QFT.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit klinkt heel raar, na SQ's opmerking over kleffe potten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Holyme het volgende:
duimen voor Dico dan, en veel plezier morgen! Koffers al vol met lak? Ik heb zo'n beeld voor me van enorme koffers met makeup en dan jij met 5 sets kleren over elkaar om 't allemaal maar mee te krijgen
Ik heb veel kleding en sieraden gekocht en wat makeup! Geen enkel lakje nogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Holyme het volgende:
duimen voor Dico dan, en veel plezier morgen! Koffers al vol met lak? Ik heb zo'n beeld voor me van enorme koffers met makeup en dan jij met 5 sets kleren over elkaar om 't allemaal maar mee te krijgen
Oeh leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en yay
Maandag de 28ste staat vast, ik ga make-overs doen op de beautybeurs in de jaarbeurs
heeft hij altijd de auto mee? Da's wel matig...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijkmet kilo's aan post op de fiets
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
OH YEAH I HAZ WON GIVEAWAY
[ afbeelding ]
ja, is het goed spul?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren trouwens 2 lipstains gehaald van NYC en ik baal echt dat ik eerder die dure van max factor had gekocht. Deze zijn veel tofferder!
Yep normaal geen probleem maar goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft hij altijd de auto mee? Da's wel matig...
oh sorry, ik zit weer te diep in fok-modusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh kakkie.
edit: ik zie geen kikker.
Ja ik vermoedde al zoiets hahaha. Waarom regent het trouwens? Ik wilde jouw bier komen opzuipenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, ik zit weer te diep in fok-modus
kicke debs!
Wootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Debsterr het volgende:
OH YEAH I HAZ WON GIVEAWAY
[ afbeelding ]
Ik ben van suiker en drink niet zo veelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
het regent een beetje en ik heb 3 kratjes.
Ik denk er nog ff over naquote:
Spannend!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiii! Sollicitatie ging wel goed, hoor vandaag nog of ik het geworden ben.
stuur maar een sms als je er uit bent dan. Je bent iig welkom!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na. Sowieso draait de wasmachine nog en die moet klaar zijn eest!
Dat vinnik liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stuur maar een sms als je er uit bent dan. Je bent iig welkom!
Waar heb je naar gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiii! Sollicitatie ging wel goed, hoor vandaag nog of ik het geworden ben.
Front desk bij een hotel... Dus telefoontjes aannemen, mensen helpen met inchecken enzo... Maja hoop dat ik het word maar het is echt een twijfelgfeval. Ik had gezegd dat ik in augustus weer naar Nl zou gaan en de manager vond het wel tof dat ik dat zei, ik was iig eerlijk. Maar hij heeft iemand nodig voor een langere tijd en juli/augustus is het daar superdruk. Dus ben benieuwd.quote:
Tof baantje wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Front desk bij een hotel... Dus telefoontjes aannemen, mensen helpen met inchecken enzo... Maja hoop dat ik het word maar het is echt een twijfelgfeval. Ik had gezegd dat ik in augustus weer naar Nl zou gaan en de manager vond het wel tof dat ik dat zei, ik was iig eerlijk. Maar hij heeft iemand nodig voor een langere tijd en juli/augustus is het daar superdruk. Dus ben benieuwd.
aaah, boequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga Sjaan even voeren en m'n nagels lakken en bedenken wat we vanmiddag gaan doen, Sjaantje heeft a headache
Jij weet niet zoveel hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tof Deb!Volgens mij heb ik daar ook aan mee gedaan
. Maar het zijn er zoveel, dat ik het ook zomaar mis kan hebben
. Maar volgens mij heb ik wel die middelste lak
. Maar kan ik ook mis hebben
.
Mijn marktplaats-faal wordt een steeds grotere faal op de manier dat je het niet wil hebben
Technisch gezien is het weekend en dan draai ik op halve krachtquote:
quote:
Heb je de zombie serie al gekekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb deze afleveringen van the bb theory allemaal al gezien
Ja.. Ik ook... Maar wat moet ik anders kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb deze afleveringen van the bb theory allemaal al gezien
ik snap het wel meisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]sorry!!! Maar ik HAAT regen. Heul erg. En als ik bij jou ben wil ik niet maar 2 biertjes kunnen drinken
.
ik heb het bij deze nog niet gemerkt, mijn lippies zijn knalfuchsiaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef expiratorial het volgende:
@SQ, zijn die stains van nyc een beetje nice?
ben zelf ook niet kapot van die van m factor, mn onderlip is veel roder dan de bovenste als ik m op heb
Maar ik wil bier en een excuus om te rokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap het wel meisover een paar maandjes woon je kei dichtbij!!
Biertje drinken in de stad, zal zo wel een keer naar huis komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
je mag altijd in het logeerbed
waar is orbeatle?
Ja nee das teveel gedoequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
als je het logeerbed neemt ken je ook de auto pakken
Mopperkont van mequote:
Als je niet in Ehv had gewoond, was ik met alle plezier je bier op komen drinken!quote:
Dan heb ik pech!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan heb ik al afgesproken bij moppie en colt!
Overal in NL!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef milka82 het volgende:
Regen,waar?! Waarom is er geen ruk op de tv,tis goddomme vrijdagavond!
Maar Reese kun je in NL krijgen en Peanut Butter M&M's vrijwel niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ dico reeses zijn nog veel lekkerder dan de peanut butter m&m 's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |