Ja heel tof. had `m nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
en daarna Beth Ditto!Ik BLIJF klikken op al die spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
en daarna Beth Ditto!Nee, ik klik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar dan mee 69en om even in jouw straatje te blijven...quote:
ja in sesamstraatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar dan mee 69en om even in jouw straatje te blijven...
heeft iemand PINO gezien????
quote:
Én eenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
tja jongens, ik spoiler die pics bewust. ik zal het de niet meer doen, dat scheelt jullie iig weer een klik!
dank uquote:
jij kunt ons nog heel wat leren!quote:
zal ik dan ook maar een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Allrounder het volgende:
Mooi moment om even wat eten en drinken te halen.
Moet kunnen, ik heb de eerste al opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal ik dan ook maar een biertje opentrekken
Laat m wat te doen hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ook van alles wat maar een beetje grappig is meteen een filmpje maken en op YouTube zetten
ach laat die jongen tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ook van alles wat maar een beetje grappig is meteen een filmpje maken en op YouTube zetten
zegt een Fok!ker....quote:
in dat geval...proost!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik heb de eerste al op
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een heerlijke halve liter cherrycoke
ik wil 'm het liefste terug tweeten .. dat ie iets nuttigs moet doen .. maar goed .. dat komt allemaal vast wel goed met die jongenquote:
wie is dat..ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef themauster het volgende:
Dat wijf bij Ekdom is ook irritant zeg
waarom dan pas? dat spul is ook gewoon in Nederland te krijgen hoor.....drink een fles of 5 per week inmiddels...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
binnenkort (vanaf 7 mei as.) wordt `t weer tijd voor cherrycoke, als we een naar de VS gaan
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |