iets met een achteringang en een biljartkeu...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het wil weten
De chinees op de grond, is dat die chinese gorilla in de remake van Planet of the Apes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een makkelijke voor jullie.
Titel
[ afbeelding ]
Wat was er niet duidelijk aan "ik denk niet dat ik het wil weten?"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef Patch het volgende:
[..]
iets met een achteringang en een biljartkeu...
Ze liggen allebei op de grondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef Patch het volgende:
[..]
De chinees op de grond, is dat die chinese gorilla in de remake van Planet of the Apes?
Klopt, maar de film heet anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat die film waarvan laatst een gamevervolg op is gekomen, een paar jaar geleden? Volgens mij een film met chow yan fat. Game heette Stranglehold, in ieder geval.
Heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vergeet het woord egg.
De term werd vaak gebruikt in detective verhalen.
En wat is er aan de hand met fok... het bericht invoer vakje verdwijnt hier gewoon af en toe...
Jij had die laatste paar hints waarschijnlijk niet eens nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |