quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
soury je hebt de regels overtreden, hier staat een zware sanctie op!
[ afbeelding ]
Aan jou heb ik al helemaal geen boodschapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kappen Soury, jij gaat over elke lijn heen hier. Als je wil rellen prima, zal vast een topic voor zijn.
Ik vind het hier als ander muisje een beetje eng wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
[ afbeelding ]
snap ik met zulke plaatjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het hier als ander muisje een beetje eng worden
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
[ afbeelding ]
wij beschermen je voledig hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eew, dat had van mij nou onder een spoiler gemogen. Ik hoef echt geen gemarteld diertje te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef DESTEM het volgende:
[ afbeelding ]
is gewoon een gewoonte geworden om het altijd te kijken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*maakt notitie;
Minpunt voor Jesje,
is GTST fan......
niet bang zijnwe helpen jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het keek speelde Arnie er nog in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
is gewoon een gewoonte geworden om het altijd te kijken...
Whahahahah nou das idd lang geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het keek speelde Arnie er nog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:
quote:
[..]
[..]
ieeeehaaaaquote:
Yes... The B-Team to the rescuequote:
ja, arnie, heb after arnie nooit meer gekekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |