1. Bewijs?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
1. DaMart heeft geen kut
2. Het is patat.
Whehehe die zit te FOK!ken met het bord op schootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl gooit een mini loempia naar fles
Maar nee. Rest haal je maar zelf![]()
Eum. truequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe die zit te FOK!ken met het bord op schoot
VERSLAAFDE!!!!
ben alleen thuis dus ik doe waar ik zin in hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:08 schreef Fraulein het volgende:
ist niet een beetje laat om nou te nog te eten/af te wassen?
Ik ook nietquote:
quote:
ik hoorde dat de KRO de domeinnaam Martzoektvrouw.nl geregistreerd heeft. Dus komt goed.quote:
Als scheldwoord dan hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het maar een kutzooi, dan hadden we tenminste wat!
Wat voor icoontje bedoel je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Fraulein het volgende:
hallo allemaal..
p.s: is een icoontje invoeren op een desgewenste plek in de zin onmogelijk,,, of hoe moet dat?
Een smiley?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Fraulein het volgende:
hallo allemaal..
p.s: is een icoontje invoeren op een desgewenste plek in de zin onmogelijk,,, of hoe moet dat?
Dat zal dan wel voor een andere Mart zijn!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoorde dat de KRO de domeinnaam Martzoektvrouw.nl geregistreerd heeft. Dus komt goed.
KRO? Dat zijn de katholieken. DIe zoeken geen vrouw, die pakken gewoon jongetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoorde dat de KRO de domeinnaam Martzoektvrouw.nl geregistreerd heeft. Dus komt goed.
Het is lekker rustig nuquote:
Poppetje??quote:
Sorry. Ik. Zal. Pauzes. Inlassen. In. Mijn. Zin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ben forum maagd jah, ken niet alles bijhoudehquote:
Die was een beetje teleurgesteld, alleen MZ en ST hebben een lief mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, snap ik... hoe gaat het trouwens met S.?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef Fraulein het volgende:
[..]
ben forum maagd jah, ken niet alles bijhoudeh
hoeveel marts ken je die en FOK!ken en in Zandvoort rondlopen met een camera?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal dan wel voor een andere Mart zijn!
Omdat ik geen e-mailadres hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die was een beetje teleurgesteld, alleen MZ en ST hebben een lief mailtje gestuurd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef Fraulein het volgende:
[..]
ben forum maagd jah, ken niet alles bijhoudeh
Drie!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel marts ken je die en FOK!ken en in Zandvoort rondlopen met een camera?
Heeft MZ die niet gegeven dan?quote:
Emoticonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat bedoelde je nou met icoontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |