Nee, ga ik niet mee akkoord..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef maen het volgende:
hmm over maandag: er is een workshop waar ik eigenlijk wel graag aan mee wil doen, maar die begint pas om 8 uur.. ik zou dus wel mee kunnen eten, dan naar de workshop en evt later nog naar de Vlaam kunnen komen. Vinden jullie dat goed?
dan stiekem toch wel benieuwd wie jij was!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Zith het volgende:
Ik kan nog wel wat foto's maken van de dreijen (ben er nu toch welke dag), gaan we elk gebouw individueel doen?
Ik heb geprobeerd je te vinden tijdens de PM meeting maandag 12:30 ieneminimus, niet gelukt
Tja, je moet wel even bedenken dat als je de OP volzet met mooie high res plaatjes, dat het dan op een mobiele telefoon oid. zeer langzaam inladen wordt. Misschien beter dan van de meest gebruikte gebouwen? Ik zou dan Biotechnion, Scheikundegebouw en Computechnion foto's maken ofzo? De andere gebwouen zijn toch te lelijk voor woordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Zith het volgende:
Ik kan nog wel wat foto's maken van de dreijen (ben er nu toch welke dag), gaan we elk gebouw individueel doen?
Ik heb geprobeerd je te vinden tijdens de PM meeting maandag 12:30 ieneminimus, niet gelukt
datis wel een goeie idd.. worden die gebouwen uberhaupt nog fanatiek gebruikt? anders is het biotechnion wel genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef jappas het volgende:
[..]
Tja, je moet wel even bedenken dat als je de OP volzet met mooie high res plaatjes, dat het dan op een mobiele telefoon oid. zeer langzaam inladen wordt. Misschien beter dan van de meest gebruikte gebouwen? Ik zou dan Biotechnion, Scheikundegebouw en Computechnion foto's maken ofzo? De andere gebwouen zijn toch te lelijk voor woorden.
Ik zit dagelijks in het Scheikundegebouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:56 schreef maen het volgende:
[..]
datis wel een goeie idd.. worden die gebouwen uberhaupt nog fanatiek gebruikt? anders is het biotechnion wel genoeg
Precies wat ik ook dacht: niet veel meer foto's. Een foto van de Leeuwenborch en een foto van de Dreijen lijkt me voldoende. Voor het idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef jappas het volgende:
[..]
Tja, je moet wel even bedenken dat als je de OP volzet met mooie high res plaatjes, dat het dan op een mobiele telefoon oid. zeer langzaam inladen wordt.
Ik bedacht het in april voor het schooljaar begon, had echt geen idee, ben bij heel veel open dagen geweest en heb bij heel uitlopende studies gekeken.. Tot opeens deze voorbij kwamquote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef Xenomystus het volgende:
hebben jullie veel getwijfeld voordat je je studie definitief koos? Of wist je gelijk ik wil dit en dit studeren in wageningen
Haha ik bedacht me dat opeens.. Maar we gaan er vanuit dat het goed komt, anders alsnog een snackbar opzoeken!quote:Op maandag 28 maart 2011 07:46 schreef maen het volgende:
Oh dat is well een goeie ja.. vorige keer waren we er 18.00, en dat kon nog wel dus denk dat het wel goed komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |