abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95996794
Mooi zo! Moet jij presenteren voor ACT?

M'n tentamen viel tegen en de komende is vrijdag, ben hard aan het leren! Maar het is veeel en moeilijk! ;( (Proceskunde)..

Hoe gaat het bij jou Sodium?
pi_96059993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
M'n tentamen viel tegen en de komende is vrijdag, ben hard aan het leren! Maar het is veeel en moeilijk! ;( (Proceskunde)..
Vervelend dat het eerste tentamen tegenviel. Mocht je het niet gehaald hebben, dan komt het de tweede keer vast wel goed. Natuurlijk is het prettig en 'chiquer' wanneer je je tentamens in een keer haalt, maar als dat niet het geval is, moet je je daar niet te druk over maken. Blijkbaar had je dan gewoon wat meer tijd nodig om de stof te doorgronden. Komt echt wel goed.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe gaat het bij jou Sodium?
:) Tentamens gehad. Vermoedelijk gehaald.
pi_96065214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Sodium het volgende:

[..]

Vervelend dat het eerste tentamen tegenviel. Mocht je het niet gehaald hebben, dan komt het de tweede keer vast wel goed. Natuurlijk is het prettig en 'chiquer' wanneer je je tentamens in een keer haalt, maar als dat niet het geval is, moet je je daar niet te druk over maken. Blijkbaar had je dan gewoon wat meer tijd nodig om de stof te doorgronden. Komt echt wel goed.

[..]

:) Tentamens gehad. Vermoedelijk gehaald.
Ik weet het wel hoor, op hbo haalde ik de helft pas de tweede keer.. Maar omdat ik hier heel veel moeite insteek, goed bijhoud en druk heb dat ik alles gehaald moet hebben voor ik begin met afstuderen wil ik het te graag in 1 keer halen.. De moeite die ik hier in steek en het bijhouden daar heb ik nooit tijd voor bij de herkansing zeg maar ;). Deze gaat op zich nog wel verbazingwekkend goed, of het goed genoeg is durf ik niet te zeggen.. Maar als vrijdag m'n lucky day is dan haal ik het (dus, als ze opgaven geven die ik goed kan). (Zijn 4 hoofdstukken en van elke 1 opgave, sommige opgaven lukken wel, anderen niet)..

Jij hebt dus nu lekker nog 2 dagen extra weekend! Fijn! En nog beter dat je ze vermoedelijk gehaald hebt :) Dit was toch dat vervolg wiskunde vak oid?
pi_96067625
stressstressstresssssssssssss
pi_96078181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef maen het volgende:
stressstressstresssssssssssss
Shake hands!

Hoe gaat het bij je? (En met je?)
pi_96082136
zo, tentamens zitten erop!
Ik heb werkelijk geen idee hoe het net gegaan is.... Laten we er maar het beste van hopen! Bij jou?

Nu nog even 4000 woorden produceren...
pi_96082904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef maen het volgende:
zo, tentamens zitten erop!
Ik heb werkelijk geen idee hoe het net gegaan is.... Laten we er maar het beste van hopen! Bij jou?

Nu nog even 4000 woorden produceren...
Ik heb 'm morgenmiddag pas.. Maar vandaag gaan de opgaven niet zo goed (gisteren wel) :/

Afwachten dan maar! En succes
pi_96085136
jij ook succes! En de rest natuurlijk ook :)
pi_96107105
Nieuwe toekomstige studente meldt zich! Levensmiddelentechnologie :) Ik ben alvast maar begonnen met het zoeken naar een kamer, hopelijk zit ik dan in september in een mooie kamer met gezellige huisgenoten.
pi_96108896
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Saxofoontje het volgende:
Nieuwe toekomstige studente meldt zich! Levensmiddelentechnologie :) Ik ben alvast maar begonnen met het zoeken naar een kamer, hopelijk zit ik dan in september in een mooie kamer met gezellige huisgenoten.
Leuk leuk! :) Goede studiekeuze ;) Welkom!
pi_96109397
Haha, doe jij die studie ook? Ik heb er zin in :D
pi_96109834
jee, welkom! Wel actief blijven hier he ;)

waarschijnlijk komt mijn kamer in september in onderhuur vrij, dus wie weet kan ik ook nog iemand van hier helpen :)
pi_96110406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, doe jij die studie ook? Ik heb er zin in :D
Ja (op het hbo, nu een half jaartje op de wur)..
pi_96124718
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef Reflectionne het volgende:
Jij hebt dus nu lekker nog 2 dagen extra weekend! Fijn! En nog beter dat je ze vermoedelijk gehaald hebt :) Dit was toch dat vervolg wiskunde vak oid?
Ja, echt fijn! Het was inderdaad een vak waarvoor je veel wiskunde nodig hebt, maar bij welk vak heb je dat niet? ;)

quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Saxofoontje het volgende:
Welkom, leuk dat je ook in Wageningen komt studeren en slim dat je alvast op zoek gaat naar een kamer. Op dit moment is het volgens mij wat rustiger in de kamersector, maar vanaf juli begint de markt krap te worden. Dus beter iets eerder een kamer bemachtigen dan helemaal geen kamer hebben. Hoop dat het leven in Wageningen je gaat bevallen. Ga je meedoen aan de AID?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef maen het volgende:
jee, welkom! Wel actief blijven hier he ;)

waarschijnlijk komt mijn kamer in september in onderhuur vrij, dus wie weet kan ik ook nog iemand van hier helpen :)
Dat biedt perspectief voor nieuwe eerstejaars, idd. Jij hebt volgens mij best een mooie woonruimte, toch? Wat ga je in september doen?
pi_96125598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:58 schreef Sodium het volgende:

[..]

Ja, echt fijn! Het was inderdaad een vak waarvoor je veel wiskunde nodig hebt, maar bij welk vak heb je dat niet? ;)
Niet bij alles toch? :P

Jullie nog leuke plannen voor vanavond en morgen?
pi_96125639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:03 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Niet bij alles toch? :P

Jullie nog leuke plannen voor vanavond en morgen?
ik heb er genoeg waar geen wiskunde bij voor komt hoor ;)

quote:

Dat biedt perspectief voor nieuwe eerstejaars, idd. Jij hebt volgens mij best een mooie woonruimte, toch? Wat ga je in september doen?
ja, mijn kamer is best prima :) Zoals het er nu naar uit ziet ga ik vanaf september een half jaar vakken volgen in Warschau. Spannend! :D
pi_96125677
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:06 schreef maen het volgende:

[..]

ik heb er genoeg waar geen wiskunde bij voor komt hoor ;)

[..]

ja, mijn kamer is best prima :) Zoals het er nu naar uit ziet ga ik vanaf september een half jaar vakken volgen in Warschau. Spannend! :D
Hoeveel van de 4000 woorden heb je al? Moest vandaag toch af of niet? Wil 't lukken?
pi_96125786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hoeveel van de 4000 woorden heb je al? Moest vandaag toch af of niet? Wil 't lukken?
ik heb vannacht tot 3uur doorgeschreven, heb nu 3000 woorden ruwe tekst... dus nog even ergens 2000 woorden vandaan zien te toveren vandaag, en dan ff mooi maken... pff. Mijn scriptie ga ik duidelijk beter plannen!
pi_96125839
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:13 schreef maen het volgende:

[..]

ik heb vannacht tot 3uur doorgeschreven, heb nu 3000 woorden ruwe tekst... dus nog even ergens 2000 woorden vandaan zien te toveren vandaag, en dan ff mooi maken... pff. Mijn scriptie ga ik duidelijk beter plannen!
Wow, heel veel succes nog dan!
pi_96125963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Wow, heel veel succes nog dan!
merci! Ga nu weer snel offline ;)
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 16:52:14 #196
230491 Zith
pls tip
pi_96145573
En dat was ACT _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_96145768
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef Zith het volgende:
En dat was ACT _O_
ik hoor een feestje? ;)
pi_96148256
quote:

[..]

Welkom, leuk dat je ook in Wageningen komt studeren en slim dat je alvast op zoek gaat naar een kamer. Op dit moment is het volgens mij wat rustiger in de kamersector, maar vanaf juli begint de markt krap te worden. Dus beter iets eerder een kamer bemachtigen dan helemaal geen kamer hebben. Hoop dat het leven in Wageningen je gaat bevallen. Ga je meedoen aan de AID?

Ik ga zeker meedoen met de AID, lijkt me erg leuk! Ik hoop meteen in een kamer terecht te komen waar ik lange tijd kan blijven, als je er maar een halfjaar kan blijven zitten kun je daarna meteen weer op kamerjacht.. Maar als er verder geen oplossing is, is dat natuurlijk al heel wat :)
  zondag 1 mei 2011 @ 13:00:38 #199
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_96203118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:12 schreef Saxofoontje het volgende:

[..]

Ik ga zeker meedoen met de AID, lijkt me erg leuk! Ik hoop meteen in een kamer terecht te komen waar ik lange tijd kan blijven, als je er maar een halfjaar kan blijven zitten kun je daarna meteen weer op kamerjacht.. Maar als er verder geen oplossing is, is dat natuurlijk al heel wat :)
Goede instelling ;) Ik zou wel snel wat nemen als je wat krijgt op tijd, en niet te veeleisend zijn.. Je kunt dan beter na een tijdje (als het wat rustiger is) verhuizen na iets leukers..
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:40:05 #200
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_96337221
Wat een afwezigheid en dat terwijl we eigenlijk voorpret over morgen zouden moeten bespreken! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')