quote:
Jammer, maar te begrijpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef NrTH het volgende:
Ik word met enige regelmaat gevraagd voor de beste kliekjes van Fok!.
Helaas voor hun heb ik hier geen zin in, mijn kwaliteit kan ik niet in een kliekje gaan stoppen, dat is voor iedereen om van te genieten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jongens en meisjes apart, de meisjes gaan met mij mee !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef DjinN het volgende:
ik maak ook een kliekje!Tuurlijk wel, jij bent een meisje, dat doet het vaak goed bij Fok!ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeujquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag
wie wil er bij het radiokliekje? [ afbeelding ]
Hi ich bin Pommetje und es freut mich dich kennen zu lernen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben een kliekje in m'n eentje, heb nog niemand gevonden die aan mijn hoge standaarden voldoet.
aldus de gemiddelde Limburgerquote:"Hihi! Jij hoort er niet bij want je ziet eruit als een achtergestelde allochtoon en ik mag je sowieso niet vanwege je buitenlandse naam want ik ben stiekem een verwende xenofobische rijkeluiskind jawel!
Maar dat neemt niet weg dat ik gezellig en sympathiek kan zijn!"
Kliekjesvorming, leek me toch vrij duidelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar serieus Beach, iedereen weet dat je het over onz-radio hebt.
Wat is er precies mis in jouw ogen en wat probeer je hiermee te bereiken ?
Eenzaam zul jij zijn zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef Isambard het volgende:
Ik vorm mijn eigen kliekje en niemand mag zich daar bij aansluiten :}
Ik wist niet eens waar het over ging, totdat ik ONZ radio zag staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
Wat een bloedserieuze reacties allemaalraakt mensen wel diep blijkbaar
waarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar het over ging, totdat ik ONZ radio zag staan.
Dan laten we samen een Kliek vormenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef DeLuna het volgende:
Vroeger hoorde ik bij een kliekje genaamd de 'ONZ SCkliek' maar Yvonne heeft dat afgekapt dus nu ben ik weer een einzelganger.
autistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Ik heb net kliekjes gegeten. Kliekjes.
Sowieso eten na 24 uur niet eten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jongens en meisjes apart, de meisjes gaan met mij mee !
Ik wil wel hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:21 schreef yoppiesaus het volgende:
niemand wil met mij in mn supakliek
[ afbeelding ]
al die onz-radio homo's die nu overal nohomo lopen te roepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef Ragboer het volgende:
Kliekjes...We zijn een grote Fok!-familie.
Liefde voor jullie allemaal
(nohomo)
flikker op zemmelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef Ragboer het volgende:
Kliekjes...We zijn een grote Fok!-familie.
Liefde voor jullie allemaal
(nohomo)
Echte bazen / bazinnen eten 5 weken niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Ik heb net kliekjes gegeten. Kliekjes.
Sowieso eten na 24 uur niet eten.
In een van de bovenstaande posts. Maar mocht je last hebben van kliekjes, stel je niet aan, overal in de wereld zijn kliekjes. Een kliekje is pas slecht als nieuwe mensen niet welkom zijn.quote:
Ik doe niks meer met die radio.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
al die onz-radio homo's die nu overal nohomo lopen te roepen
Neen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |