Zat ergens anders en las daar dat iemand gezecht schreef en deze jan doedel had dat in de kop en schreef het zelf ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je nagaan, ook zonder wijn gaat het mis met je
nee sluit de helft maar af en zet je tv maar uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat ergens anders en las daar dat iemand gezecht schreef en deze jan doedel had dat in de kop en schreef het zelf ook.
Tja mannen en multitasken he?
TV op X-factor, Stream op PC en FP, 2 fora open. Kan ook niet goed gaan dan.
Oh, dat wist ik niet. Is idd wel een boybandtypje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel te glad, te gepolijst. Vanaf het moment dat hij kon praten gecoached om het te gaan maken in de showbizz.
dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn, ik heb het 1e geheim van lauraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat ergens anders en las daar dat iemand gezecht schreef en deze jan doedel had dat in de kop en schreef het zelf ook.
Zijn moeder is Audrey Landers, vroeger uit Dallas. Heeft ook wel eens 1 hitje gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Is idd wel een boybandtypje.
LS hoi man alles goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kunnen we on-topic blijven?, kletsen kan in de #SC
Er verslikt zich ook iemand volgens mij.
Ik heb er maar drie open, UPC livestream, X-factor, en Fok en wilde eigenlijk nog even naar de italiaanse tv en raak het spoor ook een beetje bijsterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dat was je er al ver voor maatjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er maar drie open, UPC livestream, X-factor, en Fok en wilde eigenlijk nog even naar de italiaanse tv en raak het spoor ook een beetje bijster
ik val dan weer mooi buiten de boot met alleen fok .......quote:
streams weg bol?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik val dan weer mooi buiten de boot met alleen fok .......
hen je geen koe cam?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb je geen tv in de beurt dan???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
Vrienden mogen altijd blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen om 5 uur weer mijn nest uit mag. Ik wil het niet te laat maken. Als ik om 23u nog niet weg ben moeten jullie me van Fok af jagen
hoe vond je dat filmpje van die gozer met dat hesje hoop dat het op joetoep komt te staanquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe vond je dat filmpje van die gozer met dat hesje hoop dat het op joetoep komt te staan
Mijn zoontje komt straks ook nog op MSN, dus als ik hier Spaans type ben ik niet dronken, maar heb dan verkeerde venster, hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er maar drie open, UPC livestream, X-factor, en Fok en wilde eigenlijk nog even naar de italiaanse tv en raak het spoor ook een beetje bijster
als je het vind vandaag of morgen gooi hem dan in mijn pm als je wilt dacht dat ik erin bleef hahahaquote:
jawel, met Frans 1 et 2 en M6quote:
Jij blijft altijd hangen als je zegt dat je gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen om 5 uur weer mijn nest uit mag. Ik wil het niet te laat maken. Als ik om 23u nog niet weg ben moeten jullie me van Fok af jagen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoontje komt straks ook nog op MSN, dus als ik hier Spaans type ben ik niet dronken, maar heb dan verkeerde venster, hahaha
oke jammer want het is weer hilarisch wat een gekken die van de gijpquote:
Geeft ook al niks, weer wat spaanse les erbij, net als vroeger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoontje komt straks ook nog op MSN, dus als ik hier Spaans type ben ik niet dronken, maar heb dan verkeerde venster, hahaha
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |