Bummerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Fraulein het volgende:
[..]
op dit moment staan ze op wintertijd
Wat voor kleur zijn ze?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef Fraulein het volgende:
[..]
op dit moment staan ze op wintertijd
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rust
anti verkoudheidspilletjes,,hoewel die al op zn eind zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bummerwat moet er gebeuren om ze weer op te laten bloeien?
Volgens dr hivs lijken ze bruinquote:
weet ik trouwens niet eensquote:
ooh, dus je gaat straks gewoon weer stralenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef Fraulein het volgende:
[..]
anti verkoudheidspilletjes,,hoewel die al op zn eind zit
hier regent t andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
Dit weekend mooi weer dus misschien kan je stellen dat het het weekend van de tandartsassistentes is.
Laat mijn dan eens een keer diep je in ogen kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Fraulein het volgende:
[..]
weet ik trouwens niet eensergens tussen blauw/groen en beetje grijs in
nog geen 5minquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat mijn dan eens een keer diep je in ogen kijken.dan zal ik jou vertellen wat voor kleur jouw ogen zijn.
lijkt me lastig met zon pc scherm ertussenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat mijn dan eens een keer diep je in ogen kijken.dan zal ik jou vertellen wat voor kleur jouw ogen zijn.
Jij denkt dat ik dat durfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog geen 5minis een nieuw record zeker tijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Webcamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Fraulein het volgende:
[..]
lijkt me lastig met zon pc scherm ertussen
een break-up waarna ik in de categorie single pas?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Maar Fraulein, wat brengt jou in Singles?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat durf![]()
![]()
![]()
Ik durf niemand recht in de ogen aan te kijken
Je kan altijd nog naar tieten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
haha op een webcam zie je zoiets niet, kheb volges mij op die hyves wel een foto om te kijkequote:
Goed lezen Tijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ben ik raar maar ik vind dat dus totaal onverantwoordzeker als je met mensen werkt.
"My eyes are up here" "Yeah, but they are staring at me!" (Jeff uit Couplingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar tieten kijken.
fucked up, tijdje geleden of ben je je ex nog verrot aan t schelden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Fraulein het volgende:
[..]
een break-up waarna ik in de categorie single pas?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar tieten kijken.
Ik heb je hivs nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha op een webcam zie je zoiets niet, kheb volges mij op die hyves wel een foto om te kijke
Dat veranderd er niets aanquote:
Dat is dus niet eerlijk, de mensen zonder hyves zien dan dus niksquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha op een webcam zie je zoiets niet, kheb volges mij op die hyves wel een foto om te kijke
Mijn 1e indruk is dat ze redelijk rationeel is en zoiets heeft van: okay, shit, maar tis nu geschiedenis, op naar de toekomst. Maar dat is een gokjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fucked up, tijdje geleden of ben je je ex nog verrot aan t schelden?
Je kan toch wel op knopjes drukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb je hivs nietdus dat wordt lastig
[..]
Dat veranderd er niets aan
haha tijdje geleden (eind januariquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fucked up, tijdje geleden of ben je je ex nog verrot aan t schelden?
Eerder jij die volhoudt dat je alleen rust als je slaapt. Wat een grotere illusie is, want in je slaap beweeg je ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, jij hebt ook de ilusie dat als je van die 9u er 4 slaapt en de rest op t internet zit, je ook voldoende rust
Dude, ben je echt zo dom, of doe je alsof, want in de laatste geval verdien je een oscarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder jij die volhoudt dat je alleen rust als je slaapt. Wat een grotere illusie is, want in je slaap beweeg je ook.
Welke knopjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan toch wel op knopjes drukken.
Kijk, dat is het betere werk. Heb je nog toffe plannen voor dit weekend?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Fraulein het volgende:
[..]
haha tijdje geleden (eind januari) was er al vrij snel overheen moet ik zeggen
ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan toch wel op knopjes drukken.
Zo snel gaat het niet toch? Je moet alleen niet de ilusie hebben dat je iets anders kan doen tussendoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Fraulein het volgende:
omg dit gaat te snel voor mij
ik ken het haast niet bijhoude
nja, kadootje kopen morgen in de stad en misschien wat nieuwe schoenen,, zondag verjaardag en me helemaal giechelend drinken. =)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk. Heb je nog toffe plannen voor dit weekend?
zoals een nagel per keer lakken..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo snel gaat het niet toch? Je moet alleen niet de ilusie hebben dat je iets anders kan doen tussendoor
ohja, shit, ik wilde nog een flim aanzetten, iemand nog tips?
op zondag gaan drinken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Fraulein het volgende:
[..]
nja, kadootje kopen morgen in de stad en misschien wat nieuwe schoenen,, zondag verjaardag en me helemaal giechelend drinken. =)
Alohaquote:
Teutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op zondag gaan drinken?![]()
En wat moet ik me voorstellen bij giechelend drinken
kom je klaar ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Goede *hik* morgen *braak* waar mee kan ik u helpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Fraulein het volgende:
[..]
TeutMaandag zijn er geen patienten, ben dan alleen en moet de telefoon beantwoorden. Kan niet zo moeilijk zijn
haha nee.! kheb geen last van katers, en teut is niet dronken, gewoon beetje aangeschoten ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede *hik* morgen *braak* waar mee kan ik u helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |