Wel verantwoord bezigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Fleauris het volgende:
Ik was gelukkig wel gewoon bereikbaar. Morgen een Lexus RX400h(en een Polo bluemotion..)
Je bedoelt denk ik de Peugeot 508? Die heb ik laatst handgeschakeld gehad, prima auto.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef CvHof het volgende:
Vandaag voor college vier uurtjes gewerkt.
Breukelen - Zeist in een Peugeot 507. Reed niet oncomfortabel maar versnellingsbak schakelde niet fijn. Zowel niet in automaat als handgeschakeld. Had trouwens flippers achter het stuur, was wel grappig. Daarna weer terug in een 5007 wat prima ging.
Morgen maar liefst 4 ritten.
Badhoevedorp - Almere (Peugeot 207)
Lelystad - Hoofddorp (Renault Megane)
Rijsenhout - Hoofddorp (VW Transporter)
Hoofddorp - Almere (Peugeot 307)
Helaas qua auto's niet bijzonder maar toch weer lekker kilometers + uren maken.
Morgen toevallig iemand die in Almere aan het werk is?
Welkomquote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef BAC92 het volgende:
Hee, ik lees hier al een tijdje mee, en heb mezelf nu ook maar aangemeldIk ben nu 2 weken werkzaam als hiker bij Easyway zoals de meeste volgens mij die hier actief zijn. Ik kan morgen ook weer lekker aan het werk, van Rotterdam naar Barneveld in een golf en dan van Bunschoten naar Barneveld in een caddy
.
Ik zat vandaag op 45, maar gelukkig was het weer goed. Vanochtend moest ik wel een halfuur lopen toen het nog behoorlijk koud was. Morgen ongeveer bij elkaar wederom zoiets.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef CvHof het volgende:
Wie weet zien wij elkaar nog
@BAC92 welkom hier!
Ik heb morgen trouwens wel een loopdagje. Bij elkaar 65 minuten lopen.
Heb vandaag ook iets van 55 minuten gelopen, had gisteren een spiertje gescheurd met 't voetballen dus had het tempo van een schildpad...thank god dat 't lekker weer wasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef CvHof het volgende:
Wie weet zien wij elkaar nog
@BAC92 welkom hier!
Ik heb morgen trouwens wel een loopdagje. Bij elkaar 65 minuten lopen.
Ik vind het ook een beetje vaag, die conducteur kon namelijk wel gewoon zien dat ik een studenten-OV had.... Ik kan er trouwens ook niks over vinden op de NS of DUO-site...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Panthera. het volgende:
[..]
WelkomDe club wordt steeds groter.
Even over inchecken in de trein: ik kan het me niet voorstellen. Is helemaal nergens iets over in de media geweest / campagne voor gevoerd. Heb drie weken geleden ook al een conducteur gehad die zei dat je het maar beter wel kon doen om er aan te wennen. Ik vind het allemaal prima, maar ga pas inchecken als ik het meerdere keren te horen krijg. Sowieso vind ik het een totaal onzinnige handeling.
Nee, de rotonde driekwart nemen, dan meteen rechts en het hek links van het gebouw inrijden. Dan de tweede ingang nemen en je zit in de garage.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Is het trouwens erg lastig om in Almere op de juiste plek te parkeren? Volgens mij moet je nog even om het gebouw heenrijden en dan achterom rijden (dat krijg ik tenminste half duidelijk uit de info). Ervaringsdeskundigen zullen er hier genoeg zijn
Als je wilt mag je mij ook wel even in de eerste post zetten, regio Ede (weet niet precies hoe die genoemd wordt, kan ook Veenendaal zijn).quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
@ BAC92... Wil je in de OP?
@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry.
Ja is goed! ik ben hiker in de regio Rotterdam!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
@ BAC92... Wil je in de OP?
@ Mallet, ik vraag me nu al tijden af wat jou UI betekent, even off topic, sorry.
Bijna iedereen is aan het werk volgens mij. Ik heb net mn eerste auto afgeleverd in Nieuwegein. Op naar Nijkerk.quote:
Same here, volgende week tentamens dus nu in een dik sociaal isolement.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben denk ik klaar voor deze maand. Zit nog hard te twijfelen of ik donderdag zal gaan werken, maar de studie wil ook aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |