zal ik dan ook maar een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Allrounder het volgende:
Mooi moment om even wat eten en drinken te halen.
Moet kunnen, ik heb de eerste al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal ik dan ook maar een biertje opentrekken
Laat m wat te doen hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ook van alles wat maar een beetje grappig is meteen een filmpje maken en op YouTube zetten
ach laat die jongen tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ook van alles wat maar een beetje grappig is meteen een filmpje maken en op YouTube zetten
zegt een Fok!ker....quote:
in dat geval...proost!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik heb de eerste al op
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een heerlijke halve liter cherrycoke
ik wil 'm het liefste terug tweeten .. dat ie iets nuttigs moet doen .. maar goed .. dat komt allemaal vast wel goed met die jongenquote:
wie is dat..ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef themauster het volgende:
Dat wijf bij Ekdom is ook irritant zeg
waarom dan pas? dat spul is ook gewoon in Nederland te krijgen hoor.....drink een fles of 5 per week inmiddels...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
binnenkort (vanaf 7 mei as.) wordt `t weer tijd voor cherrycoke, als we een naar de VS gaan
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |