abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 12:31:56 #26
230491 Zith
pls tip
pi_94463545
Ik kan nog wel wat foto's maken van de dreijen (ben er nu toch welke dag), gaan we elk gebouw individueel doen?

Ik heb geprobeerd je te vinden tijdens de PM meeting maandag 12:30 ieneminimus, niet gelukt :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_94468073
hmm over maandag: er is een workshop waar ik eigenlijk wel graag aan mee wil doen, maar die begint pas om 8 uur.. ik zou dus wel mee kunnen eten, dan naar de workshop en evt later nog naar de Vlaam kunnen komen. Vinden jullie dat goed? :P
pi_94468422
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef maen het volgende:
hmm over maandag: er is een workshop waar ik eigenlijk wel graag aan mee wil doen, maar die begint pas om 8 uur.. ik zou dus wel mee kunnen eten, dan naar de workshop en evt later nog naar de Vlaam kunnen komen. Vinden jullie dat goed? :P
Nee, ga ik niet mee akkoord..

:+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:24:49 #29
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_94468846
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Zith het volgende:
Ik kan nog wel wat foto's maken van de dreijen (ben er nu toch welke dag), gaan we elk gebouw individueel doen?

Ik heb geprobeerd je te vinden tijdens de PM meeting maandag 12:30 ieneminimus, niet gelukt :P
dan stiekem toch wel benieuwd wie jij was!
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_94470347
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Nee, ga ik niet mee akkoord..

:+
:(
pi_94470511
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:05 schreef maen het volgende:

[..]

:(
:o Oke oke je mag
pi_94471710
Jeeej!
pi_94488434
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:31 schreef Zith het volgende:

Tja, je moet wel even bedenken dat als je de OP volzet met mooie high res plaatjes, dat het dan op een mobiele telefoon oid. zeer langzaam inladen wordt. Misschien beter dan van de meest gebruikte gebouwen? Ik zou dan Biotechnion, Scheikundegebouw en Computechnion foto's maken ofzo? De andere gebwouen zijn toch te lelijk voor woorden :').
pi_94494422
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef jappas het volgende:

[..]

Tja, je moet wel even bedenken dat als je de OP volzet met mooie high res plaatjes, dat het dan op een mobiele telefoon oid. zeer langzaam inladen wordt. Misschien beter dan van de meest gebruikte gebouwen? Ik zou dan Biotechnion, Scheikundegebouw en Computechnion foto's maken ofzo? De andere gebwouen zijn toch te lelijk voor woorden :').
datis wel een goeie idd.. worden die gebouwen uberhaupt nog fanatiek gebruikt? anders is het biotechnion wel genoeg :P
pi_94498702
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:56 schreef maen het volgende:

[..]

datis wel een goeie idd.. worden die gebouwen uberhaupt nog fanatiek gebruikt? anders is het biotechnion wel genoeg :P
Ik zit dagelijks in het Scheikundegebouw :O
pi_94498830
Ik zou zo niet eens weten welke dat is...
pi_94500014
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef jappas het volgende:

[..]

Tja, je moet wel even bedenken dat als je de OP volzet met mooie high res plaatjes, dat het dan op een mobiele telefoon oid. zeer langzaam inladen wordt.
Precies wat ik ook dacht: niet veel meer foto's. Een foto van de Leeuwenborch en een foto van de Dreijen lijkt me voldoende. Voor het idee.
pi_94500554
Ja, wij weten het toch wel en ik geloof niet dat hier veel buitenstaanders komen ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:57:02 #39
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_94571593
pfff ik maak overuren met act... ik schrijf complete nieuwe stukjes die iemand anders niet zo goed had gemaakt... en hij probeert wel, maar het is echt flut werk...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_94575226
Hallo FOK!ers in Wageningen.

Ik heb een vraag mbt de opleiding Bodem, Water, Atmosfeer. In hoeverre zijn je cijfers voor de vakken natuurkunde, scheikunde, biologie en wiskunde bepalend voor je kansen om succesvol te zijn bij deze opleiding?

Wiskunde (b1) vond ik erg leuk, blonk niet uit, maar toch met een kleine 7 afgesloten. Biologie hetzelfde verhaal, maar dat heb ik afgesloten met een 6. Scheikunde 1 is altijd een struikelblok geweest, maar met veel oefenen heb ik dit met een voldoende af kunnen sluiten. Natuurkunde 12 is, jammer genoeg, het enige vak wat ik met een 5 heb afgesloten.
Zoals jullie zien was ik zeker geen uitblinker, maar de interesse is er wel. Ik wil echter niet dat ik halverwege het jaar er achter komen dat het wellicht te hoog gegrepen is.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:33:35 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_94577931
Volgens mij niet, maar ik weet het ook niet allemaal. Had je bepaalde onderwerpen die je moeilijk vond bij natuurkunde? of bepaalde die je wel makkelijk vond?
pi_94579024
Elektriciteit/elektromagnetisme/inductie, atoom/kernfysica, radioactiviteit en warmteleer vond ik wel makkelijk.
(Kromlijnige) Beweging, trillingen/golven en elektromagnetisch spectrum/licht vond ik toch wel lastig.
De overige onderwerpen (m.n. mechanica) zaten in het midden wat dat betreft.
Als ik het vak Introduction Physics bekijk, komt warmteleer daarin terug net als (klassieke) mechanica en druk van gassen en vloeistoffen?
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:55:35 #43
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_94579317
Yep , ik heb dat vak ook gehad ja. En atoom/kernfysica en spectrum/licht komen terug bij chemie. Warmteleer en druk zijn de belangrijkste dingen die vaak terugkomen.
pi_94587711
Ik denk dat doorzettingsvermogen en een flinke dosis motivatie minstens zo belangrijk zijn als op de middelbare school goede cijfers voor de technische vakken gehaald hebben. Misschien kun je de studiekeuzecoach van BWA even mailen met je vragen. Zie hier.
pi_94682100
hebben jullie veel getwijfeld voordat je je studie definitief koos? Of wist je gelijk ik wil dit en dit studeren in wageningen
pi_94682253
ik wist het al heel vroeg. Qua studiekeuze was ik er al snel uit, en qua plaats had ik geen keus. En tot nu toe, na 3.5 jaar ben ik er nog steeds blij mee!
pi_94702027
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef Xenomystus het volgende:
hebben jullie veel getwijfeld voordat je je studie definitief koos? Of wist je gelijk ik wil dit en dit studeren in wageningen
Ik bedacht het in april voor het schooljaar begon, had echt geen idee, ben bij heel veel open dagen geweest en heb bij heel uitlopende studies gekeken.. Tot opeens deze voorbij kwam :+
pi_94702028
Vanavond onze date!

1830h eten in het Forum kan wel toch? (Weet niet tot hoe laat dat open is..)
pi_94702052
Oh dat is well een goeie ja.. vorige keer waren we er 18.00, en dat kon nog wel dus denk dat het wel goed komt!
pi_94713770
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 07:46 schreef maen het volgende:
Oh dat is well een goeie ja.. vorige keer waren we er 18.00, en dat kon nog wel dus denk dat het wel goed komt!
Haha ik bedacht me dat opeens.. Maar we gaan er vanuit dat het goed komt, anders alsnog een snackbar opzoeken! ;)

Iemand al gekeken wat het menu is voor vandaag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')