ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud opgedroogt bier meurt nog meerquote:
Oude koffie meurt welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud bier meurt nog meer
Dan heb je waardeloos bier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud bier meurt nog meer
heb totaal geen verstand van bier vind dat zo goor he als het moet geef me dan maar een lekker wit wijntjequote:
Beter kom jij niet op een Fok! meet, met je anti-bier gelul.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud opgedroogt bier meurt nog meer
nou weet je me geheim, ik blijf thuis omdat jullie allemaal bier drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter kom jij niet op een Fok! meet, met je anti-bier gelul.
Ik moest mijn best doen om niet over me nek te gaan na een avond stappen toen ik nog thuis woonde.quote:
Je komt niet op meets omdat je niet wil dat wij weten hoe jij er uit ziet. Dat was iedereen al duidelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet je me geheim, ik blijf thuis omdat jullie allemaal bier drinken
Was jij zo'n clubmuis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest mijn best doen om niet over me nek te gaan na een avond stappen toen ik nog thuis woonde.
Ieuwwwww de koffie al uren op dat warmplaatje
Niemand vindt bier écht lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef mootie het volgende:
Als klein kind het schuim van papa's biertje proeven, dat vond ik altijd zo tof!
Smaakt natuurlijk heel goor, maar toch.
Daar begon de ellende mee bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef mootie het volgende:
Als klein kind het schuim van papa's biertje proeven, dat vond ik altijd zo tof!
Smaakt natuurlijk heel goor, maar toch.
Nou een goed zwaar bier gaat er hier echt wel omwille van de smaak in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand vindt bier écht lekker.
Er zijn redenen om bier te drinken die het smaakgevoel overstemmen.
Was ja nu een huismuis, daar ben ik wel tevreden meequote:
Waar hebben we het dan over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou een goed zwaar bier gaat er hier echt wel omwille van de smaak in.
Lekker tevreden thuis zuur zitten pruimen, ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ja nu een huismuis, daar ben ik wel tevreden mee
Ik drink ook eigenlijk nog maar zwaardere biertjes. Kasteelbier is mijn favo. Met een amsteltje doe je mee geen plezierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou een goed zwaar bier gaat er hier echt wel omwille van de smaak in.
Bier is ontstaan omdat het water te vies was om te drinken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand vindt bier écht lekker.
Er zijn redenen om bier te drinken die het smaakgevoel overstemmen.
Gorgonzolaquote:
Ik weet niet of die nog bestaan, van die kleine, soort tonnetjes, met heel fijn geraspte kaas. Stonk ook als een gek, maar zo lekker op vers wit brood.quote:
Kasteel vind ik ook erg lekker, maar je moet daarna echt niet meer willen werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink ook eigenlijk nog maar zwaardere biertjes. Kasteelbier is mijn favo. Met een amsteltje doe je mee geen plezier
Heb je dit nou eerst zitten typenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef hondjes het volgende:
GOH.............dus dat...en nu
En dat andere, kan me voorstellen dat hij pissed off is en gewoon geen zin heeft.
oh alarm van auto gaat af, toch maar even kijken ..
Nu je het zegt. Ik kan geen Camembert meer in de koelkast bewaren tenzij hermetisch verpakt omdat de huishoudster anders denkt dat er spul ligt te rottenquote:
Daar noem je godverdomme ook wel "the greatest hits"...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grand Prestige, Quadrupel, Optimo Bruno.
Ja, dat kan heel goed. Maar misschien bedenkt hij zich nog eens. Hij hoorde wel al jarenlang bij het meubilair.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef hondjes het volgende:
En dat andere, kan me voorstellen dat hij pissed off is en gewoon geen zin heeft.
Oh nu heb ik het verkekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker tevreden thuis zuur zitten pruimen, ik kijk er naar uit.
Heb je ook een geweer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef hondjes het volgende:
Het is op mijn eigen grond, met allemaal hekken erom heen..
toen dacht ik,,jeetje , straks ligt meneer en is de auto weg..![]()
niks aan handje...
Ik ook wel, tis een beetje saai zonder hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil Teun wel weer terug ondertussen, eerlijk gezegd.
Dan moet teun gewoon ff mailenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
oh dat at me vader altijd uit zwitserland met dat getekende meisje op dat kartonnetje plus hoofddoekje en blauw schortquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet of die nog bestaan, van die kleine, soort tonnetjes, met heel fijn geraspte kaas. Stonk ook als een gek, maar zo lekker op vers wit brood.
Ga meteen even googelen.
Ligt gewoon in de supermarkt hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat at me vader altijd uit zwitserland met dat getekende meisje op dat kartonnetje plus hoofddoekje en blauw schort
Ik heb geen fucking idee waar je het over hebt, maar leuk voor je.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef hondjes het volgende:
Het is op mijn eigen grond, met allemaal hekken erom heen..
toen dacht ik,,jeetje , straks ligt meneer en is de auto weg..![]()
niks aan handje...
Het IJ jij komt er toch ook wel eens !!! Tof daar in de zomer, en lekker bierquote:
Eerlijk gezegd en gezwegen, ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
oh dat weet ik niet, maar omdat moot het zei moest ik gelijk aan me ouwe heer denken man is al 27 jaar dood maar zie zo dat tonnetje weer voor mequote:
Ik kom er wel eens op zondagmiddag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het IJ jij komt er toch ook wel eens !!! Tof daar in de zomer, en lekker bier
Hmm, nee, beter van niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter pak ik nog even een biertje in de kroeg, zometeen
Doe maar..heb je wel verdiend..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter pak ik nog even een biertje in de kroeg, zometeen
Gekookt eitje erbij !!! Leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens op zondagmiddag.
Wel eens aan gedacht, dat hij zelf niet meer terug wilt..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iedereen die hier als een heaumeaux loopt te verzwijgen dat ze Teun terugwillen even in FB reageren?
Nu al saaiquote:
Ja, preciesquote:
Hoeveel bier heb je NU in huis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
heb wel eens corona gedronken met een schijfje citroen.............. hoor ik nu ook bij de bierclup
Nope dat is geen bier maar ranja met een percentagequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
heb wel eens corona gedronken met een schijfje citroen.............. hoor ik nu ook bij de bierclup
Mooi gesproken, godverdomme.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope dat is geen bier maar ranja met een percentage
nu nog 2 blikjes heineken maar die zijn van hans, maar voor jou sleep ik zo 5 kratten Jupiler uit de deka mee naar huis hoorquote:
zie je daarom vond ik het dan wel te drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope dat is geen bier maar ranja met een percentage
Clinton nu op RTL nieuwsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Disana het volgende:
Obama praat en praat (CNN), maar zegt niet waarom ze nog niets hebben gedaan.
Heinekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu nog 2 blikjes heineken maar die zijn van hans, maar voor jou sleep ik zo 5 kratten Jupiler uit de deka mee naar huis hoor
Hans is niet zo een bierdrinker, meer van de dure wijntjes en de bacotjesquote:
Hans valt op mannen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hans is niet zo een bierdrinker, meer van de dure wijntjes en de bacotjes
Maar het is al bijna kerst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
<--- Kijk Soury, speciaal voor jou gedaan.
Ik had het vorige keer dat je het zei volgens mij ook gelijk gedaan maar dat heeft hij niet opgeslagen ofzo.
Ben jij nog modje ergens tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had het vorige keer dat je het zei volgens mij ook gelijk gedaan maar dat heeft hij niet opgeslagen ofzo.
neeheeeeeeee die heeft een vriendin al een tijdje wel lekker rustig hoor als hij daar slaapt kan je echt merken hier, hoef niet alles achter zijn kont op te ruimenquote:
Kom je nu achter?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
wat is het toch een vies oud eng mannetje met dat petje op, Ghadafi is echt gek
Ik gebruik geen alcohol! Dat mag je nooit mengen met pijnstillers en slaapmiddelen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij en je infuuschi gaan naar de kroeg voor alcohol?
Mannen drinken bier om "vrouwen" te verdrinken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeheeeeeeee die heeft een vriendin al een tijdje wel lekker rustig hoor als hij daar slaapt kan je echt merken hier, hoef niet alles achter zijn kont op te ruimen
Yup op FHF.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij nog modje ergens tegenwoordig?
Wat een homo!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gebruik geen alcohol! Dat mag je nooit mengen met pijnstillers en slaapmiddelen!
Pizza Infuusci drinkt wel eens een wijntje! Die valt net als Hans ook op mannen
Moccameisjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
mijn Hans heeft verkering met een *leuk* meisje een Antiliaanse dus mijn gezin is echt multi culti aan het worden, krijg straks allemaal kleinkindjes met zwart haar en blauwe ogen ben benieuwt waar de jongste mee thuis komt
ja zoiets en al was hij homo had mij ook geen ruk uit gemaakt zolang hij en mijn meiden maar gelukkig zijnquote:
Eugenetisch gezien gaat het de verkeerde kant uit hekje! Waar blijven die blonde knullen met blauwe ogen -fier in hart en borst- waar het Germaans bloed klopt in de aderen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
mijn Hans heeft verkering met een *leuk* meisje een Antiliaanse dus mijn gezin is echt multi culti aan het worden, krijg straks allemaal kleinkindjes met zwart haar en blauwe ogen ben benieuwt waar de jongste mee thuis komt
Correcte instelling.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zoiets en al was hij homo had mij ook geen ruk uit gemaakt zolang hij en mijn meiden maar gelukkig zijn
Die krijgen allemaal huidkanker door het dunner worden van de ozonlaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eugenetisch gezien gaat het de verkeerde kant uit hekje! Waar blijven die blonde knullen met blauwe ogen -fier in hart en borst- waar het Germaans bloed klopt in de aderen?
Je hebt wel minder kans op inteelt zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eugenetisch gezien gaat het de verkeerde kant uit hekje! Waar blijven die blonde knullen met blauwe ogen -fier in hart en borst- waar het Germaans bloed klopt in de aderen?
ja vind ik echt, snap zulke ouders niet die daar problemen mee hebben het gaat er toch om dat elk mens gelukkig is zoals hij wil leven, al loop je de hele dag in je blote kont zelf weten...........vroeger toen ik nog in de stad werkte was er een jongen elke dag op rollerskate`s zomer en winter in een kort leren broekje Schrutz en Soury hebben hem denk ik ook wel eens voorbij zien rollen, nou die jongen woonde schuin boven de kroeg die ik schoonmaakte en het was echt een leuke lieve jongen altijd ff praatje en hij was super gelukkig met de manier waarop hij leeft, net als Fabiola die belg die zich helemaal verkleed in papier ook een echte lieve man oke zit een steekje los maar hij deed nooit iemand kwaad en liet iedereen in zijn waarde.quote:
oh... maar die ken ik ook !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind ik echt, snap zulke ouders niet die daar problemen mee hebben het gaat er toch om dat elk mens gelukkig is zoals hij wil leven, al loop je de hele dag in je blote kont zelf weten...........vroeger toen ik nog in de stad werkte was er een jongen elke dag op rollerskate`s zomer en winter in een kort leren broekje Schrutz en Soury hebben hem denk ik ook wel eens voorbij zien rollen, nou die jongen woonde schuin boven de kroeg die ik schoonmaakte en het was echt een leuke lieve jongen altijd ff praatje en hij was super gelukkig met de manier waarop hij leeft, net als Fabiola die belg die zich helemaal verkleed in papier ook een echte lieve man oke zit een steekje los maar hij deed nooit iemand kwaad en liet iedereen in zin waarde.
Die ken ik. Toffe dude.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind ik echt, snap zulke ouders niet die daar problemen mee hebben het gaat er toch om dat elk mens gelukkig is zoals hij wil leven, al loop je de hele dag in je blote kont zelf weten...........vroeger toen ik nog in de stad werkte was er een jongen elke dag op rollerskate`s zomer en winter in een kort leren broekje Schrutz en Soury hebben hem denk ik ook wel eens voorbij zien rollen, nou die jongen woonde schuin boven de kroeg die ik schoonmaakte en het was echt een leuke lieve jongen altijd ff praatje en hij was super gelukkig met de manier waarop hij leeft, net als Fabiola die belg die zich helemaal verkleed in papier ook een echte lieve man oke zit een steekje los maar hij deed nooit iemand kwaad en liet iedereen in zijn waarde.
tenminste kenne... kenne... is een groot woord, ik heb hem wel eens voorbijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... maar die ken ik ook !
oke met dat leren petje op kettingen om en dat leren hesje en broekje zo strak dat je zijn balle zag zitten maar echt altijd gedag zeggen als hij langs kwam rollen af en toe een praatje ach hij lacht iedereen uit want hij durft wel te leven zo zie ik datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... maar die ken ik ook !
ja... diequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke met dat leren petje op kettingen om en dat leren hesje en broekje zo strak dat je zijn balle zag zitten maar echt altijd gedag zeggen als hij langs kwam rollen af en toe een praatje ach hij lacht iedereen uit want hij durft wel te leven zo zie ik dat
Inteelt is per definitie slecht? Inteelt versterkt ook de gunstige genen alsmede de slechte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt wel minder kans op inteelt zo![]()
Als je als man, regelmatig een potje zaad ''doneert'' heppie toch gauw
kans dat er ergens een half broer of zusje rondloopt en dat je die per
ongeluk loopt te hosselen
Onzin, welke gunstige genen worden versterkt volgens jou?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inteelt is per definitie slecht? Inteelt versterkt ook de gunstige genen alsmede de slechte.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
Ik drink van alles...Niet alleen wijn...Maar ik heb periode's dat ik elke dag wel een wijntje drink bij het aondeten en periode's helmaal niets....De eerste 8 maanden van onze relatie heb ik geen druppel alcohol gedronken![]()
En toen dacht ik...WTF mn lever verdroogt
zag hem wel eens op de DAM leek me geen kwaaie nooit mee gepraat hoor was vroeger een atraktie, maar die rollende gast weet alleen zijn naam niet was altijd van hoi en goedemorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, Fabiola is niet altijd even aardig hoor. Die heb ik al te vaak krijsend en scheldend op straat meegemaakt.
is dat zo ???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inteelt is per definitie slecht? Inteelt versterkt ook de gunstige genen alsmede de slechte.
Intelligentie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onzin, welke gunstige genen worden versterkt volgens jou?
die ik bedoel was een andere, die liep ook altijd met een piepkleinquote:
nee dat is een Amerikaan het is een amsterdammer Bob, moet heus wel een foto van wezenquote:
nah... koop een leren string en een paar rolerskate's en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
ach weet je net als gekke mensen bij sjowroom enzo, ze leven wel en zijn gelukkig op hun manier en hebben toch overal lekker schijt aan en doen wat ze willen doen.
en wij ach wij houden ons aan de regels voede de kinderen op tot goede burgers en meer van dat bla bla bla maar soms zou ik ook wel even gek willen doen hoor
Doe dat dan gewoon. Dat is het mooie van Amsterdam, niemand kan het wat schelen als je gek doet zolang ze maar geen last van je hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
soms zou ik ook wel even gek willen doen hoor
kan jij je nog herrineren die man op de Rozengracht die het verkeer regelde, Kees heten hij, zijn vrouw en kind waren daar omgekomen bij het zebrapad waar vroeger bonel zat, iedereen kon hem en toen hij overleed was heel GVB bij de begravenis sommige mensen vergeet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die ik bedoel was een andere, die liep ook altijd met een piepkleinhondje
ik heb hem al in tijden niet meer gezien
ow... nee die ken ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan jij je nog herrineren die man op de Rozengracht die het verkeer regelde, Kees heten hij, zijn vrouw en kind waren daar omgekomen bij het zebrapad waar vroeger bonel zat, iedereen kon hem en toen hij overleed was heel GVB bij de begravenis sommige mensen vergeet je gewoon niet.
Dat klinkt uiterst egocentrisch!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon. Dat is het mooie van Amsterdam, niemand kan het wat schelen als je gek doet zolang ze maar geen last van je hebben.
maar tis wel waar !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klinkt uiterst egocentrisch!
Jeah !!!!!!!!!!!!!!!! Lentequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh, onverwacht!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat is een Amerikaan het is een amsterdammer Bob, moet heus wel een foto van wezen
Is het ook wel. Het is een grote stad, hè? Nou ja, redelijk groot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
is ook heel heel lang geleden hoor mijn vader leefde toen nog, weet wel was je tram of buschauffeur en degene had zijn brood vergeten gaf je het aan Kees en het kwam bij de desbetreffende terecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... nee die ken ik niet
Het neusje van de zalm op gebied van integratie! Zolang je de buren niet stoort zit je goed.quote:
alles kan eigenlijk in Amsterdam en wat Schrutz zegt we zijn hier heel wat gewend ik kijk nergens meer van op alles is eigenlijk normaal al zijn sommige dingen gewoon niet normaal je ervaart het wel zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kater komt later, pater!quote:
Ik zou thuisblijven als ik jou was, straks ga je je eigen bezuipen en heb je nogquote:
wat een triest verhaal Heksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is ook heel heel lang geleden hoor mijn vader leefde toen nog, weet wel was je tram of buschauffeur en degene had zijn brood vergeten gaf je het aan Kees en het kwam bij de desbetreffende terecht.
Hij kreeg ook een hesje en zo een klaar overding van het GVB omdat hij zo voor je auto sprong als je doorreed echt die stond gewoon midden op het kruispunt, toen mijn vader nog op lijn 21 reed ging hij vaak mee met de laatste bus hij woonde in geuzenveld daarom weet ik van zijn tragedie waar hij eigenlijk gek van is geworden.
Ik zou de stad in gaan en morgen wakker worden naast een dooie hoer in een plas opgedroogd bloed, cocaïne resten op stukjes spiegel en het kapot geslagen meubilair. Maar ja wie ben ik?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou thuisblijven als ik jou was, straks ga je je eigen bezuipen en heb je nog
meer Hommelus...
maar jah.. wie ben ik?
Is Remlof er met Mera vandoor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog: beter kicken ze Remlof... dán is het feest.
In een stringquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind ik echt, snap zulke ouders niet die daar problemen mee hebben het gaat er toch om dat elk mens gelukkig is zoals hij wil leven, al loop je de hele dag in je blote kont zelf weten...........vroeger toen ik nog in de stad werkte was er een jongen elke dag op rollerskate`s zomer en winter in een kort leren broekje Schrutz en Soury hebben hem denk ik ook wel eens voorbij zien rollen, nou die jongen woonde schuin boven de kroeg die ik schoonmaakte en het was echt een leuke lieve jongen altijd ff praatje en hij was super gelukkig met de manier waarop hij leeft, net als Fabiola die belg die zich helemaal verkleed in papier ook een echte lieve man oke zit een steekje los maar hij deed nooit iemand kwaad en liet iedereen in zijn waarde.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou de stad in gaan en morgen wakker worden naast een dooie hoer in een plas opgedroogd bloed, cocaïne resten op stukjes spiegel en het kapot geslagen meubilair. Maar ja wie ben ik?
ja dat is hemquote:
ja he toen dat gebeurt was ging hij daar het verkeer regelen heeft hij jaren en jaren gedaan elke dag geen dag over geslagenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een triest verhaal Heks
durf ik die wel aan te klikkenquote:
is Gullit hoor en die heeft een hele lange leuterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
durf ik die wel aan te klikken![]()
of krijg ik een rotplaatje te horen
Bij het Waterlooplein, denk ik. Lijkt mij de achterkant van de Mozes en Aäronkerk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is hemergens bij de nederlandse bank die foto???
alsof je die niet kent, ouwe tongert van mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je een keertje hoe het voeltquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof je die niet kent, ouwe tongert van me
oke, en nog wat krijg een jacob olie kalender vriendin verderop had toen boek voor me gekocht van hem voor me verjaardag verleden jaar en die vent gaf haar vandaag een smsje dat hij de kalender nu binnen had ze heeft hem voor me bestelt eindelijk straks ook een olie aan me muurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij het Waterlooplein, denk ik. Lijkt mij de achterkant van de Mozes en Aäronkerk.
Ik klik nooit YT aan...ook niet die van jouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb altijd hastikke goeie ploatjes
jaar of tien terug nam ik wel 'ns klussen aan in amsterdam en stond ik met een maat op een glazen loopbrug (naar een andere vleugel)van een hotel, kwam er een indo op hele hoge naaldhakken voorbij met een heel kort rokje zonder onderfuik. die geile beer had een soort gewicht aan z'n zak hangen, piercing of zo, echt heel apart. bungelde een beetje heen en weer. ken je m?quote:
vind ze allemaal kut met stoofpeertjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
ff totaal OF....Wat een sukkel is die phillip...lekker fout net goed![]()
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaar of tien terug nam ik wel 'ns klussen aan in amsterdam en stond ik met een maat op een glazen loopbrug (naar een andere vleugel)van een hotel, kwam er een indo op hele hoge naaldhakken voorbij met een heel kort rokje zonder onderfuik. die geile beer had een soort gewicht aan z'n zak hangen, piercing of zo, echt heel apart. bungelde een beetje heen en weer. ken je m?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik post NOOIT meer een ploatje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Hey WJ![]()
Teun is toch jouw holmaatje, weet jij of hij nog terug komt?
en die hakken ook echt zo'n 20 centimeter hoog. hij liep niet, hij schoof voorbij * kan een erectie niet onderdrukken bij de gedachte alleen alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee![]()
en ik geloof niet dat ik er iets aan gemist heb zo te lezen
mja, we hebben er uitgebreid over gemaildquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Hey WJ![]()
al ik een erectie kon krijgen had ik hem nu ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en die hakken ook echt zo'n 20 centimeter hoog. hij liep niet, hij schoof voorbij * kan een erectie niet onderdrukken bij de gedachte alleen al
http://soundfxnow.com/sound-fx/duke-nukem-blow-it-out-your-ass/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Hey WJ![]()
hey flappiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef willem-jozef het volgende:
ik kwam eigenlijk ("yeah right") ook gewoon kijken of teun al was losgelaten hier en dierenoppasser pietje nog durfde langs te komen..
thanks voor de make up tips van l'oreal. omdat ik het waard bennnnnnnnnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://soundfxnow.com/sound-fx/duke-nukem-blow-it-out-your-ass/
En druk op play!
Hey WJquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef willem-jozef het volgende:
ik kwam eigenlijk ("yeah right") ook gewoon kijken of teun al was losgelaten hier en dierenoppasser pietje nog durfde langs te komen..
Dat je je ballen poetst alsof het diamanten zijn wil niet zeggen dat het ook diamant isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks voor de make up tips van l'oreal. omdat ik het waard bennnnnnnnn
hi tongert nr.2quote:
hee piet! ik zag je nog in de de liveshow laatst (in foto-topic dan..) naast gert zittenquote:
Ze gaan de snoer afkoppelen en over op een ander pompsysteem. Dan blijft de reactor stabiel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi tongert nr.2(vinniedatnieterg? ), alles goed met juh? las wel iets over 'n opname binnenkort en klonk positief (wat normaliter natuurlijk niet zo is..). hoe zit dah precies? (als je zin hebt 't uit te leggen dan..).
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef willem-jozef het volgende:
hee piet! ik zag je nog in de de liveshow laatst (in foto-topic dan..) naast gert zittengeinig.. best raar dat je dan toch vooraf dat poppetje in je avater als uiterlijk verschijning verwacht haha
alles goed?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik post NOOIT meer een ploatje
en jij verteld haar familieleden dat er niets aan het handje is en alles goed zal aflopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze gaan de snoer afkoppelen en over op een ander pompsysteem. Dan blijft de reactor stabiel.
Ik ben bijna 1 jaar geleden op de huidige medicatie gezet...En ipv dat ik me daardoor beter zou gaan volene, werd ik na mijn gevoel slechter...heb nul energie meer...DUs ze hebben een MRI gemaakt om te kijken of mn hart niet was achteruitgegaan...En wat blijkt....deze tikt echt heel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi tongert nr.2(vinniedatnieterg? ), alles goed met juh? las wel iets over 'n opname binnenkort en klonk positief (wat normaliter natuurlijk niet zo is..). hoe zit dah precies? (als je zin hebt 't uit te leggen dan..).
mja, ik had je kleiner verwacht (en minder germaan; donker haar)) alhoewel ik ook weer wist dat je een lange bent...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], lijkt best toch? Gaat prima hier
. Met jou?
ja, dat is mooi nieuws. maar dat van die opname heeft daar niet mee te maken? of moet ze echt je snoer afkoppelen (wat je tortelduifje schreef) en vervangen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben bijna 1 jaar geleden op de huidige medicatie gezet...En ipv dat ik me daardoor beter zou gaan volene, werd ik na mijn gevoel slechter...heb nul energie meer...DUs ze hebben een MRI gemaakt om te kijken of mn hart niet was achteruitgegaan...En wat blijkt....deze tikt echt heel goed![]()
En omdat het goed gaat en ik me niet prettig en moe enzo voel met deze medicatie mag ik weer terug naar mn oude...Die deed het ook goed, alleen had ik daar tijdelijk wat kleine probleempjes mee![]()
End of that...
terug
Ze gaan me verlossen van dat onding wat rechtstreeks in mn hart zit...een lijn die bij mn borstkas naar buiten komt...en dan mag ik gelukkig weer zelf mn lijnen prikken in mn zij....el altijd vrij pijnlijk de eerste week maar pijn kan ik beter handelen dan geen energie en altijd maar moequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat is mooi nieuws. maar dat van die opname heeft daar niet mee te maken? of moet ze echt je snoer afkoppelen (wat je tortelduifje schreef) en vervangen?
Om jou moet ik wel lachen, in ieder geval om de grap over de neger van liesje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/18/madiwodovrijdagshow-stopt/
dacht dat dat nooit begonnen was.. wat een aanfluiting. paul de leeuw is nog te flauw om als clinclown kleuters te vermaken:{w
nog nooit gezien dat programmaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/18/madiwodovrijdagshow-stopt/
dacht dat dat nooit begonnen was.. wat een aanfluiting. paul de leeuw is nog te flauw om als clinclown kleuters te vermaken:{w
dat is heel best nieuws. heb je nu ook meer kans om ouder te worden nu je weer teruggaat op die andere medicatie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaan me verlossen van dat onding wat rechtstreeks in mn hart zit...een lijn die bij mn borstkas naar buiten komt...en dan mag ik gelukkig weer zelf mn lijnen prikken in mn zij....el altijd vrij pijnlijk de eerste week maar pijn kan ik beter handelen dan geen energie en altijd maar moe
Even oud als met dezequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat is heel best nieuws. heb je nu ook meer kans om ouder te worden nu je weer teruggaat op die andere medicatie?
Toen Robert nog een broekie wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oke oke ik heb geklikt, deze mag alleen jij luisteren de rest niet !
![]()
![]()
![]()
haha, ik hoop dat je t meentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Om jou moet ik wel lachen, in ieder geval om de grap over de neger van liesje.
wel mooi nieuws ten tijde van al dat leed in de wereld de laatste weken.. nee, serieus, gefeli met de goede berichten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Even oud als met deze![]()
maar Sinds deze week zijn er best wat jaren bijgekomen volgens mn specialist...Voorzover ze dat kunnen voorspellen/zeggen dan![]()
Kan ik DK nog jaren kwellen
Terwijl ik luister, volg ik het ''gesprek'' tussen Laysa en WJquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen Robert nog een broekie was
Thanks...ben dr zelf ook wel content meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel mooi nieuws ten tijde van al dat leed in de wereld de laatste weken.. nee, serieus, gefeli met de goede berichten.
doei !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
kut, moet nog boodschappen machenmazzeltietenleeter
Begin juni moet ik er aan geloven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik hoop dat je t meentik moest er zelf (geheel in de stijl van de leeuw) best om ginnegappen,,
hoe lang nog voordat je achter de kinderwagen moet?
Paf ze weg daarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Soury het volgende:
Wat een domme stinkgasten zijn dat in de sc van SST !!!! Sorry Pietmans maar ik hou vol
ik ga daar toch eens kiekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Soury het volgende:
Wat een domme stinkgasten zijn dat in de sc van SST !!!! Sorry Pietmans maar ik hou vol
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Terwijl ik luister, volg ik het ''gesprek'' tussen Laysa en WJ
is wel heel goed nieuws![]()
Ik ben WJ alleen niet zo serieus gewendbest lief
![]()
Tot later Heksie
Ze sporen echt niet, gewoon mensen gaan negeren, en daar dan over ginnegappen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Soury het volgende:
Dat gaan je blu-ray full HD porno afspeelmogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef Dementor het volgende:
Kut... videokaart kapot.
Gelukkig had ik er nog eentje liggen maar die is wel langzamer.
Die komen niet vanaf de videokaart.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaan je blu-ray full HD porno afspeelmogelijkheden.
Je schijnt er verdomd veel van te weten. Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die komen niet vanaf de videokaart.
Hij maakt gewoon "Home video's"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je schijnt er verdomd veel van te weten. Hoe komt dat?
Een paar jaar heel erg verdiept in hardware, kan ook nog steeds systemen blind bouwen en testen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je schijnt er verdomd veel van te weten. Hoe komt dat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon "Home video's"
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Juud en de Bruut![]()
ik moet zelf altijd het hardste lachen om mijn grappen
![]()
solly
hihiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Dementor het volgende:
Ze vinden anders bijzonder veel aftrek in Griekenland.
Jah... die Grieken weten er wel raad meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef Dementor het volgende:
Ze vinden anders bijzonder veel aftrek in Griekenland.
Het gaat er in ieder geval heet aan toe! Stomende seks!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:
(kreng werd te warm en begaf het bijna).
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Juud79 het volgende:
![]()
![]()
Ik moest ook een beetje besmuikt lachen....
Ik vond hem stiekum ook grappig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Juud en de Bruut![]()
ik moet zelf altijd het hardste lachen om mijn grappen
![]()
solly
Ja, geweldigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pietje zag je die knakker met dat hesje kom niet meer bij
dacht dat ik erin bleef en dan dat lachje van van der gijpquote:
Das een MRI zonder de R!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog diep aan het nadenken... maar weet echt niet wat MI is
Mental Imagequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nog diep aan het nadenken... maar weet echt niet wat MI is
Ook zonder magnetisme!quote:
ik zag hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Een plaatje zonder resonantie
Fann, ik had 'm nét een paar seconden eerder!
Ah nee, da's slechte muziek. Juud en Dementor krijgen gewoon een mooi kindjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat krijg je als je Dementor en Juud kruist?
Eek! Een beetje veel herrie.quote:
Nou je dat post... schiet me weer te binnen dat vanavond laat oud Koot en Bie materiaal te zien is op Ned2. Te laat voor mij.quote:
Man, dat was me een lap tekst.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, we hebben er uitgebreid over gemaildik weet alles maar dan ook alles. zie je pm
![]()
alles okee?
Nog steeds hoor. In kraakpanden spelen nog vaak punk-rock-bandjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook zo. Vroeger had je daar punk voor trouwens.
Maar ik kom niet meer in kraakpanden, iedereen die ik ken is gesetteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. In kraakpanden spelen nog vaak punk-rock-bandjes.
Ja maak ons maar nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man, dat was me een lap tekst.
Bedankt dat je het met me wilde delen
Altijd fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je dat post... schiet me weer te binnen dat vanavond laat oud Koot en Bie materiaal te zien is op Ned2. Te laat voor mij.
En terecht dat ze daar blijven. Wat een teringherrie!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. In kraakpanden spelen nog vaak punk-rock-bandjes.
Ach ik loop wel eens achter iemand aan naar binnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik kom niet meer in kraakpanden, iedereen die ik ken is gesetteld.
Groot gelijk, zo kom je leuke dingen tegen. Ik heb ook goede herinneringen aan de punktijd... heb heel wat bandjes gezien met namen als Slaughter and the Dogsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach ik loop wel eens achter iemand aan naar binnen.
Jij bent vandaag anders begonnen met nieuwsgierig makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel. Deisyy... delen die handel.
Scrute, die is geweldig, ik ga hem even afspelen.
Was je ook echt punkig? Qua kleding en uiterlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk, zo kom je leuke dingen tegen. Ik heb ook goede herinneringen aan de punktijd... heb heel wat bandjes gezien met namen als Slaughter and the Dogs
Oww, ik gooi er wel een pm tegenaan dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent vandaag anders begonnen met nieuwsgierig maken
Heb je Teije Wijnterp nog meegemaakt in Groningen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk, zo kom je leuke dingen tegen. Ik heb ook goede herinneringen aan de punktijd... heb heel wat bandjes gezien met namen als Slaughter and the Dogs
Volgens mijn beeld is Disana blond, net over de schoudersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Was je ook echt punkig? Qua kleding en uiterlijk?
(Nu ben je in mijn hoofd redelijk lang, met donkerbruin haar)
Zegt me zo direct niets, sorry.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je Teije Wijnterp nog meegemaakt in Groningen?
Ik denk dat het een klein opdondertje is met kort zwart haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mijn beeld is Disana blond, net over de schouders
Eeeeeeeeecht niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt wel donker haar, dat kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het een klein opdondertje is met kort zwart haar.
In mijn hoofd is Disana middenbruin met een vleugje roodquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik droeg wel vaak zwarte kleding, maar ik was geen punk. Ik droeg veel zwart kant. En inderdaad, ik had blond haar tot een eindje over mijn schoudersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Was je ook echt punkig? Qua kleding en uiterlijk?
(Nu ben je in mijn hoofd redelijk lang, met donkerbruin haar)
Nou! Lange vrouw met donkerbruin haar. Ik wist het zo zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik droeg wel vaak zwarte kleding, maar ik was geen punk. Ik droeg veel zwart kant. En inderdaad, ik had blond haar tot een eindje over mijn schoudersEn ik ben nog steeds 1.65m
Ja dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik droeg wel vaak zwarte kleding, maar ik was geen punk. Ik droeg veel zwart kant. En inderdaad, ik had blond haar tot een eindje over mijn schoudersEn ik ben nog steeds 1.65m
Was een gitarist die niet kon kiezen tussen punk en flamenco. Zeer talentvol, zag eruit als een rocker met een enorme blonde kuif. In Spanje noemden ze 'm El Gitano Punky. Tegenwoordig woont-ie in een trailerpark in de VS.quote:
Tijdje geleden zag ik Van Kooten in Kunststof TV, hij was nog als vanouds in staat simplistisch zijn kijk op de actualiteit te verwoorden.quote:Ik zit net te denken. Iemand schreef ergens laatst dat je vroeger Koot en Bie had en dat Wilders er nog niet was. Wat zijn de tijden veranderd.
En jou zie ik als klein en een beetje vol, kort donker haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou! Lange vrouw met donkerbruin haar. Ik wist het zo zeker.![]()
Echt stom hoe zo'n gedachte zicht vastzet in mijn hoofd.
Nope, ik heb wat Japanners vies haar noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt wel donker haar, dat kan gewoon niet anders.
Het was wel een mooie tijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef mootie het volgende:
Disana was best foxy in haar punktijd, denk ik.
Wat is Japans vies haar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, ik heb wat Japanners vies haar noemen.
Goh, dan zit ik er niet zo ver naast.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef mootie het volgende:
1.70, donker haar, en met 12kg minder zou ik best blij zijn.
Koelwater in je haarquote:
Nee, zegt me nog steeds niets. Maar ik heb een slecht geheugen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was een gitarist die niet kon kiezen tussen punk en flamenco. Zeer talentvol, zag eruit als een rocker met een enorme blonde kuif. In Spanje noemden ze 'm El Gitano Punky. Tegenwoordig woont-ie in een trailerpark in de VS.
[..]
Tijdje geleden zag ik Van Kooten in Kunststof TV, hij was nog als vanouds in staat simplistisch zijn kijk op de actualiteit te verwoorden.
Donkerblond-achtig, een beetje onbestemde haarkleur. Ik mag hopen dat ik gauw helemaal grijs ben.quote:
Jij bent toch blond?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef Soury het volgende:
Oh ik vond nog een pasfoto met pikzwart haar !!! Best leuk
Ja hoor, ik ben nog lang niet grijsquote:
Dan moet het wel heel onbestendig zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Donkerblond-achtig, een beetje onbestemde haarkleur. Ik mag hopen dat ik gauw helemaal grijs ben.
Dat heet toch peper en zout?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel onbestendig zijn![]()
Er zijn volgens mij niet veel mensen die hopen dat ze snel mogelijk helemaal grijs zijn.
Peper en zout is inderdaad onbestendig bruinachtig met grijsquote:
Het had kunnen zijn dat je een ander kleurtje had dan toenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nog lang niet grijs![]()
Ik zit nu naar Berendien uut Wisp te kijken... da's vast van voor jouw tijd
zoiets ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peper en zout is inderdaad onbestendig bruinachtig met grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |