Ja wat zeg je dan,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Als iemand heel trots iets vertelt en een ander persoon lacht hier min of meer een beetje om, niet al te serieus bedoeld, maar wel serieus gebracht.
"Wow, ik heb gister maar liefst 30km hardgelopen"
"Zo weinig?"
"![]()
"
Cool, doen we morgen samen 40!quote:
Weet jouw scharrel dat je die jongen niet mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn scharrel gaat om met een jongen die ik niet mag , maar ik doe maar gewoon tegen hem , want ik wil ook niet tussen een vriendschap komen.
Praat er eens met haar over. Straks gaat ze snel na het trouwen weer scheiden omdat het toch mooier leek dan het was, en dan had jij er iets aan kunnen doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan mijn zwager vanaf het 1e moment niet uitstaan, hij heeft heel veel praatjes, heeft alles al een keer meegemaakt, gezien of gedaan, gewoon heel veel blablabla, Ik heb een tijd lang de hoop gehad dat mijn zus zou gaan inzien dat dit hem niet was, maar helaas 6 jaar verder en over 4 maanden gaan ze trouwen!
Sowieso, seksgrappen. Echt de meest platte vorm van humor en daarom vrijwel altijd not done..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef deelnemer het volgende:
4. Voor paal staan.
De laatste keer dat ik een zo'n pijnlijk moment veroorzaakte herrinner ik me nog goed. Ik zat in de kantine van het bedrijf waar ik werkte en een vrouw vertelde over haar huwelijksdag. Ze beschrijft de bruidstaart en bovenop stond een ...eh ....eh .... hoe heet dat nou... Behulpzaam zei ik: een dildo. Maar het was niet helemaal de juiste doegroep voot deze suggestie. Oeff.
Naja, zelfs dan niet vind ik. Van die gasten die nadat je ze net een handje hebt geschud meteen beginnen over tieten en neuken. Kom op zeg, een beetje niveau gaarne.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef Swiffer het volgende:
Segrappen zijn alleen leuk bij vrouwen die met vrouwen praten, of mannen die bij mannen praten.
Mannen en behulpzaam zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 14:33 schreef deelnemer het volgende:
4. Voor paal staan.
De laatste keer dat ik een zo'n pijnlijk moment veroorzaakte herrinner ik me nog goed. Ik zat in de kantine van het bedrijf waar ik werkte en een vrouw vertelde over haar huwelijksdag. Ze beschrijft de bruidstaart en bovenop stond een ...eh ....eh .... hoe heet dat nou... Behulpzaam zei ik: een dildo. Maar het was niet helemaal de juiste doegroep voot deze suggestie. Oeff.
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet jouw scharrel dat je die jongen niet mag?
Je heb toch wel uit volle borst gelachen en daarna de middelvinger opgestoken. Als je het doet moet je het goed doen toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:43 schreef Fokjoeser het volgende:
Zit in een teamvergadering en maak een grap waar ik vooral zelf om moet lachen en iedereen is verder stil. Ik kijk hoopvol rond en iedereen kijkt naar zijn blaadje en eindelijk begint er iemand te praten.. over een ander onderwerp... - zucht-...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |