abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94721923
Ik was gelukkig wel gewoon bereikbaar. Morgen een Lexus RX400h :7 (en een Polo bluemotion..)
pi_94722642
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Fleauris het volgende:
Ik was gelukkig wel gewoon bereikbaar. Morgen een Lexus RX400h :7 (en een Polo bluemotion..)
Wel verantwoord bezig :P

Hopelijk woensdag weer werken. Laatste tijd nogal druk dus max. 1x per week aan het werk :(
pi_94722968
heeft iemand dat wel eens gehad dan, 2.45u reizen naar z'n eerste adres?
pi_94723352
Zo rond de 2 uur wel een aantal keer ja.
pi_94724010
Hee, ik lees hier al een tijdje mee, en heb mezelf nu ook maar aangemeld :P Ik ben nu 2 weken werkzaam als hiker bij Easyway zoals de meeste volgens mij die hier actief zijn. Ik kan morgen ook weer lekker aan het werk, van Rotterdam naar Barneveld in een golf en dan van Bunschoten naar Barneveld in een caddy ;( .
pi_94724263
Vandaag voor college vier uurtjes gewerkt.
Breukelen - Zeist in een Peugeot 507. Reed niet oncomfortabel maar versnellingsbak schakelde niet fijn. Zowel niet in automaat als handgeschakeld. Had trouwens flippers achter het stuur, was wel grappig. Daarna weer terug in een 5007 wat prima ging.

Morgen maar liefst 4 ritten.
Badhoevedorp - Almere (Peugeot 207)
Lelystad - Hoofddorp (Renault Megane)
Rijsenhout - Hoofddorp (VW Transporter)
Hoofddorp - Almere (Peugeot 307)

Helaas qua auto's niet bijzonder maar toch weer lekker kilometers + uren maken.

Morgen toevallig iemand die in Almere aan het werk is?
  maandag 28 maart 2011 @ 18:41:12 #277
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_94724924
Zo te zien was er dus wel genoeg werk hierzo maar komt het gok ik door die storing van t-mobile dat ik niets heb gehoord.
pi_94725204
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef CvHof het volgende:
Vandaag voor college vier uurtjes gewerkt.
Breukelen - Zeist in een Peugeot 507. Reed niet oncomfortabel maar versnellingsbak schakelde niet fijn. Zowel niet in automaat als handgeschakeld. Had trouwens flippers achter het stuur, was wel grappig. Daarna weer terug in een 5007 wat prima ging.

Morgen maar liefst 4 ritten.
Badhoevedorp - Almere (Peugeot 207)
Lelystad - Hoofddorp (Renault Megane)
Rijsenhout - Hoofddorp (VW Transporter)
Hoofddorp - Almere (Peugeot 307)

Helaas qua auto's niet bijzonder maar toch weer lekker kilometers + uren maken.

Morgen toevallig iemand die in Almere aan het werk is?
Je bedoelt denk ik de Peugeot 508? Die heb ik laatst handgeschakeld gehad, prima auto.
pi_94725329
Flippers vind ik maar niets, als het dan toch een automaat is moet je die ook niet gaan gebruiken :P
pi_94725445
Ja klopt, was 508 en 5008.
Flippers vond ik in deze auto beetje raar staan. Hij reed inderdaad prima, alleen de automaat schakelde laat en niet soepel. Was er een van een maandje oud, vond hem er ook best mooi uitzien, zowel van buiten als binnen.
pi_94730553
quote:
Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef BAC92 het volgende:
Hee, ik lees hier al een tijdje mee, en heb mezelf nu ook maar aangemeld :P Ik ben nu 2 weken werkzaam als hiker bij Easyway zoals de meeste volgens mij die hier actief zijn. Ik kan morgen ook weer lekker aan het werk, van Rotterdam naar Barneveld in een golf en dan van Bunschoten naar Barneveld in een caddy ;( .
Welkom :) De club wordt steeds groter.

Even over inchecken in de trein: ik kan het me niet voorstellen. Is helemaal nergens iets over in de media geweest / campagne voor gevoerd. Heb drie weken geleden ook al een conducteur gehad die zei dat je het maar beter wel kon doen om er aan te wennen. Ik vind het allemaal prima, maar ga pas inchecken als ik het meerdere keren te horen krijg. Sowieso vind ik het een totaal onzinnige handeling.
pi_94730981
Morgen Almelo - Lisserbroek in een Focus, daarna Katwijk - Almere in een LT35. Moet 'm trouwens afleveren bij de vestiging ;)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_94732714
Wie weet zien wij elkaar nog

@BAC92 welkom hier!

Ik heb morgen trouwens wel een loopdagje. Bij elkaar 65 minuten lopen.
pi_94733079
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef CvHof het volgende:

@BAC92 welkom hier!

Ik zat vandaag op 45, maar gelukkig was het weer goed. Vanochtend moest ik wel een halfuur lopen toen het nog behoorlijk koud was. Morgen ongeveer bij elkaar wederom zoiets.
pi_94733196
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef CvHof het volgende:

@BAC92 welkom hier!

Heb vandaag ook iets van 55 minuten gelopen, had gisteren een spiertje gescheurd met 't voetballen dus had het tempo van een schildpad...thank god dat 't lekker weer was :P.

Verder was 't niet zo'n bijzonder dagje. Op het privé-adres stonden ze zelfs al klaar met de sleutels.
pi_94733315
@ BAC92... Wil je in de OP?

@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_94738711
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Welkom :) De club wordt steeds groter.

Even over inchecken in de trein: ik kan het me niet voorstellen. Is helemaal nergens iets over in de media geweest / campagne voor gevoerd. Heb drie weken geleden ook al een conducteur gehad die zei dat je het maar beter wel kon doen om er aan te wennen. Ik vind het allemaal prima, maar ga pas inchecken als ik het meerdere keren te horen krijg. Sowieso vind ik het een totaal onzinnige handeling.
Ik vind het ook een beetje vaag, die conducteur kon namelijk wel gewoon zien dat ik een studenten-OV had.... Ik kan er trouwens ook niks over vinden op de NS of DUO-site...
pi_94738993
Is het trouwens erg lastig om in Almere op de juiste plek te parkeren? Volgens mij moet je nog even om het gebouw heenrijden en dan achterom rijden (dat krijg ik tenminste half duidelijk uit de info). Ervaringsdeskundigen zullen er hier genoeg zijn :P
pi_94739146
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Is het trouwens erg lastig om in Almere op de juiste plek te parkeren? Volgens mij moet je nog even om het gebouw heenrijden en dan achterom rijden (dat krijg ik tenminste half duidelijk uit de info). Ervaringsdeskundigen zullen er hier genoeg zijn :P
Nee, de rotonde driekwart nemen, dan meteen rechts en het hek links van het gebouw inrijden. Dan de tweede ingang nemen en je zit in de garage.
pi_94740604
OK, thanks :)

Ik vind het vast wel :P
  maandag 28 maart 2011 @ 23:14:46 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_94742902
Het staat ook wel aangegeven met borden, waar de EW en AR hikers moeten parkeren.
#26 || Luciano da Silva
pi_94743992
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:

@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry. :P
Als je wilt mag je mij ook wel even in de eerste post zetten, regio Ede (weet niet precies hoe die genoemd wordt, kan ook Veenendaal zijn).
pi_94744703
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:

Ja is goed! ik ben hiker in de regio Rotterdam!
pi_94746893
Ik check altijd in met mn OV. Eigenlijk zonder der echt bij na te denken, want meestal loop je toch langs zo'n paal. Daarnaast wordt ik tot nu toe iedere werkdag wel ergens gecontroleerd, scheelt toch weer gezeik :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:59:09 #295
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_94750464
Iemand al spoedritjes voor vandaag?
pi_94752970
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 08:59 schreef ajaxcruijff het volgende:
Iemand al spoedritjes voor vandaag?
Bijna iedereen is aan het werk volgens mij. Ik heb net mn eerste auto afgeleverd in Nieuwegein. Op naar Nijkerk.
pi_94753117
Ik ben denk ik klaar voor deze maand. Zit nog hard te twijfelen of ik donderdag zal gaan werken, maar de studie wil ook aandacht :P
pi_94754628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben denk ik klaar voor deze maand. Zit nog hard te twijfelen of ik donderdag zal gaan werken, maar de studie wil ook aandacht :P
Same here, volgende week tentamens dus nu in een dik sociaal isolement.
pi_94759630
Mijn werk voor vandaag zit er ook weer op, zit nu in de trein naar huis. Prima dagje opzich, alleen heb bij mn eerste rit wel wat vertraging opgelopen door file en een ongeluk richting afoort, dus ben omgereden. Uiteindelijk netjes de auto afgeleverd en toen de caddy opgehaald, deze was trouwens nog best netjes en reed prima, hij is alleen niet vooruit te branden haha.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:05:47 #300
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94760391
Ik stond vast bij Amersfoort, was nog niet eens fatsoenlijk ingevoegd haha. Verder zit de eerste rit erop, wat een prachtig werk. Morgen weer 2 ritten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')