Ok, ik hou me wel in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FA, maar ik begin nu ook een beetje aangeschoten te raken
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je van die dertien af.
Komen jullie morgen naar de meet in Arnhem trouwens?
quote:
Heb ik ook, gewoon F5'en.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn invoerveld wordt steeds gekaapt!
Dan zal ik zorgen dat ik weg benquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, morgenavond om deze tijd is het veel erger vrees ik
En ik heb je gequote! Give me the pot!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb EN een invoerveld EN reclame!
Eet dat! Penoze!
* De_Kardinaal wint de pot!
Die koeiekut heeft mazzelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leukst is quoten, en dan gewoon geen invoerknop hebben.
Je citaat geciteerd!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik heb je gequote! Give me the pot!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik heb je gequote! Give me the pot!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koeiekut heeft mazzel. Ik kan ook niet quoten nadat ik reboot werkt het even. Anyway ik hou het voor gezien morgen om elf uur bij moeders zijn
3 in 1....IK WINNNNN!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je citaat geciteerd!
* De_Kardinaal casht de buit!
Vier op een rijquote:
Feestje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
Ik ben zo maar over m'n 125.000 posts heengegaan zonder dat ik het door had
Hmm doe maar een wodka, even de maag ontsmettten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem er nog een biertje op, wat wil jij?
Die zit in de kroeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:45 schreef mootie het volgende:
Is het Schnitzeltje out gegaan, hij was zomaar 'plof' weg.
Gefeliciteerd Remlofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:28 schreef remlof het volgende:
hoi hier ook heerlijk weer dus balkondeur open en straks even de straat opquote:
Ja lekker op 't bakonquote:
James Lee Hooker? Doe vandaag maar danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wilde een ploatje voor je posten van die gosert waar je zo gek op
bent, maar ik ben zijn naam vergeten![]()
nah doei
Hier verpieteren ze gewoon tot ze dood zijn. Ik heb zaadjes geprobeerd en ik heb planten geprobeerd. Ze vinden de grond niet lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn tweejarig. Dus jij denkt die doen het niet en hup d'r uit. Nee, laten staan en het jaar er op doen ze het wel. Mooie bloemen trouwens.
John ook goed?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
James Lee Hooker? Doe vandaag maar dan
Oh ik weer, vraag me af met wie ik in de war was.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
John ook goed?
Van Kooten en De Bie was erg leuk om te kijken gisteravond.
Het thema was de biografie ivm de boekenweek. Een paar prachtige verhalen over de jeugd van beide heren. Wat konden zij vertellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:18 schreef Disana het volgende:
Ja kan ik me voorstellen, wat hebben die twee toch veel neergezet. Zet daar zo'n grove Paul de Leeuw eens tegenover, of Koefnoen dat ook maar heel kort leuk was. We hebben niets meer dat erop lijkt.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik wel eens verveeld raakte als Wim de Bie op zijn vertelstoel ging zitten. Die verviel soms in langdurig mijmeren en dan werd het te ontoegankelijk wat mij betreft, ook omdat hij uit een andere tijd kwam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het thema was de biografie ivm de boekenweek. Een paar prachtige verhalen over de jeugd van beide heren. Wat konden zij vertellen![]()
Wat je zegt: er is nu vrijwel niemand meer die dat kan.
Het verhaal over zijn opa die bij hun in huis woonde was prachtig. Opa hoorde vrijwel niets meer en kon niet meer praten: "we konden nergens samen over praten maar overal samen om lachen"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik wel eens verveeld raakte als Wim de Bie op zijn vertelstoel ging zitten. Die verviel soms in langdurig mijmeren en dan werd het te ontoegankelijk wat mij betreft, ook omdat hij uit een andere tijd kwam.
Ik heb het niet gezien, ik ken die verhalen niet. Maar ik kan me voorstellen dat je er een 'vergane mooie tijden' gevoel bij kreeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verhaal over zijn opa die bij hun in huis woonde was prachtig. Opa hoorde vrijwel niets meer en kon niet meer praten: "we konden nergens samen over praten maar overal samen om lachen"![]()
En Van Kooten op de atletiekbaan met een jeugdverhaal dat hij net zo wilde bewegen als negers in een boek over de Olympische Spelen dat hij had.
Ja, ik ben dol op langzame tv.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ik ken die verhalen niet. Maar ik kan me voorstellen dat je er een 'vergane mooie tijden' gevoel bij kreeg.
Dat heb ik alleen bij de radio en een enkele film (Visconti). Bij de tv word ik onrustig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op langzame tv.
Dat gaat ook langzaamquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit maar te wachten op een interventie in Libië (radio).
Totaal van het padje afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaat ook langzaam![]()
Ik las dat Kadhafi Obama "mijn zoon" noemde in een brief die hij hem gestuurd heeft
Ben benieuwd of hij ook oliebronnen in de fik gaat steken en olie de zee in laat lopen. Hij is er geschift genoeg voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:53 schreef spuitje het volgende:
Het westen gaat spijt krijgen als ze ingrijpen.
Zoiets denk ik ook. Het zou fijn zijn als ze 'm snel weten uit te schakelen maar dat zal nog niet meevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ook oliebronnen in de fik gaat steken en olie de zee in laat lopen. Hij is er geschift genoeg voor.
Ik snap het ook niet zo goed. Tijdenlang met veel bombarie steggelen over een no-fly zone, en als de kogel dan eindelijk door de kerk is blijkt dat men er nog niet klaar voor is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Het zou fijn zijn als ze 'm snel weten uit te schakelen maar dat zal nog niet meevallen.
Ik ben ook geen kenner op dat gebied maar kan me voorstellen dat men nog moet bedenken hoe dat aan te pakken, onder wiens commando, met welke omvang, etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed. Tijdenlang met veel bombarie steggelen over een no-fly zone, en als de kogel dan eindelijk door de kerk is blijkt dat men er nog niet klaar voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |