Ik heb de plaat nog. Oh oh wat vond ik dat mooi als tiener.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:21 schreef Coos het volgende:
Vanuit een zonnige tuin.
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Oké, maar als je op YouTube op 70s zoekt krijg je allemaal vreselijke hits te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eind jaren 70 was het al grotendeels voorbij
Klopt, dat is wat men in de volksmond als de seventies benoemt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar als je op YouTube op 70s zoekt krijg je allemaal vreselijke hits te zien.
Hahaaa, the Young Ones. Daar bleef ik voor thuis.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, dat is wat men in de volksmond als de seventies benoemt.
Herrie van een decennium later![]()
Lemmy werd niet geīnterviewd als zanger, maar als monetair deskundigequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaaa, the Young Ones. Daar bleef ik voor thuis.
Heb je trouwens gehoord van dat nep-interview met de zanger van Mötorhead in de VPRO-gids? Ik zei toen al tegen Dental, wat een vreemd interview.
http://www.elsevier.nl/we(...)erviews.htm?rss=true
Jeetje, die journalist is ook behoorlijk van z'n padje af danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaaa, the Young Ones. Daar bleef ik voor thuis.
Heb je trouwens gehoord van dat nep-interview met de zanger van Mötorhead in de VPRO-gids? Ik zei toen al tegen Dental, wat een vreemd interview.
http://www.elsevier.nl/we(...)erviews.htm?rss=true
Ja dat vond ik dus al zo vreemd toen ik het las. Het paste helemaal niet in het verhaal. En die motivatie slaat nergens op: als ik gemanipuleerd wil worden, lees ik de tabloids wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Lemmy werd niet geīnterviewd als zanger, maar als monetair deskundige
Is dit niet die figuur die met al zijn danseressen sliep? Ik heb dit wel eens vaker gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jeetje, die journalist is ook behoorlijk van z'n padje af dan![]()
Dit is meer mijn jaren 70
Fascinerend clipje, vind ik.
Hij was met bijna allemaal getrouwd, meer dan 20 iig. Ze zijn overigens ook bijna allemaal net als hij aan aids gestorven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit niet die figuur die met al zijn danseressen sliep? Ik heb dit wel eens vaker gezien.
Ach wat triest.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was met bijna allemaal getrouwd, meer dan 20 iig. Ze zijn overigens ook bijna allemaal net als hij aan aids gestorven.
Ja, of de Elsevierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus al zo vreemd toen ik het las. Het paste helemaal niet in het verhaal. En die motivatie slaat nergens op: als ik gemanipuleerd wil worden, lees ik de tabloids wel.
Ha, ik had even een bron nodig want ik hoorde het op de radio. Op de site van de gids zelf kon ik het niet vinden, in de gids zelf staat het wel.quote:
Toegevoegd aan favorieten. Geweldigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat triest.
Dan nu een dansje dat ik fascinerend vind:
Heerlijk hč. Kwam ik zomaar eens tegen en was ook meteen verkocht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toegevoegd aan favorieten. GeweldigSurfmuziek uit India
Véél interessanter dan de hedendaagse Bollywood-muziek (vind ik).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk hč. Kwam ik zomaar eens tegen en was ook meteen verkocht.
Ik had nog een edit, ik vind het wel mooi en vaak is het toch nog gebaseerd op oude dansen en liederen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Véél interessanter dan de hedendaagse Bollywood-muziek (vind ik).
Die luister ik nu maar dat doet me toch minder.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had nog een edit, ik vind het wel mooi en vaak is het toch nog gebaseerd op oude dansen en liederen.
Ik weet het niet, ik neig qua muziek al veel langer naar het oosten. En een beetje kitsch vind ik ook wel mooi als het goed is gedaan. Deze dan? Veel moderner en best spectaculair:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die luister ik nu maar dat doet me toch minder.
Nah, ik heb er gewoon niet veel mee. Luister het ook weinig. Ik ben wel eens naar een concert geweest waar Raga's gespeeld werden, dat vind ik mooi maar koop er geen cd's van.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik neig qua muziek al veel langer naar het oosten. En een beetje kitsch vind ik ook wel mooi als het goed is gedaan. Deze dan? Veel moderner en best spectaculair:
Smaken verschillen, jij bent volgens mij ook voornamelijk gefocust op Afrika. Ik vind dat de Indiërs het heel leuk doen met Bollywood waar het moderne met het klassieke wordt verenigd. Het is ook vaak een lust voor het oog. Raga's zijn wel mooi maar echt raken doen ze me niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik heb er gewoon niet veel mee. Luister het ook weinig. Ik ben wel eens naar een concert geweest waar Raga's gespeeld werden, dat vind ik mooi maar koop er geen cd's van.
Daar moet je wel echt voor in de stemming zijn, het is niet iets wat je zomaar even op een zonnige middag op zetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Nederlandse cellist, vier Sardijnse zangers en een Afrikaan?
Ja, dat is misschien wel zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet je wel echt voor in de stemming zijn, het is niet iets wat je zomaar even op een zonnige middag op zet
Ah ja, nu kom je meer in mijn straatjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel zo![]()
Ik heb wel iets met onheilspellende muziek, denk ik.
Dit vind ik dan ook de mooiste van Cheb.
Ik liep langs De Melkweg voordat hij daar kwam optreden. In de rij voor de deur was het al heel gezellig. Publiek van 8 tot 80, zeg maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, nu kom je meer in mijn straatjeCheb Khaled rocks.
Lijkt het je niet geweldig eens zo'n concert mee te maken? Er zijn ook zulke mooie beelden van 123 Soleils in Parijs, heel de Arabische gemeenschap liep daarvoor uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep langs De Melkweg voordat hij daar kwam optreden. In de rij voor de deur was het al heel gezellig. Publiek van 8 tot 80, zeg maar.
Het was heel duur en in de Rabozaal, dat betekent: zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt het je niet geweldig eens zo'n concert mee te maken? Er zijn ook zulke mooie beelden van 123 Soleils in Parijs, heel de Arabische gemeenschap liep daarvoor uit.
Als het gratis is zou ik ook gaan luisteren, maar ik vind het wel een beetje tam en een beetje té Afrikaans naar mijn smaak. Ik ga nog even een of twee andere nummertjes van ze luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was heel duur en in de Rabozaal, dat betekent: zitten
Hier was ik wel bij
Maar ja, dat is ook gewoon in mijn tuin
Pas maar op: er komt zelfs reggae aan te pas. Ik had er in het begin ook weinig mee, ben zelfs even weggelopen maar later kwamen ze goed op stoom.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het gratis is zou ik ook gaan luisteren, maar ik vind het wel een beetje tam en een beetje té Afrikaans naar mijn smaak. Ik ga nog even een of twee andere nummertjes van ze luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |