John ook goed?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
James Lee Hooker? Doe vandaag maar dan
Oh ik weer, vraag me af met wie ik in de war was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
John ook goed?
Van Kooten en De Bie was erg leuk om te kijken gisteravond.
Het thema was de biografie ivm de boekenweek. Een paar prachtige verhalen over de jeugd van beide heren. Wat konden zij vertellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:18 schreef Disana het volgende:
Ja kan ik me voorstellen, wat hebben die twee toch veel neergezet. Zet daar zo'n grove Paul de Leeuw eens tegenover, of Koefnoen dat ook maar heel kort leuk was. We hebben niets meer dat erop lijkt.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik wel eens verveeld raakte als Wim de Bie op zijn vertelstoel ging zitten. Die verviel soms in langdurig mijmeren en dan werd het te ontoegankelijk wat mij betreft, ook omdat hij uit een andere tijd kwam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het thema was de biografie ivm de boekenweek. Een paar prachtige verhalen over de jeugd van beide heren. Wat konden zij vertellen![]()
Wat je zegt: er is nu vrijwel niemand meer die dat kan.
Het verhaal over zijn opa die bij hun in huis woonde was prachtig. Opa hoorde vrijwel niets meer en kon niet meer praten: "we konden nergens samen over praten maar overal samen om lachen"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik wel eens verveeld raakte als Wim de Bie op zijn vertelstoel ging zitten. Die verviel soms in langdurig mijmeren en dan werd het te ontoegankelijk wat mij betreft, ook omdat hij uit een andere tijd kwam.
Ik heb het niet gezien, ik ken die verhalen niet. Maar ik kan me voorstellen dat je er een 'vergane mooie tijden' gevoel bij kreeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verhaal over zijn opa die bij hun in huis woonde was prachtig. Opa hoorde vrijwel niets meer en kon niet meer praten: "we konden nergens samen over praten maar overal samen om lachen"![]()
En Van Kooten op de atletiekbaan met een jeugdverhaal dat hij net zo wilde bewegen als negers in een boek over de Olympische Spelen dat hij had.
Ja, ik ben dol op langzame tv.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ik ken die verhalen niet. Maar ik kan me voorstellen dat je er een 'vergane mooie tijden' gevoel bij kreeg.
Dat heb ik alleen bij de radio en een enkele film (Visconti). Bij de tv word ik onrustig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op langzame tv.
Dat gaat ook langzaamquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit maar te wachten op een interventie in Libië (radio).
Totaal van het padje afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaat ook langzaam![]()
Ik las dat Kadhafi Obama "mijn zoon" noemde in een brief die hij hem gestuurd heeft
Ben benieuwd of hij ook oliebronnen in de fik gaat steken en olie de zee in laat lopen. Hij is er geschift genoeg voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef spuitje het volgende:
Het westen gaat spijt krijgen als ze ingrijpen.
Zoiets denk ik ook. Het zou fijn zijn als ze 'm snel weten uit te schakelen maar dat zal nog niet meevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook oliebronnen in de fik gaat steken en olie de zee in laat lopen. Hij is er geschift genoeg voor.
Ik snap het ook niet zo goed. Tijdenlang met veel bombarie steggelen over een no-fly zone, en als de kogel dan eindelijk door de kerk is blijkt dat men er nog niet klaar voor is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Het zou fijn zijn als ze 'm snel weten uit te schakelen maar dat zal nog niet meevallen.
Ik ben ook geen kenner op dat gebied maar kan me voorstellen dat men nog moet bedenken hoe dat aan te pakken, onder wiens commando, met welke omvang, etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. Tijdenlang met veel bombarie steggelen over een no-fly zone, en als de kogel dan eindelijk door de kerk is blijkt dat men er nog niet klaar voor is.
Ik denk (hoop) dat de troepen van Kadhafi gauw eieren voor hun geld kiezen als ze met een overmacht geconfronteerd worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met niet vliegen alleen bestrijd je een leger niet, bij een leger in de stad heb je weinig aan luchtsteun en dus zijn er grondtroepen nodig en dan gaan er heel wat sneuvelen als de bezetter echt stand wil houden.
Als het goed is dan is het een verzameling stamgenoten en familieleden. Als de baas valt vallen zij ook dus ik weet niet in hoeverre dat uitpakt. Het zijn geen soldaten die vechten om geld of land.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat de troepen van Kadhafi gauw eieren voor hun geld kiezen als ze met een overmacht geconfronteerd worden.
Paul "we got him" Bremerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Ja, er moeten toch mensen te vinden zijn die Khadafi zelf kunnen uitschakelen.
ja he en heb het gevoel dat hij gewoon hele steden en dorpen gaat opblazen kan hem het schelen als je voor of tegenstander bent vind het hele enge proporties gaan aannemen, zo gek als een deur en hij wordt nog gekker, die houd zich nergens aan afspraak of geen afspraakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Heks dat is dus ook wat ik bedoel: Khadafi is levensgevaarlijk en tot alles in staat.
hahahaha dank je wel lekker hoor die ouwe muziekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
Voor Heks en Fann (Scrute moet zijn oren maar even dichtdoen):
Ik zit een beetje te 'bladeren' in de seventies, maar het was toch echt niet alleen maar goede muziek die ze toen maakten hoor:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha dank je wel lekker hoor die ouwe muziek
Eind jaren 70 was het al grotendeels voorbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te 'bladeren' in de seventies, maar het was toch echt niet alleen maar goede muziek die ze toen maakten hoor:
Blèèèèèh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |