ken zelfs mensen die een hyves voor het kind(baby dus) hebben aangemaakt en verwachten dat je daar berichtjes achter laatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:23 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook van die vriendinnen die hun hyves hebben verandert in "naam vriendin en naam kind". Dan denk ik wtfJe kind is pas 1, het is toch jouw hyves
Lekker geinteresseerd dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
[..]
Met 2 zwangeren en een borstvoeding gevende gaat dat niet zo goed, zuipen...
Ach, ze vroegen heel even hoe het met mijn liefdesleven is, maar halverwege mn verhaal ging het ineens weer over een zusje van 1 van hen, en toen weer over haar kind
Ja maar ik voel me zo leeg als ik het niet over Buffy en Mips kan hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben het tijdens onze kroegavonden ook alleen maar over onze katten en hond
(Uhuh!)
En ik dacht echt om vijf uur 's nachts met die sneeuw 'Oh shut uppppppp, kan het nou niet even VIER minuten niet over die katten gaan!'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me zo leeg als ik het niet over Buffy en Mips kan hebben
Ja, echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker geinteresseerd dus![]()
Dan baal je idd dat je niet met eigen auto bent...
Gek op kinderen ja, maar toch niet uren lang foto's kijken van andermans kinderen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:26 schreef tombolafan het volgende:
Het is ook lastig natuurlijk; ik ben altijd gek geweest op kinderen... Maar kennelijk snappen ze niet dat het best confronterend is soms...
Dat zie ik ook wel bij excollega's... dan gaat er een groepsmail rond voor een eetavondje en dan reageert eentje maar nooit, omdat manlief het mailtje al heeft weggepleurdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of een gezamenlijk emailadres
Fred_en_ria@hotmail.nl
"Lekker makkelijk toch, en we hebben niks te verbergen voor elkaar"
Ze zullen het vast niet kwaad bedoelen idd, heb jij al eens aangegeven dat het confronterend voor je is als ze een hele avond over hun kinderen hebben?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:26 schreef tombolafan het volgende:
Het is ook lastig natuurlijk; ik ben altijd gek geweest op kinderen... Maar kennelijk snappen ze niet dat het best confronterend is soms...
Ik heb wel eens met een man staan zoenen een avond en toen wilde ie dat ik foto's zou mailen (was met de band toen, dus fototoestel mee), kreeg ik een emailadres: bertenwilleke@...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fred_en_ria@hotmail.nl
Nah ik snap het wel als mensen een gezamenlijk e-mailadres erbij nemen voor bijvoorbeeld GWL/tv en dat soort dingen. Kan handig zijn, maar dan vind ik wel dat je daarnaast ook een eigen e-mailadres moet hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fred_en_ria@hotmail.nl
Ja die ken ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ken zelfs mensen die een hyves voor het kind(baby dus) hebben aangemaakt en verwachten dat je daar berichtjes achter laat
Fout!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een man staan zoenen een avond en toen wilde ie dat ik foto's zou mailen (was met de band toen, dus fototoestel mee), kreeg ik een emailadres: bertenwilleke@...
Ik was kwaad!
Nou ja, dat was vroeger niet aan de orde, nu hebben ze pas kinderenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek op kinderen ja, maar toch niet uren lang foto's kijken van andermans kinderen?
Ja dat is pas irritant want dan zit je midden in een verhaal en dan horen ze aan de andere kant iets over kinderen en dan zit je tegen de muur te praten, zo lullig is datquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt he
Ik zat nota bene in een verhaal over een date van vorig jaar, heb het gewoon niet eens af kunnen maken
Ja, ze was er die avond ook bleek laterquote:
En helemaal als je ze stiekem zelf ook graag zou willen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek op kinderen ja, maar toch niet uren lang foto's kijken van andermans kinderen?
boefjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ze was er die avond ook bleek later![]()
Later nog een mail gekregen of ik mee achterop de motor gingquote:
Ik wist het niet hoorquote:
Of ze denken het kind te horen boven....nou, lul dan maar met je dikke teen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is pas irritant want dan zit je midden in een verhaal en dan horen ze aan de andere kant iets over kinderen en dan zit je tegen de muur te praten, zo lullig is dat
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens met een man staan zoenen een avond en toen wilde ie dat ik foto's zou mailen (was met de band toen, dus fototoestel mee), kreeg ik een emailadres: bertenwilleke@...
Ik was kwaad!
Ze zien het niet zo duidelijk denk ik, dat ik er best wel mee zit...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En helemaal als je ze stiekem zelf ook graag zou willen.
Ik vind dat op z'n zwakst gezegd echt niet netjes van die vriendinnen
Ja, onwijs handig en het kost nietsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel bij excollega's... dan gaat er een groepsmail rond voor een eetavondje en dan reageert eentje maar nooit, omdat manlief het mailtje al heeft weggepleurd![]()
Eigen mailadres FTW
Idd, ik zou dat gewoon een keer goed aangeven, verbeterd het niet...Dan nog maar eens goed nadenken of het wel echt zulke goede vriendinnen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En helemaal als je ze stiekem zelf ook graag zou willen.
Ik vind dat op z'n zwakst gezegd echt niet netjes van die vriendinnen
Dat denk ik ook ja. En waarschijnlijk kun je er de ene keer ook beter tegen dan de anderequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Ze zien het niet zo duidelijk denk ik, dat ik er best wel mee zit...
GEwoon een keer zeggen dan? Het zijn niet voor niks je vriendinnen toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die verbeten glimlach van jou valt ze ook niet op?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heel goed toneelspelen, ik kan immers ook heel goed doen alsof ik tegen mn verlies kanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die verbeten glimlach van jou valt ze ook niet op?
Nou als het echt goede vriendinnen zijn zou ik het ze toch eens zeggen, maar bereid je er op voor dat sommigen het probleem niet zien of zeggen dat ze helemaal niet veel over hun kinderen praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oooooh, wat ergquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en klap op de vuurpijl; ik kreeg 3 weken later een mail of ik op Roy wilde stemmen voor de beste baby wedstrijdWas ie dus ook net vader geworden, loser
Misschien valt het ze niet eens op (dat mag je hopen tenminste anders zijn het wel heel slechte vriendinnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je zo zou reageren, durven ze het nooit weer over hun kind te hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heel goed toneelspelen, ik kan immers ook heel goed doen alsof ik tegen mn verlies kan
De mooiste baby was dat jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, wat erg![]()
Daar werd ik ook een tijd dood mee gegooid via Hyves; of ik op de leukste/mooiste/bestedrolproducerende/whatever baby wilde stemmen
"Zoooo, weer bijgepraat over de kindjes....kunnen we het nu over wat anders hebben?"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:34 schreef tombolafan het volgende:
En ik moet het misschien wel een keer zeggen, maar dat vind ik dan ook weer lastig ergens... Wil ook niet dat zij zich inhouden, hoop dat het weer over gaat ooit
Geen idee, ik verwijderde ze altijd directquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mooiste baby was dat jaDie toen toch weer half gecancelled was omdat tig van die bloedfanatieke moeke's hadden gefraudeerd ofzo?
Haha dan zullen ze wel zoiets hebben van *slik* *stilte* en ik vraag me af of ze dat zouden kunnen waarderen. Maar goed ook dan weet je wat je aan ze hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Zoooo, weer bijgepraat over de kindjes....kunnen we het nu over wat anders hebben?"
Ik heb daar dus echt nog nooit aan meegedaan he, wat kan mijn kind het nou schelen of zoveel mensen hem de mooiste baby vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik verwijderde ze altijd direct
en ook zo lastig bevallenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind babies eiks ook nooit echt mooi![]()
Pas vanaf een maandje of 8, als er wat karakter in komt, vind ik ze wat schattiger worden.
Maar ja...17 maanden zwangerschap lijkt me best lang
En zie zo'n kind er maar eens uit te persenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind babies eiks ook nooit echt mooi![]()
Pas vanaf een maandje of 8, als er wat karakter in komt, vind ik ze wat schattiger worden.
Maar ja...17 maanden zwangerschap lijkt me best lang
Naar opties en dan verbindingen? Daar kan je meestal gebruik van een proxy in- en uitschakelen. Neem aan dat je thuis geen proxy hebt...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En zie zo'n kind er maar eens uit te persen![]()
![]()
Ll, ik heb iets raars met mijn proxy instellingen op mijn laptop en kan niet op internet (zit nu op laptop van A.) Weet jij wat ik moet doen?
Flush dnsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En zie zo'n kind er maar eens uit te persen![]()
![]()
Ll, ik heb iets raars met mijn proxy instellingen op mijn laptop en kan niet op internet (zit nu op laptop van A.) Weet jij wat ik moet doen?
De mijne niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mooiste baby... baby's zijn altijd lelijk. En dan maar zeggen als je op kraambezoek komt: ooow wat een schatjeeeeee.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:40 schreef Ynske het volgende:
WHAAAAAA t gaat niet lukken
iets met de boom in t bos niet zien
Eh, ik heb geen idee wat het is, dus dat zal wel nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naar opties en dan verbindingen? Daar kan je meestal gebruik van een proxy in- en uitschakelen. Neem aan dat je thuis geen proxy hebt...
Welke browser?
Ah heb hier geen FF maar het zit vast ergens in het opties/instellingen menu onder 'verbindingen' Als daar een proxy ingevuld staat leegmaken (wel handig die ff in een kladblok bestandje op te slaan voor als A. het op zn werk gebruikt ofzo), of gewoon gebruik van proxy uitvinken als je die optie hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, ik heb geen idee wat het is, dus dat zal wel niet![]()
FireFox!
Ga zo even boodschappen doen en dan kijk ik wel even of ik er wat mee kan prutsen. Ben echt zo'n sukkel op dat gebied en A. weet er ook niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |