Hum, dat wordt weer vegetarisch denk ik..quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef Momo... het volgende:
Babi ketjap volgens mij, niet mijn favoriet maar ik eet het wel op
Mijn laptop is trouwens overleden dus ik kijk hier ff in de LeBo, nouja zie julie wel anders gewoon om 18.30 in het forum, anders kunnen altijd ergens anders nog heen.
We hebben er zin in hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef maen het volgende:
Brr daar word ik ook niet heel enthousiast van... snackbar klinkt aantrekkelijker :p
Ja, het ging erom dat we allemaal zo lekker enthousiast over het eten op t Forum zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 16:00 schreef maen het volgende:
Haha met zn allen naar de snackbar bedoel ik dan he
Ow, dat is absoluut waarquote:Op maandag 28 maart 2011 16:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, het ging erom dat we allemaal zo lekker enthousiast over het eten op t Forum zijn
Jammer, te druk?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Sodium het volgende:
Afmelding van mijn kant. Volgende keer ben ik er uiteraard wel weer bij.
Toch wel in de Vlaam?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ben er ook niet bij
ben net terug van een meeting in driebergen en moet nog boodschappen doen en vanalles en nog wat...
een misschientje... ik kijk hoe de avond verder verloopt, want ben stiekem wel een beetje moe en ik moet de hele week nog en geen ruimte om uit te slapenquote:
Hopelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een misschientje... ik kijk hoe de avond verder verloopt, want ben stiekem wel een beetje moe en ik moet de hele week nog en geen ruimte om uit te slapen
Inderdaad! Maar we weten iig dat wij er zijn, we staan niet alleenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef maen het volgende:
ja, als het zo doorgaat blijft er niemand meer over...
ik kom eraan trouwens
Gezellig met zijn 3-tjes nadat ik er pas om een uur of 9 was.quote:
Inderdaad, Jappas en ik wilden bijna gaan, Bioloogje kwam precies op tijd! En toen was het opeens half 12.. Gezellig dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gezellig met zijn 3-tjes nadat ik er pas om een uur of 9 was.Maar hebben het toch nog tot half 12 volgehouden.
Leuk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef maen het volgende:
mooi!
Volgende keer blijf ik wat langer
maar ik kan nu wel photoshoppen(een beetje dan...)
Hmm, jammer! Volgende keer beter danquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef maen het volgende:
@reflectionne: ik ging je nog zoeken donderdag om een biertje te doen maar ik denken dat je al weg was.. wat vond je van t feestje verder?
Hoe was het??quote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef maen het volgende:
gister toch maar naar Ceres geweest...
Doet er nog iemand mee aan de make a move carreerweek?
jullie staan trouwens op de fotoquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, jammer! Volgende keer beter dan![]()
Ik vond het wel gezellig, vrij rustig dat wel maar dat was niet vervelend en jij?
Ah gevonden.. Ik hou niet van foto's met uitgaan..quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef maen het volgende:
[..]
ja, ff doorklikken naar foto's en dan kom je bij het publieke gedeelte van de fotosite
haha ik hou niet van foto's in het algemeenquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ah gevonden.. Ik hou niet van foto's met uitgaan..
Ja, dat is het eigenlijk.. Ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:53 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik hou niet van foto's in het algemeen
Heb zelf geen specifieke ervaring met dyslexieproblematiek, maar wat ik weet is dat er in Wageningen een Dienst Studentenbegeleiding bestaat waarbij je terecht kunt met studiegerelateerde problemen zoals bijvoorbeeld RSI/KANS, dyslexie, dyscalculie, faalangstproblematiek en ziekte of handicap. Daarnaast kun je daar terecht voor financiële regelingen mbt studievertraging, persoonlijke problemen of om medische informatie in te winnen over studeren of verblijf in het buitenland.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Xenomystus het volgende:
iemand ervaring met dyslexie op de universiteit?
quote:
ja, eetbaar is wel de goede omschrijving denk ik...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ja!
![]()
Het gaat wel oke. 't Is/was even een kwestie van prioriteiten stellen en rustig aan doen, maar volgende meeting ben ik er waarschijnlijk weer bij. Was de babi van het Grand café trouwens eetbaar?
We kunnen kijken hoe veel mensen we deze keer mee krijgen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef maen het volgende:
[..]
ja, eetbaar is wel de goede omschrijving denk ik...
maar mooi dat het weer wat beter gaat
Willen we voor de zomer nog een meeting? Want dan moeten we misschien vast gaan plannen
Ik hou je eraan! Hahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
er komen straks rustige periodes aan dus dan kan ik wel komen en zal ik niet afhaken
*telt de dagen af tot het einde van act*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |