Ja verdomme, ga je nu zeggen dat ik niet oppervlakkig ben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh jawel hoor, bij oppervlakkige mensen wel
No can do babe..quote:
Als hij maar komt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch geen ruk uit met wat voor auto een vent je op komt halen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch geen ruk uit met wat voor auto een vent je op komt halen?
Jammerquote:
Ik denk dat ik het juist wel goed begrijpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet begrepen he?
http://www.automotorblog.(...)ston-Martin-DB-9.jpg
ja dan krijg ik ruziequote:
Met wiequote:
Jij wilt Samzz oppikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet begrepen he?
[ afbeelding ]
Tja..quote:
...quote:
Een uitzondering, maakt niet meteen dat je niet oppervlakkig bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme, ga je nu zeggen dat ik niet oppervlakkig ben?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een uitzondering, maakt niet meteen dat je niet oppervlakkig bent
Dan kom ik wel naar jou toequote:
Ik rijd voor het genot. Wie mee wil rijden en er goed genoeg uitziet, mag mee.quote:
T werd al bijna kort en pittig af?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag mijn haar weer geverfd en morgen naar de kapper
quote:
Oppervlakkige HOER!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag mijn haar weer geverfd en morgen naar de kapper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen en zo vlees vreten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hehe, er gaat niet zoveel af hoor.quote:
Samzz gaat glijden van een Aston Martinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik rijd voor het genot. Wie mee wil rijden en er goed genoeg uitziet, mag mee.
MissB had een kans, maar ze vindt mijn auto niet mooi.
Ik spring zo op mijn fietsquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oppervlakkige HOER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu douchen en zo vlees vreten.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat zei mn ex ook een keerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, er gaat niet zoveel af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |