ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud opgedroogt bier meurt nog meerquote:
Oude koffie meurt welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud bier meurt nog meer
Dan heb je waardeloos bier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud bier meurt nog meer
heb totaal geen verstand van bier vind dat zo goor he als het moet geef me dan maar een lekker wit wijntjequote:
Beter kom jij niet op een Fok! meet, met je anti-bier gelul.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga maar eens met je neus in een glas bier pietje het meurt, en oud opgedroogt bier meurt nog meer
nou weet je me geheim, ik blijf thuis omdat jullie allemaal bier drinkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter kom jij niet op een Fok! meet, met je anti-bier gelul.
Ik moest mijn best doen om niet over me nek te gaan na een avond stappen toen ik nog thuis woonde.quote:
Je komt niet op meets omdat je niet wil dat wij weten hoe jij er uit ziet. Dat was iedereen al duidelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou weet je me geheim, ik blijf thuis omdat jullie allemaal bier drinken
Was jij zo'n clubmuis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest mijn best doen om niet over me nek te gaan na een avond stappen toen ik nog thuis woonde.
Ieuwwwww de koffie al uren op dat warmplaatje
Niemand vindt bier écht lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef mootie het volgende:
Als klein kind het schuim van papa's biertje proeven, dat vond ik altijd zo tof!
Smaakt natuurlijk heel goor, maar toch.
Daar begon de ellende mee bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef mootie het volgende:
Als klein kind het schuim van papa's biertje proeven, dat vond ik altijd zo tof!
Smaakt natuurlijk heel goor, maar toch.
Nou een goed zwaar bier gaat er hier echt wel omwille van de smaak in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand vindt bier écht lekker.
Er zijn redenen om bier te drinken die het smaakgevoel overstemmen.
Was ja nu een huismuis, daar ben ik wel tevreden meequote:
Waar hebben we het dan over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou een goed zwaar bier gaat er hier echt wel omwille van de smaak in.
Lekker tevreden thuis zuur zitten pruimen, ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ja nu een huismuis, daar ben ik wel tevreden mee
Ik drink ook eigenlijk nog maar zwaardere biertjes. Kasteelbier is mijn favo. Met een amsteltje doe je mee geen plezierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou een goed zwaar bier gaat er hier echt wel omwille van de smaak in.
Bier is ontstaan omdat het water te vies was om te drinken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand vindt bier écht lekker.
Er zijn redenen om bier te drinken die het smaakgevoel overstemmen.
Gorgonzolaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |