kun je je voorstellen hoe het is met 3 tentamens en een essay dat 28 april ingeleverd moet wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe is het met jullie tentamenstress? Die van mij is weer lekker hoog :S Komende donderdag m'n eerste en de 29 (vrijdag in de tentamenweek m'n tweede).. Die tweede is heel erg moeilijk (en ga ik niet redden met alleen de week na de eerste).. Vind de tweede belangrijker maar is veel en veel moeilijker, de eerste valt mee maar heb ik ook tijd voor nodig. HELP!
Nog erger ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:21 schreef maen het volgende:
[..]
kun je je voorstellen hoe het is met 3 tentamens en een essay dat 28 april ingeleverd moet wordenen de druk is groot, ik MOET en ik ZAL alles halen... ik denk dat ik hier niet zo veel ga komen
Leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
2 mei heb ik een individuele meelopdag bij bos & natuurbeheer
Okequote:Op zondag 17 april 2011 12:48 schreef dralion13 het volgende:
Nee nog niet 100% zeker, daarom wil ik nog een keertje meelopen
Ook stress! Ik wil ook per se alles halen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:04 schreef maen het volgende:
Argh! Stress! Misschien was het toch allemaal wat veel van het goede... nu al besloten dat ik voor 1 tentamen niet ga leren, omdat ik het anders nooit ga redden. Ik ben ook gek ook om het uberhaupt te willen proberen :s hoe gaat het bij jullie?
Grrrrrquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef bioloogje het volgende:
Zo weekend en eigenlijk 2,5 weken vakantieIk zal aan jullie denken hoor, wanneer ik lekker in het zonnetje zit.
Ik ook! Ik wil een tafel buiten zodat ik m'n spullen daarop kan leggen en ik kan leren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil ook van de zon kunnen genieten!
Beter!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef maen het volgende:
Ik ga gewoon buiten lerenhet voordeel van wonen op begane grond!
Is het geen idee om een van de picknicktafels op de campus te veroveren?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wil een tafel buiten zodat ik m'n spullen daarop kan leggen en ik kan leren!
Oh leuk! Hoop dat de definitieve keuze daarna gemakkelijker te maken is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
2 mei heb ik een individuele meelopdag bij bos & natuurbeheer
Jij hebt gewoon een dakraam?!?!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Sodium het volgende:
[..]
Is het geen idee om een van de picknicktafels op de campus te veroveren?
Ik heb alle ramen en het dakraam gewoon open staan. Vogeltjes fluiten, briesje waait door het huis, zonnetje schijnt soms vrolijk naar binnen; voelt als buiten dus.
Nog bedankt voor je lieve PM, trouwens. Had nog geen tijd gevonden om je iets terug te sturen, maar waardeerde je berichtje zeker!
lekker duidelijk...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef Zith het volgende:
Raport terugkrijgen van supervisor met erop: TL;DR
Verschil moet er zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een dakraam?!?!Wauw!
Herkenbaar, daarom zit ik thuis (gaat redelijk tot goed, overigens). Maak je niet te druk wat betreft motivatie. Ik heb ook dagen dat het studeren voor geen meter opschiet. Dan leg ik soms het werk neer om het de dag daarop weer op te pakken. Neem ook ruim voldoende pauze en stel haalbare doelen; dat helpt misschien een beetje de motivatie te behouden. Niets is zo frustrerend dan onbegonnen werk...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
Op de campus is het te druk, en ik geloof dat ik ook beter binnen kan zitten ivm afleiding, rondkijken/staren enzoVandaag gaat het leren niet zo goed :/ Motivatie is een beetje weg..
Hoe gaat het bij jou?
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef Zith het volgende:
Raport terugkrijgen van supervisor met erop: TL;DR
Dat is volgens mij nou juist de vraag...quote:
Too long, didn't read.quote:
Jonge, wil je nou dat ik m'n vakken haal of niet? Beetje aanmoedigen om meer op fok te lezen!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
To long, didn't read.
Je moet toch meer rondkijken op fok hoor, als je dat niet weet.
Nou ja, je reageert wel lekker snel voor iemand die niet teveel op fok wil lezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jonge, wil je nou dat ik m'n vakken haal of niet? Beetje aanmoedigen om meer op fok te lezen!![]()
Maar dankje, weer wat geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |