Inderdaadquote:
Shemales.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zonder piemel overigens want die heb ik niet
Ik vind dit goede muziek hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Meen je nou
dat ik echt S02 moet gaan draaien voordat je het hard vindt?
Waar blijft die harde shit dannnnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Meen je nou
dat ik echt S02 moet gaan draaien voordat je het hard vindt?
quote:
Te weinig gegeten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, gewoon aangeschoten van 5 biertjes, watsermetdeze ?!
Goed bier heb je er maar 2 van nodig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, gewoon aangeschoten van 5 biertjes, watsermetdeze ?!
quote:
Ik werkte eerst in een auto assecoire winkel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed bier heb je er maar 2 van nodig.
een WATquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werkte eerst in een auto assecoire winkel.
Toen moest ik werken op kerstavond van 09:00 tot 21:00 zonder pauze.
Toen om 21:30 een Kanon naar binnen gekacheld.
Ik was gewoon al naar dat ene biertje helemaal van de kaart.
Wat is een assecoire winkel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werkte eerst in een auto assecoire winkel.
Toen moest ik werken op kerstavond van 09:00 tot 21:00 zonder pauze.
Toen om 21:30 een Kanon naar binnen gekacheld.
Ik was gewoon al naar dat ene biertje helemaal van de kaart.
Hey Daphnequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
zegt: KUTMUZIEK
30 seconden later: ZET EENS HARDER
Jouw UI is mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
zegt: KUTMUZIEK
30 seconden later: ZET EENS HARDER
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kanker Eggs ik schrik me de touwtyfus gek !
Oooooh zo'n winkelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja weet ik veel alcohol, ik bedoel kleine kutzooi voor in je auto...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is Gwen Bunskoek nou weer ?!
Zus van Daphnequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is Gwen Bunskoek nou weer ?!
Niet. Zielig hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wanneer kauwt koekiemonster op die koekjes in je UI?
Ja ik zit hier te knallen, 230 decibel jwzzellufs.quote:
Ohja, goed dat je het zegt, ik moet nodig naar de kleine-kutzooi-voor-in-je-auto zaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook wel de kleine-kutzooi-voor-in-je-auto zaak genoemd
Nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wanneer kauwt koekiemonster op die koekjes in je UI?
WAAAAAAAR ISSSSS DIEEEEE GOAAAAAAA DAAAAAAAAAAANNNN????quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik zit hier te knallen, 230 decibel jwzzellufs.
Gaat die halve tamme klaphark er door heen schreeuwen
Nja we verkochten ook sportuitlaten, spoilers, velgen, ICE, etcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja, goed dat je het zegt, ik moet nodig naar de kleine-kutzooi-voor-in-je-auto zaak
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik zit hier te knallen, 230 decibel jwzzellufs.
Gaat die halve tamme klaphark er door heen schreeuwen
Ik zeg terug naar schoolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef hem een taart, moet hij wel op bijten kouwen
De eerste keer las ik GOATquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WAAAAAAAR ISSSSS DIEEEEE GOAAAAAAA DAAAAAAAAAAANNNN????
daar was ik bij, Maar kauwen is een genot en op zuigenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nietwij zijn gisteren tot de conclusie gekomen dat Koekiemonster graag slikt
Pics van je poesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zelfs mijn kat deed een sprong richting het plafond
Zal eens aan Dragems vragen of hij hem kan laten kauwenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar was ik bij, Maar kauwen is een genot en op zuigen
moet hij tandjes krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zal eens aan Dragems vragen of hij hem kan laten kauwen
Misschien kom ik vannacht stronken nog wat lullenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
EggsTC (oldschool, hardcore/style)
vr, 18. maart, 21:00 23:00
mr-green (techno)
vr, 18. maart, 23:00 za, 19. maart, 00:00
djkoelkast (dance/divers/harder op verzoek of mogelijk de hele nacht geouwehoer)
za, 19. maart, 00:00 02:00
quote:
Vreetlust krijgt hij danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik weet niet of hij dan nog wel schattig is
Jah maar dat klinkt niet echt schattigquote:
Dan wil hij forum fok op etenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah maar dat klinkt niet echt schattig
Have fun jongquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga darts kijken. Deze muziek is te soft voor mij.
lol.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga darts kijken. Deze muziek is te soft voor mij.
quote:
Gast, ik draai niet eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef mc-Piel het volgende:
Verdomme zeg er komt altijd zoveel bullshit uit Eggs als hij aan het draaien is!! Wat een helt.
Wel heerlijke muziek overigens!
Ik bedoelde Eggsquote:
Faalhaasquote:
Die kijkt nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet jij geen darten kijken moet coolkast?
quote:
quote:
Ik blijf hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh en jij blijft gewoon gezellig hier?
Is Den-Helder een beetje leuk uitgaan trouwens ?
Hmm dan had ik het toch goed, ik was er 1x geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik blijf hier![]()
Ik ga nooooooit uit in den helder, maar ik hoor van veel mensen dat er geen reet aan is
Dank jequote:
Chipjes voor me achterlaten terwijl hij 5 min thuis kwam van zijn werk en een briefje met een hartje achterlaten, hihiquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan had ik het toch goed, ik was er 1x geweesten het was kut
Liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Chipjes voor me achterlaten terwijl hij 5 min thuis kwam van zijn werk en een briefje met een hartje achterlaten, hihi
Ja dat was al besloten, nadat bleek dat ik m kon hosselen terwijl ik al 2 jaar op m kwijlde.quote:
En dat vond hij fris?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja dat was al besloten, nadat bleek dat ik m kon hosselen terwijl ik al 2 jaar op m kwijlde.
Hij doucht ook wel eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Al dat kwijl op hem bedoel ik
www.tinychat.com/Annnetquote:
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja dat was al besloten, nadat bleek dat ik m kon hosselen terwijl ik al 2 jaar op m kwijlde.
hihiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een baas was ik toen heh
[ afbeelding ]
Was in de Escape, toen kwam zo'n gast stoer doen omdat ik met zijn vriendin zat de flirten.
Toen wilde hij een 'dance-battle' met me____ !
Toen heb jij hem even je hippe dance-moves laten zien of wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Was in de Escape, toen kwam zo'n gast stoer doen omdat ik met zijn vriendin zat de flirten.
En toen zette jij het op een drinken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen chicks schurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toen heb jij hem even je hippe dance-moves laten zien of wat?
ik ga mn vent doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga een baapje en biertje doen in de stad!
Have funquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga een baapje en biertje doen in de stad!
www.tinychat.com/prrtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geef maar een link, maar ik zal niet heel lang blijven
Ze is blondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef EggsTC het volgende:
xxx van @
http://www.skoften.net/index/babe/jenni8
quote:
Als we weer gaan Skypen ben ik sowieso weer van de partijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je vannacht weer slaapcamskypen
En dat je moeder dan weer binnen komt
Wij zijn al hard aan het skaipenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als we weer gaan Skypen ben ik sowieso weer van de partij
Ze gaat door naar mensen die wel een pincet nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze heeft geen pincet, dus jou slaat ze over vandaag.
Wij skaipen nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als we weer gaan Skypen ben ik sowieso weer van de partij
Gutentag herr Kühlschrank!quote:
Ik las batsen.quote:
Ik heb ijdele hoop.quote:
Van jou kunnen we het wel hebbenquote:
Ik voel hetquote:
WENNNNNNNNNNNquote:
Schranz.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef mr-green het volgende:
hardere stijlen avondje. zal ik hardere techno of rustige techno gaan draaien
hard hard hard!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:51 schreef mr-green het volgende:
hardere stijlen avondje. zal ik hardere techno of rustige techno gaan draaien
Ah lopen ze gewoon heel erg achterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef Erageftw het volgende:
koelkast heeft het hier ook een paar keer neergepleurdis al wel een paar pagina's terug
aan jouw mening hecht ik wat meer dan die van koelksatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:53 schreef Popje-popje het volgende:
Eggs ik ben het hoor, niet koelkast die zegt dat je harder moet
misschien moet je geen drank meer nemen
CHANNNNNNNN!quote:
Toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
aan jouw mening hecht ik wat meer dan die van koelksat
Ja keihard stappen in de AAquote:
quote:
Anonieme Alcoholisten ftwquote:
Iets met interesse.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik vertel jou nooit meer iets in vertrouwen
wahaha echt hequote:
Achterhoek Arena jonguhquote:
Achterhoekquote:
Die gast op zn klompen opeens naast me toen ik aan de bar stondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
wahaha echt hedat waren nog eens tijden
Den met zn vreemde dansje
![]()
![]()
hahahahaha omg dat was echt een rare flapdrol jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast op zn klompen opeens naast me toen ik aan de bar stond_!
Met een man van 80quote:
Achterhoek Arena is serieus waar echt een vette discotheek!quote:
Sowieso beter dan Radstakequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Achterhoek Arena is serieus waar echt een vette discotheek!
Radstakequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Een paar dagen niet in dit topic en het is opeens verandert in één grote orgie?Orgie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eenschquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:08 schreef Popje-popje het volgende:
Ja dezen muziek klinkt goed in mn oren
Die klaassen liet zich lekker gek maken..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker rustig
En Co gaat zich rot lachen en een biertje pakken boven
rofl, volgende keer krijg je S02 weer... dan blijven er, net als vorige keer, 2 luisteraars over.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje te soft en te mellow voor mijn smaak.
Zeik niet mensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje te soft en te mellow voor mijn smaak.
Die gaat nu wel door, die Scholten met zijn bananenhoofd heeft nooit wat gekund.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:15 schreef dockx het volgende:
[..]
Die klaassen liet zich lekker gek maken..
Gewoon zeggen dat je hardcore draait en niet zeggen dat je enorm hard gaat draaien, want dat deed je en ik vond het niet zo heel hard.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl, volgende keer krijg je S02 weer... dan blijven er, net als vorige keer, 2 luisteraars over.
ALL TIME LOW - THE WANTEDquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
Bedenk maar vast wat ik het volgende uur mag draaien
Grenadequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
Bedenk maar vast wat ik het volgende uur mag draaien
Relatief.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je hardcore draait en niet zeggen dat je enorm hard gaat draaien, want dat deed je en ik vond het niet zo heel hard.
Ik bedoel, als je echt een harde set wil, kan ik die zo neerzetten hoor, alleen denk ik dat er geen luisteraars meer overblijven, net als de laatste keer dat ik S02 draaidequote:
Wie vindt het niet leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jij vindt 'm stiekem ook leuk he?
Grenade IS leuk, maar oud.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Grenade was net op Qmusicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel ZELFS DRAGEMS heeft grenade gedraaid, meer ga ik niet bereiken met die plaat.
Mooi op naar de volgendequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bedoel ZELFS DRAGEMS heeft grenade gedraaid, meer ga ik niet bereiken met die plaat.
skaaip, tv, kleinepraat etc denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Er zouden meer mensen moeten zijn...
En dartenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
skaaip, tv, kleinepraat etc denk ik
dat zeg ik... skaaipen, tv, kleine praat etcquote:
Och ja sorry het is al laatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg ik... skaaipen, tv, kleine praat etc
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een rukje doen en dan ben ik weer terug
Ja hier ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum meld dat ze nog leeft en luisterd
oef gelukkig.. popje leeft ook nogquote:
Fixedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum meldt dat ze nog leeft en luistert
Ik luister ook nogquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oef gelukkig.. popje leeft ook nog![]()
hihi ik zat erop te wachtenquote:
Nou ja zeg. Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:41 schreef mr-green het volgende:
ik wil wel praten maar dat voegt niks aan mijn set toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |