Idd, maar wél een gefundeerde schatting. Ik weet dat het off-topic is, dus ik zal hier verder niet al teveel op doorgaan.quote:
Dat is zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
In principe binnen de NAVO niet echt he.
Als een lid van de NAVO aangevallen wordt door een andere natie dan zijn de overige landen verplicht om te helpen.
Dus als je lid van de NAVO bent en geen leger hebt dan helpen andere landen je en als je lid van de NAVO bent en geen leger hebt en een ander land van de NAVO wordt aangevallen dan help je bv met opvang van slachtoffers/eten/medicijnen whatever.
Of mag je niet bij de NAVO als je geen leger hebt?
Bij de VN is dat niet zo, ik denk dat je de NAVO bedoelt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
In principe binnen de VN niet echt he.
Als een lid van de VN aangevallen wordt door een andere natie dan zijn de overige landen verplicht om te helpen.
Dus als je lid van de VN bent en geen leger hebt dan helpen andere landen je en als je lid van de VN bent en geen leger hebt en een ander land van de VN wordt aangevallen dan help je bv met opvang van slachtoffers/eten/medicijnen whatever.
Of mag je niet bij de VN als je geen leger hebt?
Dat heb ik gisteren "live" zitten kijken:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:12 schreef horned_reaper het volgende:
Enorme energie centrale in Libië staat op dit moment in lichten laaien!
Wat een smeerlappen zijn het toch ook.quote:Het bewind in Libië heeft een staakt- het-vuren afgekondigd. Het gaat met onmiddellijke ingang in, zei de minister van Buitenlandse Zaken. Hij zei ook dat er hulp komt voor de burgers die het slachtoffer zijn geworden van geweld.
Duidelijk NAVO wat hij beschrijft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de VN is dat niet zo, ik denk dat je de NAVO bedoelt?
Gastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
In principe binnen de VN niet echt he.
Als een lid van de VN aangevallen wordt door een andere natie dan zijn de overige landen verplicht om te helpen.
Dus als je lid van de VN bent en geen leger hebt dan helpen andere landen je en als je lid van de VN bent en geen leger hebt en een ander land van de VN wordt aangevallen dan help je bv met opvang van slachtoffers/eten/medicijnen whatever.
Of mag je niet bij de VN als je geen leger hebt?
Libië is een uitstekende trainingssituatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
Dat zijn samen dus 65 toestellen die je niet kunt gebruiken voor andere missies. Dan blijven er 7 over waarvan enkele ook een opleidingstaak moet vervullen (F-16B), hoeveel dit er zijn weet ik niet precies.
quote:Update 18:48 Het Amerikaanse leger maakte zojuist bekend dat het amfibievoertuigen richting Libië stuurt om de voorbereidingen voor militair ingrijpen te ondersteunen.
Volgens mij is er maar één relatief groot land dat niet bij de VN zit en dat is de Westelijke Sahara.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Bolter het volgende:
[..]
Gast. Iedereen is ongeveer lid van de VN. Tenzij je zware politieke problemen hebt of je land bestaat net drie weken
.
En de westerlijke Sahara dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Ulpianus het volgende:
Kosovo
Taiwan
Vaticaan
Dat zijn de enige 3 landen die niet bij de VN zitten.
Vast wel. Moet je wel om de tien minuten naar reclame kijken. Kijk liever naar Aljazeeraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef vosss het volgende:
Is die speech van Obama live te zien op CNN?
Voor zover ik op de kaart kan zien zitten Libanon, Vaticaan, Westelijke Sahara en de Zuidpool als enige niet bij de VNquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En de westerlijke Sahara dus![]()
[ afbeelding ]
Libanon sinds de oprichting.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Voor zover ik op de kaart kan zien zitten Libanon, Vaticaan, Westelijke Sahara en de Zuidpool als enige niet bij de VN
Vreemde kaart dan van Wikipediaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Ulpianus het volgende:
Libanon zit er sowieso wel bij. Die zitten op het moment zelfs in de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |