oh wat leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Het hobbelpaard bestaat nog steeds, geloof ik.
Ook goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we hem gaan delen, als een soort van wisseltrofee
Geërfd door neefjes en nichtjes zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon blinddoeken , uit elkaar trekken en dan dumpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we hem gaan delen, als een soort van wisseltrofee
kanunanuk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom blinddoeken? Dan zie je ze toch niet lijden? Djeejs!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon blinddoeken , uit elkaar trekken en dan dumpen
`quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom blinddoeken? Dan zie je ze toch niet lijden? Djeejs!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Geërfd door neefjes en nichtjes zeker.
Dat is een alter-ego van me.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom blinddoeken? Dan zie je ze toch niet lijden? Djeejs!
Hoezo? Je trekt hem toch in stukken? Lastig identificeren als je hoofd los van je romp ligt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee da;s dan wel weer jammer, je moet de angst in zijn ogen kunnen zien
![]()
Maar dan kan ie ons identificeren enzo daarna
da's ook waarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo? Je trekt hem toch in stukken? Lastig identificeren als je hoofd los van je romp ligt!
Zet ik gauw een plaotje opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe die klotedroger leeghalen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
lijkt het er nu op dat ik hier genegeerd wordt of verbeeld ik het me alleen maar???
ja sorry ik vraag het maar ff maar valt me steeds meer op. en nee ik zoek geen rel.
Welneequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
lijkt het er nu op dat ik hier genegeerd wordt of verbeeld ik het me alleen maar???
ja sorry ik vraag het maar ff maar valt me steeds meer op. en nee ik zoek geen rel.
Nee, Heksje ik volg Law & Order: UKquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Nee lieverd. Ik was even iets aan het schrijven omdat dat gegeil me niet zo kan boeienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Gekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
nee oke dan is dat ook weer uit de wereld.
Mooi, ik hoop dat je de namen weetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Dementor het volgende:
Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |