Vrij weinigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedenk wat een zeester allemaal doet.
Iedereen heeft een levenquote:
Kom je dan wel aan je wettenlijke uren rust?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo,. eindelijk klaar met werken, en morgen weer vrolijk om half 5 opstaan
Ja, was om 19:45 officieel klaar, en hoef pas om 5:50 officieel te beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je dan wel aan je wettenlijke uren rust?
Sorry maar dit vind ik dus echt onverantwoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, was om 19:45 officieel klaar, en hoef pas om 5:50 officieel te beginnen
Hoezo? ik mag 2 keer per week minimaal 9 uur rust hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik dus echt onverantwoord
werkenquote:
Dat neemt niet weg dat als je dit iedere week doet dat het slecht voor je gezondheid kan zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? ik mag 2 keer per week minimaal 9 uur rust hebben
19:45 tot 05:45 is zelfs 10 uur, ruim voldoende dus..
Valt schoonmaken door ook onder?quote:
Wat voor werk doe je?quote:
*knoflook* Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
Het is altijd lente in de ogen van tandarts(assistente)quote:
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat als je dit iedere week doet dat het slecht voor je gezondheid kan zijn.
[..]
Valt schoonmaken door ook onder?
Misschien ben ik raar maar ik vind dat dus totaal onverantwoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uur
op dit moment staan ze op wintertijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van tandarts(assistente)
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rustquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet elke dag voor he, toen ik op de vrachtwagen zat wel trouwens, maakte ik elke week dagen van 16 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |