Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer, omdat het kan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
De naam ken ik, maar heb 't nog nooit gespeeld.quote:
Hij is op het randje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt er dan ook een nokiaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die draait niet op mijn relatief nieuwe Nokia
Tja, gek hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die draait niet op mijn relatief nieuwe Nokia
Kan ik met mijn galaxy s ook, en dan ook nog eens Angry Birds spelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ken ik er mee bellen en smsen. Oh, en Whatsappen
Ik ben toch nooit in de gelegenheid om spelletjes te spelen op m'n mobielquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik met mijn galaxy s ook, en dan ook nog eens Angry Birds spelen
Toestellen zijn nog niet eens zo slecht, maar dat achterlijke symbian is gewoon bagger als je het vergelijkt met Android of iOSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Nokia, wat een antiek merk is dat geworden in 2 jaar tijd.
idd, hopeloos verouderd allemaal... hardware gaat idd nog wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestellen zijn nog niet eens zo slecht, maar dat achterlijke symbian is gewoon bagger als je het vergelijkt met Android of iOS
Je Ipad 2 al in bestelling staan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, hopeloos verouderd allemaal... hardware gaat idd nog wel.
Neuh, die haal ik wel gewoon bij de MMquote:
Nee... eigenlijk ook nietquote:
Twijfel nog, maar denk dat ik hem toch wel wil hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die haal ik wel gewoon bij de MM.
Ik ben opgehouden met twijfelen, ik haal hem toch welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar denk dat ik hem toch wel wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |