Presoak fits wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Sinji het volgende:
Ga eerst soaken, presoak fits zijn zo oninteressant. 2 hotsoaks en 1 boiling soak onder de waist voor die maximale shrinkage. En dan naar de tyfus dragen fapfap
Ok nice, inseam was hoeveel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:00 schreef Sinji het volgende:
710xx 19oz. True to size W32. Meet nu als een 33 oftwel 84cm. Zal waarschijnlijk shrinken met een inch of anderhalf.
Lekkere shop, heb nu maar gemaild welke maten ze nog wel hebben...quote:----- Original Message -----
From: Jeanspaleis
To: 'Rick'
Sent: Friday, March 25, 2011 1:51 PM
Subject: RE: RE: Bestelling
Beste Rick,
inmiddels kan er niet meer besteld worden!
De RRDS is wel nog op voorraad maar helaas niet meer in jouw maat!
Gr. Roger
----- Original Message -----
From: Rick
To: 'Jeanspaleis'
Sent: Wednesday, March 23, 2011 9:07 PM
Subject: RE: Bestelling
Beste Roger,
Onderstaande mail heb ik vorige week vrijdag verstuurd.
Inmiddels is het geld teruggestort op mijn creditcard.
Graag zou ik wel nog antwoord willen hebben op de eerste vraag.
In afwachting op een reactie,
Groeten, Rick
Blue in green gaat waarschijnlijk een sale houden..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Oh btw @cultizm.com nu gratis verzendkosten
Inseam van 39 naar 36 gehemmed. Zal waarschijnlijk krimpen naar 34-33.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok nice, inseam was hoeveel?
Je weet wel dat Samurai's ontzettend stretchen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
Sjekers! halve inch speling denk ik. Ben blij dat ik niet een maat gedownsized heb.
Dat is maar goed dan, haha.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Sinji het volgende:
Ja. Maar dat geld niet voor de 710xx 19oz. In ieder geval uit ervaringen van sufu/HB members. Nuk1 gaf aan dat het bij de eerste paar keer wassen bléef krimpen. En bovendien draag ik een riem.
Voordat ik een broek koop met zo'n pricetag doe ik natuurlijk eerst research![]()
Mooie evisu collectie, voor de rest weinig leuke denim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nicequote:Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
na 2 hotsoaks, de waist zit zo strak als een 16-jarige:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe waarschijnlijk nog een boiling soak onder de waist om alle shrinkage weg te krijgen.
komt omdat het nog erg stijf is. Ik denk dat het na 2 weken dragen wel 'settled'quote:Op zondag 27 maart 2011 19:02 schreef bokkepoot het volgende:
Goeie fit maar ik zou hem wat hoger opslaan om de fit bij je onderbenen te verbeteren..
Idd gewoon ff aankijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
komt omdat het nog erg stijf is. Ik denk dat het na 2 weken dragen wel 'settled'
Waist had je nog wel kunnen stretchen als je hem nat gemaakt had en vervolgens aangetrokken hadquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
Als ik had gedownsized dan had ik het onmogelijk gepast in de waist. Je hebt wel gelijk, mag wat meer 'tapered'. Maar goed heb het ook gehemmed naar 36, dat heeft ook wat invloed. Eerst die boiling soak afwachten.
Fit ziet er ook anders uit met schoenen. Binnenkort betere pics
True, Momotaro ook niet... Dat is wat ook probeerde te zeggen sizewise.quote:
15.7 ozquote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Sinji het volgende:
Die 710 faden echt het mooi, serieusly never fails. Hoeveel oz is je momo?
Nice... Ik moet alleen zeggen dat ie er niet echt skinny uitziet..[is de skinny guy toch?]quote:
Niet doen....Ik weet niet hoeveel progress je nu hebt maar als je voor high contrast gaat dan moet je bijna wel over de 8/9 maanden draagtijd zitten...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:49 schreef M1stral het volgende:
Ik zit eraan te denken mijn Momo's maar eens in de wasmachine te gooien :/
Die 201 ziet er daar wel enorm goed uitquote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Sinji het volgende:
Wajjaauw, Caliroots verkoopt nu ook Momotaro's![]()
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=26044
Maar dat is niet zo bijzonder, wordt in heel europa verkocht. Volgens mij is dit de eerste keer dat er Momotaro in europa wordt verkocht?quote:
Red Wings eronder altijd goed, welk model heb je?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
Jep, klaar voor gebruik, maar hoopte eigenlijk nog op wat meer krimp. Ik heb nu een kleine dubbele cuff erin. Met Redwings best een dope look. Ga over 2 weken foto's maken wanneer de creases gesettled zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik na een was de broek wel laat taperen en hemmen voor de perfecte fit. TdN doet chainstitching, iemand meer adressen binnen NL die dat doet?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
Shit, vanmiddag was ik nog bij the globe, ik wilde dat ook vragen, vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik na een was de broek wel laat taperen en hemmen voor de perfecte was. TdN doet chainstitching, iemand meer adressen binnen NL die dat doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Niet, ik heb alleen een tijdje terug gesoakt. Gewassen is hij nog niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:54 schreef One_conundrum het volgende:
Dat zijn altijd moeilijke beslissingen, wanneer was de vorige ?
Tja... Ik weet ook niet of ik het wel moet doen, maar als ik sommige posts zie (bijvoorbeeld denimarchive) dan word ik toch wel vrolijk. Zo staan er echt dope Momo's op i-net die na 4 of 5 maanden al een keer gewassen zijn en er verdomd goed uit zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet doen....Ik weet niet hoeveel progress je nu hebt maar als je voor high contrast gaat dan moet je bijna wel over de 8/9 maanden draagtijd zitten...
Ik heb de G007, de tight straight, overeenkomstig met de 0705SP (nog net wat strakker/slimmer dan de 0701 Vintage Label)quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef don-diablo het volgende:
M1stral hoe is de 003 in verhouding tot de 0201? Jij had ze allebei of heb ik het mis?
Samurai staat erom bekend dat het fast faders zijn. Ik weet nog niet wat die Momo's doen na een wasbeurt en eerlijk gezegd weet ik ook niet of hij al genoeg gefade is om er wat uit te laten "springen". Maargoed, toch maar even doorbijten dan en nog maar een paar maandjes dragen denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
Bij raws die indigo goed vasthouden is het regelmatig wassen helemaal niet zo erg. Gordon van BiG heeft een samurai die hij maandelijks wast, nog steeds epic fades. Mooi faden doen die broeken toch wel (SugarCane/Samurai/Momotaro etc). Maar de kans op contrast-fading wordt wel kleiner.
De +6 maanden regel geldt echt voor broeken die snel indigo verliest waardoor bij de eerste was al teveel indigo verloren gaat.
Ja en nee... Hij is niet smerig in de zin dat hij ruikt ofzo. Maar zit wel onder de vlekken kit enzo, haha.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Sinji het volgende:
Wat is de reden dat je het wilt wassen? Te funky op dit moment ?
Je zou zijn schoenencollectie moeten zien..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:56 schreef BigSmurf het volgende:
Die N&F grey selvage is wel heel vet zeg!
Maar vind je zelf niet dat je met wat te veel broeken bezig bent dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |