Glaasje op lijkt me wel, ik weet niet of jij daar van gaat draaien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Staat glaasje draaien ook het programma?
Omdat TRU-ers geen daglicht kunnen verdragen ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Geef je weinig kans Vogeltjesdans (dat rijmt)
Het is al vaker geprobeerd om een meet te organiseren, maar het is tot nu toe nog niet gelukt voor zover ik weet.
Utrecht is vaak ook de meest gekozen plek voor FOK meetings geloof ik inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kom uit zuid-Limburg (wil er iemand mee?) en wil best naar Utrecht ofzo rijden. Vanaf een man of 5, 6 wordt het leuk. Kunnen we behalve gezellig ook lekker alternatief doen enzo
Ik haak af. Ik werk op zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef Bastard het volgende:
Een zaterdag lijkt mij persoonlijk het makkelijkste voor iedereen?
Ook 's avonds?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik haak af. Ik werk op zaterdag
Jep. Soberso kan ik 's avonds niet omdat ik dat simpelweg niet mag van ma en pa. Ik woon nog thuis en moeder en vader zijn erg beschermerigquote:
Dan doen we de meet toch gewoon bij jou thuis?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep. Soberso kan ik 's avonds niet omdat ik dat simpelweg niet mag van ma en pa. Ik woon nog thuis en moeder en vader zijn erg beschermerig
Lijkt me geweldig als je komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |