Nah, vooral qua intensiteit van spelen en qua tellen. Satriani zit tenminste doorgaans gewoon in 3/4 of 4/4 en niet telkens een tel erbij of er af en rare breaks enzo. Heb al een keer eerder met die jongen een bandje geprobeerd dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef -Menn0- het volgende:
HIJ speelt JOU zoek?!
Je gaat samen spelen met Satriani ofzo?!
haha ik loop ook al steeds Hump De Bump en Dani California te spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
RHCP gitaren, nu ik een strat heb kom ik er niet omheen
Het hoeft alleen in de gitaren die je zelf hebt héquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef Muchachooo het volgende:
www.ntune.com
Moet eerlijk zeggen dat ik dit toch wel gaaf vind. Alleen is het compleet nutteloos aangezien je het in elke gitaar in moet bouwen en ik al een floor tuner heb... Maar gewoon, omdat het kan
Dani California is nice!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ik loop ook al steeds Hump De Bump en Dani California te spelen.
Who Did You Think I Was van John Mayer Trio is dan ook een must...
Je kan alleen beetje rond de standaard tuning automatisch gebruiken bijv C Tevens worden die dingen volgens mij niet meer gemaakt. Heeft wel lange tijd 2e hands ergens op marktplaats oid gestaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Niles-Crane het volgende:
Dit is opzich wel vet maar het neemt wel veel van het nostalgische gebeuren van gitaarspelen weg
klinkt best goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nah, vooral qua intensiteit van spelen en qua tellen. Satriani zit tenminste doorgaans gewoon in 3/4 of 4/4 en niet telkens een tel erbij of er af en rare breaks enzo. Heb al een keer eerder met die jongen een bandje geprobeerd dus ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten...
Het is de gitarist van deze band (en waarschijnlijk/hopelijk ook de drummer):
http://www.myspace.com/cantaraband
Luister het nummer "The 500 The Remembered" bijvoorbeeld maar eens....
Zal nu waarschijnlijk iets meer groovy worden, en met 7-snarige gitaren.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef genakt het volgende:
Komt Morgen avond iemand kijken naar de explorer![]()
Dus die gaat er waarschijnlijk uit
WTF jij een fender?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Schuine gitaarhaak gekocht![]()
[ afbeelding ]
fucking nice
Fenderquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
fucking nice
Toch lastig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
fucking nice
Mijn tere kinderziel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Toch lastig.
Wil je je vriendin tegen de muur nemen, heeft ze ineens een gitaar in d'r rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |