ik doe liev, ik zou er zo 1500 voor neer willen leggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:33 schreef ABundy het volgende:
Liev doen suzi1 , straks durft Guidson niet op fok te komen. Willen we niet dat iedereen een fokker word?
Gewoon een normale dagvergoeding krijgen ze. Ook al ben je van huis, het schoorsteentje moet natuurlijk wel blijven roken thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef soyChantal het volgende:
lol, wist niet dat ze geld kregen om hier aan mee te doen
mooie picsquote:
Als je de foto's van internet plukt en je maakt daarmee een account aan op dat Boys4you gebeuren en je faked zelf een paar recensies lijkt het net allemaal echt. Dat hoeft dus niet door Guido zelf gedaan te zijn maar door iemand die hem op een vervelende manier wil pesten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:02 schreef Johnny_Arcade het volgende:
¤50,- per dag maar geloof ik
En lekker voorspelbaar doet ie weer hoor, genoeg bewijs in die googlecache dat het hem wel degelijk was. Achja leef maar lekker verder met die leugens van je, op een gegeven moment gaat het je allemaal nekken.
Dat dus. het zal wel allemaal gefaked zijn, einde case, slotje!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 07:04 schreef marky het volgende:
[..]
Als je de foto's van internet plukt en je maakt daarmee een account aan op dat Boys4you gebeuren en je faked zelf een paar recensies lijkt het net allemaal echt. Dat hoeft dus niet door Guido zelf gedaan te zijn maar door iemand die hem op een vervelende manier wil pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere RLS heeft mensen 'in dienst' en ze zijn verplicht het minimumloon te betalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef soyChantal het volgende:
lol, wist niet dat ze geld kregen om hier aan mee te doen
quote:Heb een heerlijk meisje thuis met een gouden hart. Laura is inderdaad een knappe meid en heb zeker bepaalde gevoelens voor haar gekregen maar ik ben het programma ingegaan met bepaalde principes en mijn eigen basis. En zelfs voor 100.000 euro zou ik daar niet aan twijfelen. Blijf jezelf was me motto in het huis. Al was ik de eerste 2-3 weken zo labiel als het maar kan en totaal niet mijzelf. Die druk in het huis, het geheim, de stress, slecht slapen en eten. Het sloopt je. Nadat me geheim uit kwam en me kluis wissel had zat ik er eindelijk weer in. Simpelweg jammer.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef CasuaLL het volgende:
Doet zijn verhaal ook op Gamelux..
Wall of text van Guido..Foto's voor een onderbroek merk? En er dan met je stijve grotegoedelijkheid er op staan? Blijf het vreemd vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Is gewoon geshopt door mensen die Guido een streek wilden leveren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Foto's voor een onderbroek merk? En er dan met je stijve grotegoedelijkheid er op staan? Blijf het vreemd vinden.
Nou de foto's en de poses die ik heb gezien zagen er niet echt gephotoshopt uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef
PeterNB het volgende:
[..]
Is gewoon geshopt door mensen die Guido een streek wilden leveren.
Photoshop, gefake, onzin, slotje......
De foto's zijn niet geshopt. Die sessie is uit de hand gelopen. Ze hebben hem zo ver gekregen om all the way te gaan. Zegt wel wat over de praktijken die zo'n site/modellenburo erop na houdt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou de foto's en de poses die ik heb gezien zagen er niet echt gephotoshopt uitDe gezichtsuitdrukkingen al helemaal niet
Hopeloos inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef marky het volgende:
[..]
De foto's zijn niet geshopt. Die sessie is uit de hand gelopen. Ze hebben hem zo ver gekregen om all the way te gaan. Zegt wel wat over de praktijken die zo'n site/modellenburo erop na houdt.
Beter luisteren, daar hád hij voor kunnen kiezen maar hij koos voor de erotische foto's omdat hij dacht daar meer geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Foto's voor een onderbroek merk? En er dan met je stijve grotegoedelijkheid er op staan? Blijf het vreemd vinden.
volgens mij is dat ook in geheel het probleem niet. De rest wat er omheen gehangen is wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Noz het volgende:
Als je weet dat er zulke foto's van je gemaakt zijn, weet je ook dat deze waarschijnlijk opduiken wanneer je aan zo'n tv programma meedoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |