http://www.tienfan.nl/Blog/?p=18436quote:Vanaf volgende donderdag nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes. In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EINDELIJK! Een reactiequote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef Michellee het volgende:
Ik ben hier heel benieuwd naar! Zeker met die opmerking van Anna "Ik heb gemakkelijke oorbellen meegenomen voor de jungle"
Ik denk het wel. Nutteloze Donderdag wordt het!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
EINDELIJK! Een reactie. Zou dit wat worden? Volgens mij is het niet echt populair
.
zo dat is idd wel heftig zeg! ik zou ook dood angst hebben op zo'n momentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef martijnrotterdam het volgende:
Wtf?!! Heavy beelden van de slangenbeet uit Echte Meisjes In de Jungle
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef martijnrotterdam het volgende:
Haha is dat niet dat lelijke nerd mens uit Take me out ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef martijnrotterdam het volgende:
hihi Ymke is dat ja, uit take me out.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha is dat niet dat lelijke nerd mens uit Take me out ?
okequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Veeg me op!!!!![]()
![]()
![]()
Een bekende Surinamer? Nelson Mandela, O. Winfrey . Ik kom niet meer bij![]()
![]()
gmta.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom ondertiteling bij sommige.
Kun jij ze verstaan dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom ondertiteling bij sommige.
quote:
Die van Mandela doet HAVO dacht ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:41 schreef Silenus het volgende:
Omg, die wijven kunnen toch niet echt zo dom zijn.
Op amanda en die britt na ja.quote:
Oprecht dom iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Britt vind ik wel een grappig wijf. Lekker dom, maar oprecht.
Ik vind het geweldig. Alles wat er fout kan zijn zit er in.quote:
Het herinnert me er tot nu toe vooral aan hoeveel trash-tv ik al heb gekeken, (her)ken alleen die 2 van next top model niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Weer een pareltje van een programma op de nederlandse kijkbuis. Al ben ik wel bang dat ik na het kijken van Oh Oh Tirol, Dames en Heren in de Dop en Echte Meisjes in de Jungle dommer ben geworden.
Hét televisie najaar bij RTL7 met ''Johan Derksen in de Jungle", een spannende race door de Jungle met verrassende gasten! Zie hoe Johan niet alleen op de pot rookt, maar desnoods naakt op een boomstronk.quote:
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het herinnert me er tot nu toe vooral aan hoeveel trash-tv ik al heb gekeken, (her)ken alleen die 2 van next top model niet.
Is wel te hopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die komt later, paspoort vergeten....
Ze is echt geweldigquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef erikkll het volgende:
GOD wat is die Britt ON-UIT-STAAN-BAAR DOM
Die belg is derde geworden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef PiraatPiet het volgende:
Die van dat next top model gebeuren, hebben toch niet gewonnen of zijn ver gekomen mag ik hopen?
Oerstom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef cobain1994 het volgende:
Wat voor dialect spreekt britt eigenlijk?
Purmerendsquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef cobain1994 het volgende:
net iets tussen Purmerends en Amsterdams in..soort van Ilpendams. net als Sita. Wel iets platter.quote:
Ik denk dat je haar alleen verstaat als je IQ onder de 70 is. Mongolisch, ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef cobain1994 het volgende:
Neuh. Ik verheug me nu al op al haar volgende opmerkingenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Daar word je als vent toch doodmoe van?
Zij is de enige die ik leuk vind. De enige die oprecht lekker dom maar verder aardig is. De rest zijn geniepige gemene kuthoeren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Daar word je als vent toch doodmoe van?
Je zal er maar mee wakker worden als je een kater hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh. Ik verheug me nu al op al haar volgende opmerkingen
Nee, prima juist. Doet je alleen maar eerder beseffen dat je niet genoeg hersencellen kapot hebt gedronken. Gelijk zin in een nieuw biertje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je zal er maar mee wakker worden als je een kater hebt.
Je geeft haar geld voor een bakje patat en pleite is ze weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je zal er maar mee wakker worden als je een kater hebt.
Guaranteed success!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef WJE11 het volgende:
'Er zijn geen dieren mishandeld tijdens het maken van dit programma'
He is ook te erg dit.quote:
homoquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ben echt niet van de partij van de dieren ofzo, maar dit had niet echt gehoeven.. da kan echt niet!
Is er een keer echt reality TV krijg je dit soort gezeur!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ben echt niet van de partij van de dieren ofzo, maar dit had niet echt gehoeven.. da kan echt niet!
Fucking briljant ja, ik ga dit echt volgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef Stranger het volgende:
DIt programma is echt een aaneenschakeling van geweldige oneliners
Welke is dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijk al die zelfbeheersing van dat wijf van dames in de dop, die heeft veel geleerd.
Echt mijn favoriet.quote:
Blijkbaar konden ze het wel he, die gozert zat gewoon kip te eten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ymke is echt geweldig. "Het lassiemannetje heeft ook gevoelens"![]()
Ik ga ook zeuren om de kip. Kip slachten okee, maar dat moet je niet door mensen laten doen die dat niet kunnen.
Die ene kip was met de eerste klap nog niet dood. Iemand die wel dieren kan slachten doden dieren gewoon in één keer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar konden ze het wel he, die gozert zat gewoon kip te eten.
Het is maar goed dat deze dingen in het dierenrijk niet 894382409253905390534 keer per dag gebeuren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die ene kip was met de eerste klap nog niet dood. Iemand die wel dieren kan slachten doden dieren gewoon in één keer.
Dan heb je de eerste Expeditie Robinson niet gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:51 schreef luckass het volgende:
Dat histerische gedoe met die kippen. Overduidelijk dat vrouwen thuis horen te zitten en mannen jagen
.
Wow!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
De dames worden nog beroemd all over the world...
http://www.liveleak.com/view?i=d4a_1300965225
Dat weten zij toch niet, ze krijgen er een mes bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kattenkop het volgende:
Leuke tv!
Ik heb nog nooit een kip geslacht, maar waarom met een mes/bijl op dat beest hakken? Je kunt toch ook zijn nek omdraaien?
Anders blijft het bloed in de kip zitten. Als je de nek doorsnijd dan kan je de kip ondersteboven houden en al het overtollige bloed weg laten druipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kattenkop het volgende:
Leuke tv!
Ik heb nog nooit een kip geslacht, maar waarom met een mes/bijl op dat beest hakken? Je kunt toch ook zijn nek omdraaien?
Ja die meid is nogal impulsief dat zag ik gister toen ze zonder al te veel omhaal die kip doodsloeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fucking briljant ja, ik ga dit echt volgen
Oh okee, ik zou hem eerst stil willen maken. Komt wellicht ook doordat mijn oom vroeger een haan moest afmaken. Hij deed het dus ook met een bijl op een hakblok... totdat dat beest nog een stuiptrekking kreeg en vervolgens de hele schuur onder het bloed zat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Anders blijft het bloed in de kip zitten. Als je de nek doorsnijd dan kan je de kip ondersteboven houden en al het overtollige bloed weg laten druipen.
Wij hadden vroeger thuis ook hanen en kippen, op een gegeven moment werd een haan hondsdol ofzo en ging die me aanvallen. (M'n ouders pesten me overigens nog steeds van een vluchtende doodsbange Silenus die door de tuin rent met een haan achter zich aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Kattenkop het volgende:
Oh okee, ik zou hem eerst stil willen maken. Komt wellicht ook doordat mijn oom vroeger een haan moest afmaken. Hij deed het dus ook met een bijl op een hakblok... totdat dat beest nog een stuiptrekking kreeg en vervolgens de hele schuur onder het bloed zat.
Gelukkig dat het programma in Suriname is opgenomen, daar doen ze niet zo moeilijk over veiligheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
Ik vond het trouwens ook niet zo slim van die dames om een kokosnoot met je handen vast te houden terwijl een andere dame een machete gebruikt om diezelfde kokosnoot kapot te krijgen. Die handschoentjes zager er niet echt kapmes-proof uit.
Adinda en Yaelle van Benelux Next Topmodel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Darklight het volgende:
Waar moeten we die wijven van kennen
Ken alleen amanda()
Beter komt Temptation Island & Beauty and the Nerd ook weer terug.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Sofia90 het volgende:
Eerst dames in de dop, dan dit en vervolgens oh oh tirol. Daar zou je eigen IQ ook bijna van dalen
Ja goed concept al die types bij elkaar in de jungle stoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ik sta nu al weer versteld. Dat dit bestaat.
Heerlijk.
Mwa de dierenbescherming schaar ik niet onder boomknuffelaars en was dit bericht te verwachten. Al is het maar om hun achterban te pleasen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Silenus het volgende:
Haha, daar heb je die eerste ongewassen boomknuffelaars al met hun mening.
Hilarisch wel.
Daar dacht ik al gelijk aan toen ik het fragment zag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dierenbescherming walgt van RTL5-programma
Here we go!
Ja, leuk om je weer eens te zien, ook al heb ik geen idee hoe je eruit ziet!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hee Sileen, hebben we weer een gemeenschappelijk progr gevonden!![]()
Eigenlijk vond ik het ook kei zielig voor die kipjes..
Ik hoop dat ze goed gesmaakt hebben in de Rotiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, leuk om je weer eens te zien, ook al heb ik geen idee hoe je eruit ziet!![]()
Het was stiekem ook wel zielig, voor die twee kipjes dan. Maar er gaan natuurlijk per dag honderdduuzend van die beesten dood. In alle anonimiteit, deze twee hebben in ieder geval nog hun moment of fame gehad.
Laten we bij deze even stilstaan bij het onnodige heengaan van Kip 1 en Kip 2.
Kip 1 en Kip 2, het ga je goed.
Daarom kan ik er ook niet echt overin zitten, maar het was wel wat pijnlijk dat ze geen enkele voorlichting hadden gekregen en daarom maar op die beesten in begonnen te hakken. Of je hebt een hoop klappen gemist tijdens de edit, of er is toch maar iemand van de camera crew hulp komen biedenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, leuk om je weer eens te zien, ook al heb ik geen idee hoe je eruit ziet!![]()
Het was stiekem ook wel zielig, voor die twee kipjes dan. Maar er gaan natuurlijk per dag honderdduuzend van die beesten dood. In alle anonimiteit, deze twee hebben in ieder geval nog hun moment of fame gehad.
Toen wij eens een kip slachten op survival ging met 1 slag de kop erafquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:34 schreef Stranger het volgende:
Je kan zo'n beest toch het beste bij zijn kop pakken en flink rondslingeren?
Idd. Kennelijk hebben kippen hun hersenen daar niet bij nodig. Best bizar, heb het toen ik jong was ook een keer gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik geloofde ook nooit dat een kip zonder kop echt zou doorrennen. Ik heb mijn mening moeten bijstellen. Hij rende nog enkele seconden als kip zonder kop rond
Ja dit snapte ik dus ook echt niet. Twee mannen gaan die kip vangen, de rest gaat het vuur aan proberen te maken. Als de kip gevangen is houdt de één de kip vast en de ander hakt z'n kop d'r af. Dan plukken als een gek, en als dat is gebeurd is het vuur inmiddels al aan en een minuut of 5 later is de kip gaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef Catbert het volgende:
Ik vond het deel met die kippen echt fantatisch. Dit was er gebeurd als je een groep mannen bij elkaar gezet had: 2/3 kerels regelen de kip, die dus het minst last hebben van angst voor bloed e.d. De rest gaat zich bezighouden met het vuur zodat dat ALVAST aan is. Zet een groep mutsen bij elkaar en het is een hysterische en vooral ongeorganiseerde bende.
Ik heb wel meer respect voor die Ymke gekregen trouwens. Ze mag dan echt heel raar zijn, maar ze heeft tenminste nog wat lef.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef Catbert het volgende:
Tja, besjes en nootjes spartelen niet als je ze dood maakt he. Kennelijk zit dat slacht-gen op de Y-chromosoom
Amen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze moesten volgens mij eerst de kip slachten en plukken voordat ze met het vuur konden beginnenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dit snapte ik dus ook echt niet. Twee mannen gaan die kip vangen, de rest gaat het vuur aan proberen te maken. Als de kip gevangen is houdt de één de kip vast en de ander hakt z'n kop d'r af. Dan plukken als een gek, en als dat is gebeurd is het vuur inmiddels al aan en een minuut of 5 later is de kip gaar.
Wat gebeurde er gisteren? Iedereen gilt eerst 10 minuten hysterisch, dan gaan ze met z'n allen om de kip heen staan en vervolgens gaan ze bedenken hoe het vuur werkt.Vrouwen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dierenbescherming walgt van RTL5-programma
Here we go!
quote:Het programma Mijn vader is de Beste van Yolanthe Sneijder-Cabau raakte een paar weken geleden ook in opspraak toen daar een aantal witte muizen onheus behandeld werden.
Sowieso, Britt. Ik wist niet dat mensen zo dom konden zijn. Krijg je als je vrijwel elke dag friet eet kennelijk...quote:
Onzin!... soms eet ze ook gebakken aardappelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso, Britt. Ik wist niet dat mensen zo dom konden zijn. Krijg je als je vrijwel elke dag friet eet kennelijk...
De hond zal het eten wel missen nu ze er niet is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin!... soms eet ze ook gebakken aardappelen.
dit is vette shitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
De hond zal het eten wel missen nu ze er niet is.
Ik zei ook vrijwelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin!... soms eet ze ook gebakken aardappelen.
Lol, zie het nu pas.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
Pauline is inderdaad een mooie meid, maar wel schijtsbenauwd voor allesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Adinda heeft echt een knap gezicht. En dat ene Gooische meisje (niet die donker maar die andere) ziet er ook goed uit.
quote:Pauline maakte in 2008 furore met haar uitspraak “beter verwend dan verwaarloosd’” in de serie Echte Gooische Meisjes. Ze is 25 jaar en woont met haar vriend in Amsterdam. Pauline is bang voor zowat elk levend wezen.
En dan gilt ze graag. Hard en veel.
en stond in de playboyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Pauline is inderdaad een mooie meid, maar wel schijtsbenauwd voor alles
edit: OMG die beschrijvingen ook op de site:
[..]
Laat die pokoe rusten tongquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef tong80 het volgende:
Het nieuwe RTL-programma 'Echte Meisjes in de Jungle' stuitte na de eerste uitzending op kritiek van de Dierenbescherming. De organisatie zou meerdere klachten gekregen hebben, nadat de kandidaten een kip moesten slachten.
In de eerste uitzending, die gisteravond werd uitgezonden, moesten de twee teams ieder een kip vangen, slachten, plukken en bereiden. Ze kregen hiervoor een mes en een stuk slaghout. "Het vangen van de kippen verliep al heel stressvol," meldt een woordvoerder van de Dierenbescherming. "Vervolgens werden de kippen op een soort strandpaal gelegd, waar ze feitelijk doodgemarteld werden. Het was gruwelijk."
De woordvoerder stelt dat als de opnames in Nederland gemaakt zouden zijn, er strafbare feiten gepleegd waren. In Nederland moeten kippen namelijk zo snel en zo pijnloos mogelijk worden geslacht. Omdat de opnames in Suriname gemaakt zijn, is dit nu niet het geval.
De Dierenbescherming heeft aangegeven dat ze willen dat RTL 5 haar excuses aanbiedt en de scène in ieder geval van internet verwijderd. RTL heeft al bekendgemaakt dat de bewuste scène in de herhaling niet te zien zal zijn. "Dit was sowieso al besloten omdat de herhaling om zeven uur wordt uitgezonden. We hielden al rekening met onze jongere kijkers", vertelt een woordvoerder tegen persbureau ANP. RTL zegt daarnaast dat de kippen niet onnodig hebben geleden. "Het leek of een van de meiden de kip raakte, maar ze sloeg mis," zegt de woordvoerder. "Door de montage en de hysterie van de meiden kwamen de beelden heel heftig over."
De Dierenbescherming gaat nu een code opstellen voor omroepen. Zij zouden een document moeten ondertekenen waarin staat dat ze geen gebruik maken van dieren voor vermaak. Deze code zou binnen elke weken van kracht moeten gaan.
Ok Dokoe ken ik wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pokoe dat zijn dingen die gebeuren enzo
Neen, het betekent liedjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pokoe dat zijn dingen die gebeuren enzo
In die modellenserie zei ze dat haar moedertaal Engels was, maar ik vind d'r Engels hartstikke belabberd voor een native speaker.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik erger me kapot aan de enige neger in die serie.
Impressie: "Jaa wij moestèn èèn kíep sláktuun."
ja en wat en vies wijf zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Michellee het volgende:
Ik heb zo hard gelachen om dat stuk dat Michaella met die kip in haar hand hysterisch aan het schreeuwen was.
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat dit in de eerste aflevering ?
Ik vind dit zooo zielig heh, voor haarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat dit in de eerste aflevering ?
Volgens mij valt het reuze mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind dit zooo zielig heh, voor haarEn ze heeft zo'n mooie strik in haar haar gedaan, die morgen
Die slang bijt ook echt door
Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien op youtube? Het valt dus NIET. mee.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef MissJ het volgende:
net even gekeken bij RTL gemist.
Prachtig programma
Bij deze hysterische vrouwen is dat moeilijk op te maken uit dit filmpje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien op youtube? Het valt dus NIET. mee.
Link?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Joh, ze heeft er niks aan over gehouden. Zo erg was het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Pokoe is een liedje dus, ok.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:55 schreef ukga het volgende:
Pokoe is een liedje
Doekoe is geld
Torrie is een verhaal of gebeurtenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |