Jezus wat kan ik me ergeren aan dit soort volk. Godverdomme man, als jij nou eens één keer in je hele leven die ogen van je goed gebruikt, om van al die lettertjes woorden te maken, die een zin vormen, dan had je gelezen dat lager bieden dan 210 geen zin heeft.quote:
quote:
quote:Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
Doe dan lady-wrb een plezier, maar goed dat moet jij wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef pancharlie het volgende:
Kick hem maar voor vandaag !
Als er begin volgende week nog geen beter bod is dan gaat hij gewoon weg via zo'n recycle website.
Mwah, eerlijk gezegd zou ik dan ook gewoon aan zo'n site verkopen. Net als mensen die 1 euro meer gaan bieden... Dan aan degene die overboden is ipv aan een redelijk kansloze minimale bieder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Doe dan lady-wrb een plezier, maar goed dat moet jij weten
Tja... ik gun het "een persoon" liever, dan zo'n site. Maar dat blijft mijn meningquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Mwah, eerlijk gezegd zou ik dan ook gewoon aan zo'n site verkopen. Net als mensen die 1 euro meer gaan bieden... Dan aan degene die overboden is ipv aan een redelijk kansloze minimale bieder.
@ts, probeer het anders ook ff op tweakers... denk dat je daar meer kans maakt
Hehe, ik gun het ze allebei niet echt dan... Njah, kwestie van gevoel denk ik. Als zo'n persoon oprecht overkomt en niet vele meer kan bieden dan ok, als zo'n persoon voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten dan niet. Anyway, it's up to the tsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef strontboer het volgende:
[..]
Tja... ik gun het "een persoon" liever, dan zo'n site. Maar dat blijft mijn mening![]()
Tweakers is idd ook een goeie, zeker het proberen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |