QFT.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit klinkt heel raar, na SQ's opmerking over kleffe potten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Holyme het volgende:
duimen voor Dico dan, en veel plezier morgen! Koffers al vol met lak? Ik heb zo'n beeld voor me van enorme koffers met makeup en dan jij met 5 sets kleren over elkaar om 't allemaal maar mee te krijgen
Ik heb veel kleding en sieraden gekocht en wat makeup! Geen enkel lakje nogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Holyme het volgende:
duimen voor Dico dan, en veel plezier morgen! Koffers al vol met lak? Ik heb zo'n beeld voor me van enorme koffers met makeup en dan jij met 5 sets kleren over elkaar om 't allemaal maar mee te krijgen
Oeh leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en yay
Maandag de 28ste staat vast, ik ga make-overs doen op de beautybeurs in de jaarbeurs
heeft hij altijd de auto mee? Da's wel matig...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijkmet kilo's aan post op de fiets
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
OH YEAH I HAZ WON GIVEAWAY
[ afbeelding ]
ja, is het goed spul?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren trouwens 2 lipstains gehaald van NYC en ik baal echt dat ik eerder die dure van max factor had gekocht. Deze zijn veel tofferder!
Yep normaal geen probleem maar goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft hij altijd de auto mee? Da's wel matig...
oh sorry, ik zit weer te diep in fok-modusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh kakkie.
edit: ik zie geen kikker.
Ja ik vermoedde al zoiets hahaha. Waarom regent het trouwens? Ik wilde jouw bier komen opzuipenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, ik zit weer te diep in fok-modus
kicke debs!
Wootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
OH YEAH I HAZ WON GIVEAWAY
[ afbeelding ]
Ik ben van suiker en drink niet zo veelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
het regent een beetje en ik heb 3 kratjes.
Ik denk er nog ff over naquote:
Spannend!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiii! Sollicitatie ging wel goed, hoor vandaag nog of ik het geworden ben.
stuur maar een sms als je er uit bent dan. Je bent iig welkom!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na. Sowieso draait de wasmachine nog en die moet klaar zijn eest!
Dat vinnik liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stuur maar een sms als je er uit bent dan. Je bent iig welkom!
Waar heb je naar gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiii! Sollicitatie ging wel goed, hoor vandaag nog of ik het geworden ben.
Front desk bij een hotel... Dus telefoontjes aannemen, mensen helpen met inchecken enzo... Maja hoop dat ik het word maar het is echt een twijfelgfeval. Ik had gezegd dat ik in augustus weer naar Nl zou gaan en de manager vond het wel tof dat ik dat zei, ik was iig eerlijk. Maar hij heeft iemand nodig voor een langere tijd en juli/augustus is het daar superdruk. Dus ben benieuwd.quote:
Tof baantje wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Front desk bij een hotel... Dus telefoontjes aannemen, mensen helpen met inchecken enzo... Maja hoop dat ik het word maar het is echt een twijfelgfeval. Ik had gezegd dat ik in augustus weer naar Nl zou gaan en de manager vond het wel tof dat ik dat zei, ik was iig eerlijk. Maar hij heeft iemand nodig voor een langere tijd en juli/augustus is het daar superdruk. Dus ben benieuwd.
aaah, boequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga Sjaan even voeren en m'n nagels lakken en bedenken wat we vanmiddag gaan doen, Sjaantje heeft a headache
Jij weet niet zoveel hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tof Deb!Volgens mij heb ik daar ook aan mee gedaan
. Maar het zijn er zoveel, dat ik het ook zomaar mis kan hebben
. Maar volgens mij heb ik wel die middelste lak
. Maar kan ik ook mis hebben
.
Mijn marktplaats-faal wordt een steeds grotere faal op de manier dat je het niet wil hebben
Technisch gezien is het weekend en dan draai ik op halve krachtquote:
quote:
Heb je de zombie serie al gekekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb deze afleveringen van the bb theory allemaal al gezien
Ja.. Ik ook... Maar wat moet ik anders kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb deze afleveringen van the bb theory allemaal al gezien
ik snap het wel meisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]sorry!!! Maar ik HAAT regen. Heul erg. En als ik bij jou ben wil ik niet maar 2 biertjes kunnen drinken
.
ik heb het bij deze nog niet gemerkt, mijn lippies zijn knalfuchsiaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef expiratorial het volgende:
@SQ, zijn die stains van nyc een beetje nice?
ben zelf ook niet kapot van die van m factor, mn onderlip is veel roder dan de bovenste als ik m op heb
Maar ik wil bier en een excuus om te rokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap het wel meisover een paar maandjes woon je kei dichtbij!!
Biertje drinken in de stad, zal zo wel een keer naar huis komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
je mag altijd in het logeerbed
waar is orbeatle?
Ja nee das teveel gedoequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
als je het logeerbed neemt ken je ook de auto pakken
Mopperkont van mequote:
Als je niet in Ehv had gewoond, was ik met alle plezier je bier op komen drinken!quote:
Dan heb ik pech!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan heb ik al afgesproken bij moppie en colt!
Overal in NL!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef milka82 het volgende:
Regen,waar?! Waarom is er geen ruk op de tv,tis goddomme vrijdagavond!
Maar Reese kun je in NL krijgen en Peanut Butter M&M's vrijwel niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ dico reeses zijn nog veel lekkerder dan de peanut butter m&m 's
Reese is wel okay, maar die heb je idd in NL. Maar oeh deze pretzel M&m'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar Reese kun je in NL krijgen en Peanut Butter M&M's vrijwel niet.
Die Pretzel M&M's ken je die een zakske meenemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Reese is wel okay, maar die heb je idd in NL. Maar oeh deze pretzel M&m's*sjaan trekt zojuist de zak weer open* OMNOMNOMNNOM!
America Todayquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:16 schreef buzzwheedle het volgende:
heb reeses nog nooit gevonden en peanut butter m&m s verkopen e hier gewoon op schiphol
Sjaan gooit nog wel een extra zakkie in der koffertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die Pretzel M&M's ken je die een zakske meenemen?
het meeste kan me gestolen wordenquote:
Graag, dan maak ik m'nquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjaan gooit nog wel een extra zakkie in der koffert
bwhahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef buzzwheedle het volgende:
wanneer is de dico is etrug uit amerika meet met lekkere eetsels
JAAAAAAA nou wil ik die meteen weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
ze kan er al wat van met die oreo bommen
Echt als ik terug kom zit mijn koffer vol met m&m's en reese en koekjes en goldfish en en enquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JAAAAAAA nou wil ik die meteen weer!
ik wil wel wat noms, verras me maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan heeft nog ruimte zat in den koffert, dus als mensen nog noms willen moet je het nu roepen dan gaan we straks zeh noms halenDus mail maar dooooooooor
*stopt nog een zooit m&m's in der bakkes*
Peanutbutter, pretzel, dark chocolate, almond, melk, pinda, en ze hebben nu ook met paaseikleurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef Debsterr het volgende:
Wat voor hippe M&M variaties zijn er allemaal?
Nee man die zijn ranzigquote:
Stuur mailtje naar Sjaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil wel wat noms, verras me maar![]()
iig echte amerikaanse dingen vind ik leuk
![]()
ik hou van eh, alles?(okay, niet van spekkies en marshmallows e.d.)
ohja, ms. butterworth stroop!!![]()
en verder chocoladenoms en chipsnoms hou ik van
geloof me, dat wil je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook in amerika wonen en hele dag noms kopen
HF !!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
Wij komen net van de Gooise Vrouwen
Wat een heerlijke feelgood film
Nu lekker in de kroeg met mijn dinnie
heb ook 3 maanden in amerika rondgetoerd , er kwam zo'n 10 kilo meer van mij terug als dat er heen gingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook in amerika wonen en hele dag noms kopen
ik ben bang dat er in mijn geval 2 mirjam's terugkomen, dus wat dat betreft is het verder maar goed dat ik er niet woon hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
heb ook 3 maanden in amerika rondgetoerd , er kwam zo'n 10 kilo meer van mij terug als dat er heen ging
peanutbutter, reeses, hershey, pancakes and so much more mmmmmmmmmmmm
en gelijk heb je, bwhahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Diconnected het volgende:
mijn motto om hier af te vallen is ook niet gelukt, ik geniet er nu maar van en ga wel afvallen als ik in NL ben![]()
mijn idee, toen ik terug kwam taalde ik niet meer naar al die zooi, alleen maar een lekkere bruine boterham met kaasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:48 schreef Diconnected het volgende:
mijn motto om hier af te vallen is ook niet gelukt, ik geniet er nu maar van en ga wel afvallen als ik in NL ben![]()
En als je een broodje bestelt krijg je er frietjes bijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
en als je in amerika een salade bestelt gooien ze er een soeplepel dressing overeuropa
of chipsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En als je een broodje bestelt krijg je er frietjes bij
erm, ja, iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:24 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend zou om 21 uur hier zijn. Belt hij om 21.10 op dat hij wat later is omdat hij zich nog even op wil frissen. Het is 20 minuten rijden en hij is er nog steeds niet. Ik sta op het punt om te smsen dat-ie maar thuis blijft
als ik me van top tot teen in de schmink zet, ben ik zelfs nog sneller klaar dan hijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef buzzwheedle het volgende:
het is half elf, weet niet wat hij onder opfrissen verstaat bij mij gaat dat sneller
malm is goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net een begin gemaakt met het inruimen van m'n malm makeuptafel
dan heb ik ineens best weinig makeupperts, daar kan nog meer bioj![]()
Stashpics!! Stashpics!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net een begin gemaakt met het inruimen van m'n malm makeuptafel
dan heb ik ineens best weinig makeupperts, daar kan nog meer bioj![]()
Ja, daarom ben ik ook zo pissed nu!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef buzzwheedle het volgende:
het is half elf, weet niet wat hij onder opfrissen verstaat bij mij gaat dat sneller
erm, ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, zijn er nog requests voor een foto-tutorial?? Ik heb zin om er dit weekend weer eentje te maken voor onze SC-chicks als daar behoefte aan is
Oh god... dat moet volgens mij in filmpjes-vorm... Ik ga eens even kijken wat ik kan doen!quote:
Er zijn trucjes die het makkelijker maken! Maar ik weet nog niet of een filmpje me gaat lukken, dus andere ideeën zijn ook errug welkom! Sowieso, als jullie er überhaupt behoefte aan hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me wel af of een tut echt zin heeft bij zulke vragen... da's vooral een kwestie van een vaste hand hebben en rustig werken lijkt me?
Dan moet je even tot dinsdag wachten, want daar gaat een groot deel van de les van dinsdag overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik wel eens zou willen weten is, hoe je de juiste kleuren bij elkaar zoekt. Want dat vind ik nog wel eens heel lastig!
ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je even tot dinsdag wachten, want daar gaat een groot deel van de les van dinsdag over
wat ik altijd doe is mijn ooglid strak trekken met een vinger, en dan in stukjes het lijntje maken. Dus niet in 1 keer proberen maar met korte streepjes zo dicht mogelijk op je wimperlijn doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er zijn trucjes die het makkelijker maken! Maar ik weet nog niet of een filmpje me gaat lukken, dus andere ideeën zijn ook errug welkom! Sowieso, als jullie er überhaupt behoefte aan hebben
ah, da's al een goeie tipquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik altijd doe is mijn ooglid strak trekken met een vinger, en dan in stukjes het lijntje maken. Dus niet in 1 keer proberen maar met korte streepjes zo dicht mogelijk op je wimperlijn doen.
Doe ik idd ook altijd zo, en een geslepen potloodje werkt echt veeeel beter!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik altijd doe is mijn ooglid strak trekken met een vinger, en dan in stukjes het lijntje maken. Dus niet in 1 keer proberen maar met korte streepjes zo dicht mogelijk op je wimperlijn doen.
ik pak altijd zo'n stiftpotloodje, die zijn zachter dan gewone potloden en makkelijker te hanteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ik idd ook altijd zo, en een geslepen potloodje werkt echt veeeel beter!!
Eyeliner dan? Of...?? Stiftpotlood? Me not knows what you means..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik pak altijd zo'n stiftpotloodje, die zijn zachter dan gewone potloden en makkelijker te hanteren.
deze dingen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eyeliner dan? Of...?? Stiftpotlood? Me not knows what you means..
Ik vind het zo jammer dat je daar nooit meer een puntje aan krijgt, nadat je m voor de 1ste keer hebt gebruikt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik vind ze persoonlijk echt ideaal!
ja ik haat puntjes, ik ben een chunky type, dus ik zit er niet mee... ik hoef geen mesdunne lijnen, als je weet hoe je het potlood moet hanteren ziet het er nooit overdone uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je daar nooit meer een puntje aan krijgt, nadat je m voor de 1ste keer hebt gebruikt...
Als je geen dunne lijntjes hoeft, zijn ze inderdaad ideaal!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik haat puntjes, ik ben een chunky type, dus ik zit er niet mee... ik hoef geen mesdunne lijnen, als je weet hoe je het potlood moet hanteren ziet het er nooit overdone uit
geniet er van!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:12 schreef Mirjam het volgende:
3 wijntjes in 3 kwartier is niet handig, wel lekker
Dat kan geregeld worden!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef Mss het volgende:
Jaaaa weer een Lindy-tut!
Ik zou wel een heftigere look willen zien, voor op stap enzo
Groenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden!
Smokey eye?
En met welke kleur het liefst?
Dan wordt het groenquote:
Dat weet je zelf heeeeeel goed IJs....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom krijg ik advertenties voor een schaamlipcorrectie?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat weet je zelf heeeeeel goed IJs....
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal straks ook even wat make-uppies uploadenkan lindy zeggen of ik het goed doe
jij leert er voor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, want ik ben de make-up-koningin
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
Hi Ladies!!
Gister was zó leuk. Dat is echt nodig gewoon af en toe ff met een vriendin lekker stappen en beppen. Nu helpt het niet dat we ook collega's zijn want het ging de helft van de tijd over werk. Maar ook over de mannelijke collega's en dat ging vantot
naar
En we hadden sjans met twee oude mannetjes
Dat zei je vorige keer ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal straks ook even wat make-uppies uploadenkan lindy zeggen of ik het goed doe
dat principe ken ik wel, ik bedoel vooral qua heftigheid van de kleurenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:
Looking pretty SQ!!
Als je het idee hebt dat het te veel wordt qua makkiage, kun je proberen qua ooglook binnen de hoek neusvleugel, buitenste ooghoek te blijven.
Wacht, ik maak zo even een tekeningetje voor je!
ik ook niet, ik pak altijd 3 kleuren blauw, 3 kleuren paars, 3 kleuren grijs, etcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Bruin met blauw.. Echt daar zou ik dus nooit opkomen! Die probeer ik !
En SQ babeNiiiiice ! Ik vind je blauwe look net heeeeeeeel erg leuk
Jup idd. Want... Zo zijn die 'potjes' ook gemaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, ik pak altijd 3 kleuren blauw, 3 kleuren paars, 3 kleuren grijs, etc
Ja, klopt, maar dat werkt niet altijd even goed bij elkaar!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup idd. Want... Zo zijn die 'potjes' ook gemaakt
nee da's dus mijn probleem... ik ben niet zo goed in subtiel, dat probeer ik een beetje te leren van anderen nuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeeeej schmink-foto's
Pretty SQ.. en nee, subtiel is het niet
Maar ik vind het leukMooi gedaan!
Heb jij nog wat nuttigs kunnen doen met dat nude-shimmer-palette?
Bij groen kan bruin ook heel goed. En bij rood ook, maar rood met zwart is ook wel heeeeeeel gaaf! Alleen dat is niet echt iets voor overdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ok welke kleuren passen dan goed bij rood en/of groen ?Want ik kan niks mixen behalve grijs met groen.. grijs met blauw... grijs met rood..
Oeh *benieuwd is*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Voorbeeldje gemaakt even snel van een blauw/bruine oogmake-up. Moment, even op de computer zetten en uploaden!
Groen met bruin en goudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ok welke kleuren passen dan goed bij rood en/of groen ?Want ik kan niks mixen behalve grijs met groen.. grijs met blauw... grijs met rood..
Nee, nu!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef Mss het volgende:
Ik ga binnenkort eens foto's maken van mijn make up stash
He? Das lullig...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
mondieu...
er wordt hier in de wijk een sponsorweekend georganiseerd volgende week voor de uitbouw van het buurthuis. Ik zou de winkeliers in onze grote winkelstraat gaan benaderen om te sponsoren, daar had ik een plan voor gemaakt en zou daar zo'n 2000 euro mee op kunnen halen. Omdat ik fulltime werk had ik al aangegeven dat dat mij waarschijnlijk niet voor het weekend gaat lukken allemaal, maar dat ik ze allemaal ging benaderen.
Dus. Ik wilde net mijn eerste ronde gaan lopen, zie ik de buurthuisbeheerder met een kar vol spullen lopen. Is ze dus bij ALLE winkeliers langs geweest om kleine prijsjes te vragen voor een bingo die dat weekend ook georganiseerd wordt. Ik stond echt met mijn bek vol tanden. Toen ik zei dat het dan weinig zin meer had als ik nog ging lopen zeiden ze: ja, dat was nou eenmaal afgesproken.
Ik snap er echt geen reet van. Ik dacht dat we voor die bingo wat dingetjes zouden halen als een pak koffie ofzo. En nu kan ik mijn bijdrage gewoon niet gaan leveren, ik kan moeilijk twee uur nadat zij daar geweest is voor gratis spullen, gaan vragen of die winkeliers ook nog 100 euro willen gaan sponsoren voor die actie.
Ik heb echt ff goed de P in
dat is dus het gedeelte wat ik helemaal niet snap.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
He? Das lullig...Maar hoezo was dat dan 'afgesproken'; als er ook al om sponsering rond zou worden gegaan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is dus het gedeelte wat ik helemaal niet snap.
Ik heb dat ook heel erg, ik wil me binnenkort eens verdiepen in de d-t regel want die zit er bij mij nog niet foutloos in. Ik stoor me vaak ook gruwelijk aan taalfouten. Een vriend van mij had laatst als statusupdate op facebook 'Ik heb me bachelor gehaald'. Ik heb dus bijna gereageerd met 'Vast niet in Nederlands', maar hij is al bang voor mequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg, ik wil me binnenkort eens verdiepen in de d-t regel want die zit er bij mij nog niet foutloos in. Ik stoor me vaak ook gruwelijk aan taalfouten. Een vriend van mij had laatst als statusupdate op facebook 'Ik heb me bachelor gehaald'. Ik heb dus bijna gereageerd met 'Vast niet in Nederlands', maar hij is al bang voor me.
Volgens mij ben jij een heeeeeel fijn weekend aan het houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo vanmiddag heerlijk in de tuin gewerkt en in het zonnetje gezeten. Nu koelt het af dus ga ik lekker in badje
Morgen ff stukkie cabrio rijden
Ja, snap ik... papierwerk is ook stom...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Stashpics !! Sowieso.. Pics!!
Ik ben papierwerk aan het doen![]()
![]()
![]()
Word er ongelooflijk chagrijnig van
Dat is fijn zegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef Debsterr het volgende:
Wat een toffe stashpics allemaal.
Ik heb vanmiddag heerlijk alleen door de stad geslenterd, op het terras gezeten, witte trapist gedronken en de grazia gelezen.
Dat was zeker fijnquote:
DE BRUTALITEIT!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Debsterr het volgende:
Iemand heeft me ge-unfollowd op m'n blog.
Ja man! Niet normaal meer!!quote:
Ik ben gebeurtquote:
Ik ga dan ook dadelijk een keifel kleurtje uitkiezen denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Puckzzzmega metamorfose !
Wel foto makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga dan ook dadelijk een keifel kleurtje uitkiezen denk ik
Haha, ik kan dat heel goed, verder ben ik HEEL slecht in alleen zijn. Echt heel slecht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man! Niet normaal meer!!
Vind je trouwens stoer, zo in je eentje op een terrasje!
HF !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan zo ook bieren bij fokvriendjes
puckzzz, soms is een frisse start best lekker!
En ik kan pricess-a ook niet helpen, want mijn dikke lijf past niet in een normale jeans
Daarom huppel ik heel enthousiast op mensen af met het verzoek even te beoordelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind alleen shoppen en terrassen zálig!
Kom alleen wel eens met miskopen thuis omdat er niemand bij is om me in goede banen te leiden
Ik wil met jou gaan shoppen! Dat lijkt me echt lachen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom huppel ik heel enthousiast op mensen af met het verzoek even te beoordelen.
Haha iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil met jou gaan shoppen! Dat lijkt me echt lachen!
Daarom vraag ik het juist aan vreemdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha idd
Tegen een verkoopster zou ik wel eens durven te vragen of het leuk is; maar die zeggen toch meestal jaVreemden aanspreken ben ik dan weer niet zo'n held in
Fuck; je hebt er zelfs over nagedachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het juist aan vreemdenen meestal is er wel een moeder + dochter in de buurt, die moeders bemoeien zich sowieso graag met anderen
.
Ja hoor, dat is goed! Doe ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuck; je hebt er zelfs over nagedachtI like the way you think. Volgende keer doe ik dat ook
@Lin: Jaaaaa leuk![]()
Doe jij mijn make-up als we meeten?I wants live feedback
![]()
JAH bij mij dus!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Oooooh ja Lin ik wil ook door jou opgemaakt wprden! Sowieso ga ik je natuurlijk meeslepen als ik ooit weer eens een shoot heb.
Dat is allebei prima!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Oooooh ja Lin ik wil ook door jou opgemaakt wprden! Sowieso ga ik je natuurlijk meeslepen als ik ooit weer eens een shoot heb.
En dat vind ik ook echt tof!! Dus een visagiste hoef je al niet meer te zoeken danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
JaaaEn sowieso moet je mij ook opmaken voor mijn trouw volgend jaar (ja ik hou je hier echt aan
![]()
)
Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Bring it on!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Tering, die tutorial wordt een foto-heavy post, 13 stuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |