Al naar de dierenarts geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
fipo !
onze poezel is nog steeds binnen
Ja, ze heeft ABquote:
quote:
Haha gezellig voor zequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanavond een avondje met vriendinnen maar totaal geen zin
quote:
Dat komt vast wel als je er eenmaal bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanavond een avondje met vriendinnen maar totaal geen zin
Ow, die club.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 zijn zwanger, 2 net getrouwd en 2 hebben kinderen![]()
Ik loop zwaar achter in die groep
Is dat dan ook de reden dat je er geen zin in hebt, omdat jij dat ook allemaal graag zou willen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 zijn zwanger, 2 net getrouwd en 2 hebben kinderen![]()
Ik loop zwaar achter in die groep
Goed hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat komt vast wel als je er eenmaal bent.Effe lekker afleiding. Hoe ist verder?
Ja, komt elke keer weer terugquote:
Ook, maar ook omdat zij totaal in hun eigen "gezinnetjes"-wereld zitten, en niet door lijken te hebben dat het voor mij soms confronterend isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat dan ook de reden dat je er geen zin in hebt, omdat jij dat ook allemaal graag zou willen?
Begrijpelijk dat het voor jou confronterend is en jammer dat ze dat zelf niet door hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Ook, maar ook omdat zij totaal in hun eigen "gezinnetjes"-wereld zitten, en niet door lijken te hebben dat het voor mij soms confronterend isEn als ik dan wel eens semi-serieus zeg dat ik eventueel wel alleen een kind zou willen, zonder partner, dan vinden ze dat belachelijk enzo...
Ben je nog niet geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die kan ik wel gebruiken ja![]()
Ow ja.ik ging de honden uitlaten
That's the spirit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik kan wel blijven mokken maar dat helpt niet![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die kan ik wel gebruiken ja![]()
Ow ja.ik ging de honden uitlaten
Ja, het komt vast ooit goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's the spirit!Voor jou vallen de dingen vast een keer helemaal op hun plaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Tombo, wacht maar tot zij dalijk allemaal gescheiden zijn en alleen zitten met die kids![]()
En mensen met kinderen praten nou eenmaal echt vaak alleen maar daarover, zeker als ze met meer zijn![]()
Zelfs die ouwe wijven op mn werk, allemaal volwassen kids hebben ze, en ze kunnen echt nergens anders over praten![]()
![]()
Ook best sneu.
Mn vader zei gewoon gister "dat ik wel eens op mocht schieten met een man vinden als ik een neefje/nichtje voor mn neefje wilde maken"quote:Mijn ouders hebben zat andere hobbies gelukkig![]()
Alhoewel ze toen er net kleinkinderen waren wel heeeeeeeeel erg into de kleinkinderenpraat waren. Maar daar is het nieuwe inmiddels ook wel vanaf goddank
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het komt vast ooit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |